Citat:
Ursprungligen postat av
Mo
Linders har väl snappat upp att "titanium-saluter" är populärt och försöker slå mynt på detta men någon fuskprodukt. Dragsmällare bytte plötsligt namn till Ryska smällare och nya Thunderking har inget gemensamt med de riktiga annat än färgen...sitt inte och hoppas på något överraskande.
Jag tror tyvärr vi får ställa oss in på att utvecklingen de närmaste åren kommer gå åt helt andra hållet men lägre krutvikter, kalibrar och effekter. Att Sverige efter flera år av bakåtsträvande skulle gå åt andra hållet är helt uteslutet i mina ögon. Sorry.
Yep, tyvärr är det så. Kan också meddela att i Mars/April 2014 blir det
totalförbud på raketer med mer än 75g netto. Vi kommer inte ens få sälja slut på lagret efter nya lagen. Funderar på outlet på kraftigare raketer, men får se vad chefen säger.
Men som sagt, säger inget förrän jag sett produkten i fråga oavsett, har däremot inga höga förhoppningar.
Angående tårtor med saluter, så kan man i alla fall designa en vanlig tårta och sedan har saluter i den. Har redan tankar kring en tårta som jag tror skulle sälja grymt, där man maxar antalet saluter. Ska se ifall jag kan få igenom detta till nästa år, hade varit riktigt grymt