2013-10-01, 10:33
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
Tråkigt att dom tog bort coinsbonusarna , 1000x5 matcher osv

Citat:
Ursprungligen postat av ravjunk
Finns! Har bonus i typ 80 matcher

De som har köpt har kvar men de går inte att köpa längre.

Tur att man köpte alla som fanns direkt
Citera
2013-10-01, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sixpounder
De som har köpt har kvar men de går inte att köpa längre.

Tur att man köpte alla som fanns direkt
Det kommer tillbaka så det är ingenting att oroa sig över.
Citera
2013-10-01, 10:53
Medlem
karl120s avatar
Jones, 86 heading på en silver. Kommer definitivt funka att sälja för 100k plus. Joina gärna på pricefixen.
Citera
2013-10-01, 10:55
Medlem
Någon som provat alla 3 utav Götze, Mkhitariyan och özil? Funderar på om jag ska byta ut Mkhitariyan mot någon av dom andra eller om jag ska investera i andra positioner först, är ändå rätt nöjd med Mkhitariyan..

Så funderar egentligen om de är värt att byta han mot Özil/Götze som man ändå får betala typ 80-100k för.
Citera
2013-10-01, 11:06
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattetheboss
Någon som provat alla 3 utav Götze, Mkhitariyan och özil? Funderar på om jag ska byta ut Mkhitariyan mot någon av dom andra eller om jag ska investera i andra positioner först, är ändå rätt nöjd med Mkhitariyan..

Så funderar egentligen om de är värt att byta han mot Özil/Götze som man ändå får betala typ 80-100k för.

De är INTE värt. Mkhitariyan kan ju skjuta till skillnad mot de andra och är starkare, han har även högst totalstats

Özil har wf2 och de suger ju
Citera
2013-10-01, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
får man fråga vilken EASFC level och W-D-L du har?

rört om lite i investeringsgrytan idag:
2x Zicu
1x Thiago Silva
2x Vidic
2x IF Milito

snackade tidigare om cavani/ramos, men Vidic känns som det säkraste kortet. Att Vidic dubblas i pris till 60k ser jag som mycket mer sannolikt än att Ramos dubblas till ~125k. (ramos kommer säkert gå upp till detta pris, men jag tror det kommer ta längre tid)

Easfc är den som står under sitt namn? 38 står där, min W D L suger just nu pga jag radade upp förluster i början hela tiden då jag inte fattade mig på fifa14s nya spelsystem så ligger 16-9-27 nu, men majoriteten av den senaste är antingen oavgjorda eller vinster :P

Förresten någon sa att Pacehorandet skulle sluta i fifa 14... Fan det har det verkligen inte gjort :/ Mötte nyss en som bara spelade PACE hela matchen.. Han la upp en spelare en bit bakom min baklinje hela tiden och sköt en boll bakom och sprang so mfan..

Lyckades få 3-3 mot han, tack vare mitt senaste nyförvärv Menez som jag tycker fan är riktigt bra! Flesta matcherna jag haft han i har han gjort 2 mål...
Citera
2013-10-01, 11:13
Medlem
FCBlaugranas avatar
Bale eller Zlatan? Vad tycker ni?
Citera
2013-10-01, 11:28
Medlem
BigBadClowns avatar
Hur gör ni för att tjäna era mynt på Ultimate Team? Ser att många här och folk som jag möter har lag värda 500.000-1.000.000 coins på Xbox. Det kan ju omöjligt ha gått regelrätt till när folk skaffade det på 1-3 dagar? Eller är det verkligen SÅ effektivt att trada?
Citera
2013-10-01, 11:32
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FCBlaugrana
Bale eller Zlatan? Vad tycker ni?

Båda är riktigt härliga att lira med men jag tycker nog ändå att du ska inhandla super Z som kanske är den bästa strikern på hela spelet!
Citera
2013-10-01, 11:37
Medlem
FCBlaugranas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Båda är riktigt härliga att lira med men jag tycker nog ändå att du ska inhandla super Z som kanske är den bästa strikern på hela spelet!

Jasså? Du har lirat med båda? Zlatan ligger närmast hjärtat så lutar åt honom.
Citera
2013-10-01, 11:38
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBadClown
Hur gör ni för att tjäna era mynt på Ultimate Team? Ser att många här och folk som jag möter har lag värda 500.000-1.000.000 coins på Xbox. Det kan ju omöjligt ha gått regelrätt till när folk skaffade det på 1-3 dagar? Eller är det verkligen SÅ effektivt att trada?

Många köper packs, både för att komma igång och tradea med större summor men även folk som lägger enorma summor för att få ihop lag. Sen är de en väldigt lite % som använder sig av program för att köpa och spelare och att sälja dyrt.

Jag har lagt 180kr på packs och de gjorde att jag kunde köpa på mig ganska mycket och sen sälja vidare dyrare, men på förra fifa la jag inte en krona på packs första halvåret. Men lyckades hitta några bra spelare som jag visste vad de var värda och gick för, Walker och yaya två av dem. Fick ihop 800k till samma tidpunkt som det är nu. Men de tog jävligt mycket tid och jag hade max antal spelare ute på försäljning och på bevakning.
Citera
2013-10-01, 11:42
Medlem
Plockade precis upp Isco IF sweeeeeet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här