Citat:
Ursprungligen postat av
Bartix12
Han är nog antagligen resande säljare, kanske säljer verktyg eller andra grejer till företag!
Förr i värden kallades de
nasare eller kringresande.
Men som sagts ovan: när han skulle redovisa 7.500 i månaden.
... aaa ..jooo... rodnar som en liten flicka.
Klart det är "något annat" som kostar, samt att Systembolaget på 1000/mån kanske också får plats där?