Jag spelade i div 1 på fifa 13 men på fifa 14 har jag max kommit till div 2 och nu spelar jag i div 5. Jag undrar vart jag gör fel, jag har väldigt svårt att göra mål, när jag går över till motståndarens halva plan då stannar jag bara oftast och tappar bollen. Vad bör jag göra för att förbättra mig?