2013-11-01, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP

Tillägg:"Niklas sista ord" var tydligen inte så hemliga.

Vill inte verka tjatig men hur var det med detta? Har inte hittat nåt om att de speciella "sista orden" avslöjats, var står det/har du hört det nånstans? *nyfiken*
Citera
2013-11-01, 23:21
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Vill inte verka tjatig men hur var det med detta? Har inte hittat nåt om att de speciella "sista orden" avslöjats, var står det/har du hört det nånstans? *nyfiken*

Antagligen har Björnan ljugit ihop något riktigt bra, för dör man av en sådan stark heroin överdos så går det fort.
Citera
2013-11-02, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Well, I told you guys! Så den som mjäkade och tyckte det var "orättvist att klanka ner på Emma för hon har ju inte gjort något2, ser du NU?

http://www.sinnergirls.com/blogs/emma/posts/i-love-to-suck

Tjejen är ju helt desperat. behöver väl någon ny snubbe att bo hos då hon inte verkar ha egen lya så då får hon uppgradera porren till något hårdare.

Tsk tsk tsk, säger bara: Känner igen en bitch när jag ser en och..

Hej,

Varför är du så sympatiskt lagd mot B men inte mot E? Båda två är ju uppenbart trasiga och om du nu känner så starkt att du måste försvara B mot de som klankar ner på henne, varför inte E? Det verkar konstigt, tycker jag, och jag förstår inte riktigt hur det går ihop med din världsbild.

Intressant läsning för övrigt.
Citera
2013-11-02, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Antagligen har Björnan ljugit ihop något riktigt bra, för dör man av en sådan stark heroin överdos så går det fort.

Nä, jag tror inte heller han sa nåt speciellt och OM han överhuvudtaget sa nåt så behöver det ju inte alls vara några "fina speciella ord" till just Berny. Men det skulle vara intressant att veta just vad Berny hävdar att han sa....
Om det sen är sant eller inte är ju en annan sak, Berny har ju förmågan att hitta på/förstora/förvanska/förvränga lite som hon vill.
Citera
2013-11-02, 14:23
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Well, I told you guys! Så den som mjäkade och tyckte det var "orättvist att klanka ner på Emma för hon har ju inte gjort något2, ser du NU?

http://www.sinnergirls.com/blogs/emma/posts/i-love-to-suck

Tjejen är ju helt desperat. behöver väl någon ny snubbe att bo hos då hon inte verkar ha egen lya så då får hon uppgradera porren till något hårdare.

Tsk tsk tsk, säger bara: Känner igen en bitch när jag ser en och..

Nä och hon har fortfarande inte gjort något som påverkar någon annan än henne själv negativt till skillnad från Berny. Vi får väl tycka att det är desperat och tragiskt att hon gör det hon gör om hon vill men saken är den att vill hon ha en porrblogg så får hon väl ha en porrblogg då. Det är inget som skadar någon annan än henne själv.

Berny porrade till sig ganska rejält och delade med sig av snuskiga bilder av egen fri vilja när hon var tillsammans med Emma. Men när Emma nu porrat till sig då är hon plötsligt en bitch enligt dig? Vad är det egentligen som gör henne till det? Förstår inte varför det är okey för dig att döma Emma på det där sättet för smågrejer men när du vet att Berny gjort saker som är sju resor värre då är det helt plötsligt organiserad mobbning. Du skriker inte mobbning när folk skriver om Emma och du skriver till och med själv taskiga saker. Skärp dig för fan någon jävla gång och gå och lägg dig.
Citera
2013-11-02, 15:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer

Berny vill gärna tro att hon har integritet och håller "hans sista ord" för sig själv. Jag råkar dock veta att hon babblar om det till personer hon knappt känner. Jag vet vad hon säger att de heliga sista orden var men sedan om han faktiskt sa så, det vet bara Bernys störda huvud.
Citera
2013-11-02, 16:03
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Berny vill gärna tro att hon har integritet och håller "hans sista ord" för sig själv. Jag råkar dock veta att hon babblar om det till personer hon knappt känner. Jag vet vad hon säger att de heliga sista orden var men sedan om han faktiskt sa så, det vet bara Bernys störda huvud.

Men kan du inte säga vad han "sa".
Citera
2013-11-02, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Nä och hon har fortfarande inte gjort något som påverkar någon annan än henne själv negativt till skillnad från Berny. Vi får väl tycka att det är desperat och tragiskt att hon gör det hon gör om hon vill men saken är den att vill hon ha en porrblogg så får hon väl ha en porrblogg då. Det är inget som skadar någon annan än henne själv.

Berny porrade till sig ganska rejält och delade med sig av snuskiga bilder av egen fri vilja när hon var tillsammans med Emma. Men när Emma nu porrat till sig då är hon plötsligt en bitch enligt dig? Vad är det egentligen som gör henne till det? Förstår inte varför det är okey för dig att döma Emma på det där sättet för smågrejer men när du vet att Berny gjort saker som är sju resor värre då är det helt plötsligt organiserad mobbning. Du skriker inte mobbning när folk skriver om Emma och du skriver till och med själv taskiga saker. Skärp dig för fan någon jävla gång och gå och lägg dig.

Trötta mig..Du får skriva en massa skit om Berny men inte jag om Emma? Väx upp för fan!
Citera
2013-11-02, 21:23
Medlem
Citat:
Trötta mig..Du får skriva en massa skit om Berny men inte jag om Emma? Väx upp för fan!

Men du inser väl att du hycklar när du skriver att man inte bör skriva elakt om andra, att man som vuxen människa bör kunna sätta sig in i deras situation, försöka förstå, och sen gör exakt samma sak själv? Hur konsekvent är det?

Jag personligen har aldrig skrivit något nedsättande om B, det var din bristande självinsikt som fick mig att skriva i tråden.
Citera
2013-11-02, 22:20
Medlem
Åh nej vad pinsamt. Nu har Emma lagt upp en bild på instagram med skärsår och taggat det med "selfdestructive" och alla sina psykiska sjukdomar (som hon verkligen lider av).
Citera
2013-11-02, 22:24
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonFly...
Åh nej vad pinsamt. Nu har Emma lagt upp en bild på instagram med skärsår och taggat det med "selfdestructive" och alla sina psykiska sjukdomar (som hon verkligen lider av).

Snart kommer väl glitterblodet och demonerna också.
Citera
2013-11-02, 23:27
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:

Men snälla nån, när har jag någonsin skrivit skit om Berny? Ge mig gärna ett exempel för själv upplever jag att det mesta varit konstruktivt och inget jag skrivit i syfte att vara elak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in