2013-10-31, 20:44
  #11353
Medlem
pyttefnaxs avatar
Jag tänkte också 7500:-=5*1500 halvtimmar...
Citera
2013-10-31, 20:48
  #11354
Medlem
SearchAndFinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stinkY
Haha, aningen nervös han såg ut när det undrades över kontantuttagen!

Bara jag som får känslan av kokain/prostitution?

De enda människor jag vet tar ut så mycket kontanter per månad är kolatorskar... och ändå så spelar de också ganska ordentligt ; -)

Haha ja, rätt uppenbart att han inte berättade hela historien är. Men förstår honom, illa nog att sitta där och om då möjligheten att inte ta upp vissa missbruk finns så hade man nog valt den vägen. Tror nog att det är spel som är problemet.
Citera
2013-10-31, 20:50
  #11355
Medlem
BHBs avatar
Tur att man inte har såna söner i hemmet, gör dom nåt vettigt tro ?
Citera
2013-10-31, 20:54
  #11356
Medlem
pyttefnaxs avatar
Han hade alltså inte behövt sälja soffan, bara att ha väntat en halv månad med den nya budgeten så hade han haft dom 8000:-.
Citera
2013-10-31, 20:54
  #11357
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Stor mening att sälja soffan.
Citera
2013-10-31, 20:57
  #11358
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Han såg lite generad ut när kontantuttagen kom upp.
Citera
2013-10-31, 20:57
  #11359
Medlem
svampgaffels avatar
Han blev gött röd i ansiktet när de nämnde de stora kontantuttagen.
Citera
2013-10-31, 21:01
  #11360
Medlem
pyttefnaxs avatar
Nästa vecka såg att bli ett avsnitt man kan missa, bakmaskinen till trots. Btw, min bakmaskin kostade 600:-, hoppas han använde sin mer än jag använt min, annars blev det dyrt bröd.
Citera
2013-10-31, 22:19
  #11361
Medlem
Bakteriens avatar
Någon som vet vart/inom vilken bransch han jobbar som säljare?
Citera
2013-10-31, 22:34
  #11362
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHB
34.000:- back på soffan

Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Han hade alltså inte behövt sälja soffan, bara att ha väntat en halv månad med den nya budgeten så hade han haft dom 8000:-.

det blir någon jävla förnedrings-tv. Man har ju lackat på att dem sålt bilarna billigt tidigare.

Fick äcklig känsla av paret som köpte soffan också. Mannen som passivt ska försöka klaga på soffan genom att säga till frun "titta här".
Citera
2013-11-01, 01:25
  #11363
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stinkY
Haha, aningen nervös han såg ut när det undrades över kontantuttagen!

Bara jag som får känslan av kokain/prostitution?

De enda människor jag vet tar ut så mycket kontanter per månad är kolatorskar... och ändå så spelar de också ganska ordentligt ; -)
tänkte på det med

vi borde gräva mer i det här, han skyller ju en del på sina söner.

Att han skyller utgifterna (horor och eller droger) på sina söner är ju inte OK.

Vem är denna man och vad lägger han egentligen sina pengar på?

Kan någon lista ut det??
Citera
2013-11-01, 07:22
  #11364
Medlem
Lite konstigt att man inte frågar - du som är ensam drar du i schnabeln eller
dränerar du spermapungen in-ut-i damer. Du är ju klart överviktig i fetplufsig
i hela ansiktet - hur mycket betalar du i språngavgifter och hur mycket cash
lägger du på hoppet om doppet - dvs bjuder flott i hopp om dopp.

Hur många tror att denne man är storfixare utan att det kostar eller att mer eller
mindre okända damer ringer på hans dörr o står i kö hemma hos honom för sängläge.

Tittar vi på merparten av singeldamerna är det ju bara att gå ut och schmaka schnablar
enligt modellen för de icke-attraktiva One Påzättning One Time - där är ju killar/män i
princip NOLL nogräknade.

O i köpefixbranschen o spelbranschen är det ju cash Money som gäller - kan man spela
på kort på casino Cosmopol o kan man köpefixa på Malmskillnadsgatan på kort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in