Citat:
Ursprungligen postat av
antonaugustsson
Bästa CDM spelaren från serie a?
mannen CDMS ? mannen!
Det finns ju helt otroligt mycket bra cdms och mittfältare i serie !
får mig att vilja göra ett lag med 5 mittfältare i :O.
men om du vill höra om den bästa starkaste svartaste längsta vackraste cdmen är det my nigga Paul Pogba.
Mannen den här snubben är fett OP han har bollkontroll, dribbling, styrka, passningar, skott, nickar, han kan försvara som en jävla kung han är the bawsa.
le lista le beast cdms seria A
1.Motherfuckin Pogba u better recognize that shit right now Recognize!!!
2.Pirlo eller Vidal jag kan inte bestämma mej
Jag har inte prövat marchisio men jag kan tänka mig att han är skitbra
Juste De Rossi också har jag inte prövat men han är alltid en farlig motståndare
(jag har använt De Rossi o Marchisio i head to head)