2013-11-03, 21:35
  #11653
Medlem
Knugen37s avatar
Om Cerci gör ett mål snart kan jag lova att han får en IF,fyfan vilken lekstuga han har. Hade köpt Cerci IF direkt!
Citera
2013-11-03, 22:07
  #11654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Om Cerci gör ett mål snart kan jag lova att han får en IF,fyfan vilken lekstuga han har. Hade köpt Cerci IF direkt!

Så gör han mål haha..
Citera
2013-11-03, 22:31
  #11655
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Om Cerci gör ett mål snart kan jag lova att han får en IF,fyfan vilken lekstuga han har. Hade köpt Cerci IF direkt!

Citat:
Ursprungligen postat av Lincoln-W
Så gör han mål haha..

Behövs väl mer än ett mål plus lekstuga för man ska få IF
Citera
2013-11-03, 22:34
  #11656
Medlem
Testade cupen första gången.. Jag vet inte om jag hade otur med motståndaren.. Men annars var det exakt så jag trodde det skulle bli.. Han i princip bara siktade in sig på kanterna inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg

Är alla spelarna så jäkla tråkiga i cupen? Testar väl några fler gånger, men troligen inget jag lär lira då jag får känslan att cupen är bra mycket tråkigare o lira än ligan.. På tanke att cupen är väl alla inställda på att dom bara ska vinna så då kör dom bara samma skit om o om igen som jag anser är en orsak varför fifa 14 är bland dom sämsta fifa .. (tydligen så tycker dom där proffsen i fifa dom som tävlar att fifa 14 suger med xD)
Citera
2013-11-03, 22:41
  #11657
Medlem
Jag spelar cupen för att testa nya formationer/lag/spelare/taktiker osv.. När jag vill lira seriöst så kör jag säsonger.


EDIT: Glömde citera ^
__________________
Senast redigerad av Kassadin 2013-11-03 kl. 22:44.
Citera
2013-11-03, 22:44
  #11658
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Testade cupen första gången.. Jag vet inte om jag hade otur med motståndaren.. Men annars var det exakt så jag trodde det skulle bli.. Han i princip bara siktade in sig på kanterna inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg inlägg

Är alla spelarna så jäkla tråkiga i cupen? Testar väl några fler gånger, men troligen inget jag lär lira då jag får känslan att cupen är bra mycket tråkigare o lira än ligan.. På tanke att cupen är väl alla inställda på att dom bara ska vinna så då kör dom bara samma skit om o om igen som jag anser är en orsak varför fifa 14 är bland dom sämsta fifa .. (tydligen så tycker dom där proffsen i fifa dom som tävlar att fifa 14 suger med xD)

Kan hålla med om att många kör ett spel som dom vet att dom vinner i. Men fördelen med cupen i mina ögon är att man oftast möter bättre spelare än om man spelar säsong (beroende på division såklart), och på så sätt så blir man ju också bättre.

Vad tycker ni andra?
Citera
2013-11-03, 22:56
  #11659
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lincoln-W
Är det bara för mig det känns som att det är fördröjning i allt man gör? Inte alls haft dessa problemen förut. När man ska passa eller skjuta så sker det alltid nästan 1 sek efter man har tryckt. Ja i allt man gör så är det en fördröjning, frustrerande som fan.

det är väl inställningen på matchhastighet. Jag vet inte hur man kan påverka motspelarens hastighet. Någon som vet?¨

själv har jag alltid snabb och ibland blir matcherna snabba och ibland olidligt långsamma.
Citera
2013-11-03, 22:58
  #11660
Medlem
IF Enyeama känns trolig, sjuka räddningar mot monaco
Citera
2013-11-03, 22:58
  #11661
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gxflybaby
Får inte heller Daily gift... (Ps3)

vad är Daily gift?
Citera
2013-11-03, 22:58
  #11662
Medlem
Jag spelade i div 1 på fifa 13 men på fifa 14 har jag max kommit till div 2 och nu spelar jag i div 5. Jag undrar vart jag gör fel, jag har väldigt svårt att göra mål, när jag går över till motståndarens halva plan då stannar jag bara oftast och tappar bollen. Vad bör jag göra för att förbättra mig?
Citera
2013-11-03, 23:00
  #11663
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
IF Enyeama känns trolig, sjuka räddningar mot monaco
Om jag känner EA rätt så får Begovic IF..
Citera
2013-11-03, 23:06
  #11664
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
http://www.futhead.com/14/squads/2061005/ vad tror ni om detta som andra lag? vore trevligt med respons!

Ett bra andralag! Jag vet dock inte hur Balo är, men kan du kompensera hans styrka med hög pace så bör det bli en härlig 4-3-3.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in