2013-10-31, 23:55
Bannlyst
"ifk r bnder, tjalalalala"
Citera
2013-10-31, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Jag skrev att det var provokativt frn vr sida och att det r smaklst med personliga phopp i form av detta. Tolkar du det som att jag inte frstr tajmingen i att denna ramsa sjngs? Vid hetsmatcher r det inget frbryllande att snt hnder, tycka vad man vill om det. Hets r bra till en viss grns.

Att ta det extra hrt om man r Djurgrdare och precis frlorat ett barn nr man hr mrda ett Djurgrsbarns ramsan r ungefr lika personligt kopplat som att en muslim gnagare skulle ta det extra hrt vid Djurgrdens: Den som inte hoppar r gnagarsvin.
Ang. det sista stycket. Haha, r du seris? pplen och pron...

Du r helt enkelt partisk i denna frga och kan drfr inte se det med nyanserade gon. Jag hatar dif precis lika mycket som gnaget och min bestmda sikt r att ni drar er klassiska mrda-ramsa och dif har ett klockrent svar p tal. Jag har flera neutrala Bajenpolare som ven de anser att det hade varit klockrent ifall dif drog Bangura-ramsan. (Jag r fortfarande osker p om grdarna drog den ramsan eller inte)

Inte frvnande att du som gnagare inte uppskattar den ramsan.

Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Minns jag inte helt fel fick Nebojsa Novakovic ngon ramsa om kriget p balkan eller dylikt riktad mot sig under Nackas Minne fr en herrans massa r sen. r jag helt ute och cyklar?
"Krigsfrbrytare, krigsfrbrytare!" har vl sjungits om jag inte minns helt galet.
Citera
2013-11-01, 00:14
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Ang. det sista stycket. Haha, r du seris? pplen och pron...

Du r helt enkelt partisk i denna frga och kan drfr inte se det med nyanserade gon. Jag hatar dif precis lika mycket som gnaget och min bestmda sikt r att ni drar er klassiska mrda-ramsa och dif har ett klockrent svar p tal. Jag har flera neutrala Bajenpolare som ven de anser att det hade varit klockrent ifall dif drog Bangura-ramsan. (Jag r fortfarande osker p om grdarna drog den ramsan eller inte)

Inte frvnande att du som gnagare inte uppskattar den ramsan.
Ja varfr inte? Ungefr s mycket behver man ta t sej extra mycket.

Ja jag r partisk men har frstelse fr att avlidna personer r ett ganska knsligt mne. Du ser det snarare med lttsamma gon n med nyanserade d vi redan avhandlat din sikt om dda personer.
Citera
2013-11-01, 00:54
Medlem
HerrVs avatar
"His eyes are offside, his eyes are offside, Mesut zil his eyes are offside!"

Lite elak men rtt s kul
Citera
2013-11-01, 09:34
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ja varfr inte? Ungefr s mycket behver man ta t sej extra mycket.

Ja jag r partisk men har frstelse fr att avlidna personer r ett ganska knsligt mne. Du ser det snarare med lttsamma gon n med nyanserade d vi redan avhandlat din sikt om dda personer.

Sknt att du tycker det och nd var det ni som sjng "mrda ett Djurgrdsbarn" efter Banguras barn dog, eller?
Citera
2013-11-01, 09:54
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Sknt att du tycker det och nd var det ni som sjng "mrda ett Djurgrdsbarn" efter Banguras barn dog, eller?
Stmmer.

Nr man sjunger Mrda ett Djurgrdsbarn r det inget personligt phopp och jag hoppas att du ser skillnaden i det.
Citera
2013-11-01, 09:55
Medlem
"Smre klack n bajen"
"Ut med dommarn in me nalle puh!"
Citera
2013-11-01, 09:58
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Stmmer.

Nr man sjunger Mrda ett Djurgrdsbarn r det inget personligt phopp och jag hoppas att du ser skillnaden i det.

S du tror inte Djurgrdare tar det personligt allts? Det r ltt den vrsta ramsan om man ska prata elaka ramsor, s dr har ni helt klart lyckats.
Citera
2013-11-01, 10:10
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
S du tror inte Djurgrdare tar det personligt allts? Det r ltt den vrsta ramsan om man ska prata elaka ramsor, s dr har ni helt klart lyckats.
Jag ser inte anledningen till att en Djurgrdare skulle ta det personligt. Nu finns det skert ett x antal supportrar till Djurgrden som varit med om ett liknande de men nr man sger Djurgrdsbarn och inte exempelvis Martinssons barn finns det en viss skillnad och det tycker jag inte r s elakt.
Citera
2014-03-28, 10:39
Medlem
"Showan var en malmit,
som gick p en nit.
han kmpar fr sitt liv,
han kmpar fr sitt liv.

Hamna i respirator,
dessvrre nu stabilt.
han kmpar fr sitt liv,
han kmpar fr sitt liv.

P Malm borta tar vi numera med oss kniv,
fr en dag ska vi ta Showans hans liv!
Dududududududu
dududududududu"

Just cant get enough, om ni inte frstod. Populr lngs pendeltgslinjerna i Stockholm...
Citera
2014-03-28, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
"Showan var en malmit,
som gick p en nit.
han kmpar fr sitt liv,
han kmpar fr sitt liv.

Hamna i respirator,
dessvrre nu stabilt.
han kmpar fr sitt liv,
han kmpar fr sitt liv.

P Malm borta tar vi numera med oss kniv,
fr en dag ska vi ta Showans hans liv!
Dududududududu
dududududududu"

Just cant get enough, om ni inte frstod. Populr lngs pendeltgslinjerna i Stockholm...

Idioter
Citera
2014-05-19, 22:42
Medlem
ZlatanManias avatar
Istllet fr "Mrda ett Djurgrdsbarn"

"Mrda en Djurgrdsfar tjalalalala"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto