Citat:
Ursprungligen postat av
pyro860
Namn? Importör?
Du har ju inte fått mer info än "25x tårta med titaniumsalut-effekter", det är ingen plain saluttårta liksom
Kan tänka mig där är två som i raptor typ, men ingen dominerande majoritet av pang-pang.
Tror verkligen inte att beskrivningen stämmer överhuvudtaget. Varför skulle Linders mitt i allt kunna göra en sådan tårta som blir godkänd när dem var förbjudna i över 10 år liksom? Men fortfarande intressant dock och se hur dem "löst" det
Citat:
Vet vad det är för salute tårta går lös på 39,95€ i annat land.
Tror du att dom provskjuter Sky Is The Limit också ? hade varit najs med ditt värdefulla omdöme på den
Av döma priset vi köper in för så tror jag denna skulle vara billigare i Sverige. Men vilken tårta är det du tänker på annars? Linders är ju bara en importör, som tar in redan färdiga produkter från andra tillverkare (bortsett från kanske vissa produkter).
Tror nog dem skjuter den också, ska försöka komma ihåg det och rapportera. Ska nog filma allt med, privat, så vi kan utvärdera produkterna i efterhand och se vad som mer ska köpas in eller skrotas