Citat:
Ursprungligen postat av
stinkY
Haha, aningen nervös han såg ut när det undrades över kontantuttagen!
Bara jag som får känslan av kokain/prostitution?
De enda människor jag vet tar ut så mycket kontanter per månad är kolatorskar... och ändå så spelar de också ganska ordentligt ; -)

tänkte på det med
vi borde gräva mer i det här, han skyller ju en del på sina söner.
Att han skyller utgifterna (horor och eller droger) på sina söner är ju inte OK.
Vem är denna man och vad lägger han egentligen sina pengar på?
Kan någon lista ut det??