Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Jag skrev att det var provokativt frn vr sida och att det r smaklst med personliga phopp i form av detta. Tolkar du det som att jag inte frstr tajmingen i att denna ramsa sjngs? Vid hetsmatcher r det inget frbryllande att snt hnder, tycka vad man vill om det. Hets r bra till en viss grns.
Att ta det extra hrt om man r Djurgrdare och precis frlorat ett barn nr man hr mrda ett Djurgrsbarns ramsan r ungefr lika personligt kopplat som att en muslim gnagare skulle ta det extra hrt vid Djurgrdens: Den som inte hoppar r gnagarsvin.
Ang. det sista stycket. Haha, r du seris? pplen och pron...
Du r helt enkelt partisk i denna frga och kan drfr inte se det med nyanserade gon. Jag hatar dif precis lika mycket som gnaget och min bestmda sikt r att ni drar er klassiska mrda-ramsa och dif har ett klockrent svar p tal. Jag har flera neutrala Bajenpolare som ven de anser att det hade varit klockrent ifall dif drog Bangura-ramsan. (Jag r fortfarande osker p om grdarna drog den ramsan eller inte)
Inte frvnande att du som gnagare inte uppskattar den ramsan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tiddlywank
Minns jag inte helt fel fick Nebojsa Novakovic ngon ramsa om kriget p balkan eller dylikt riktad mot sig under Nackas Minne fr en herrans massa r sen. r jag helt ute och cyklar?
"Krigsfrbrytare, krigsfrbrytare!" har vl sjungits om jag inte minns helt galet.