2013-10-31, 11:15
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Vad tror ni blir mittbacksparet mot portugal? Antonsson och Nilsson? Finns det tid att matcha in Granqvist-Nilsson istället?
Troligtvis Antonsson/Nilsson. Finns det någon anledning överhuvudtaget att helt plötsligt ta in Granqvist i ekvationen?

Dumt att ändra på mittbackslåset och pröva nya konstellationer i sådana viktiga matcher. Det har sett långt ifrån felfritt ut, men undantaget Tyskland så vann vi faktiskt de tre matcherna innan som vi behövde vinna.
Senast redigerad av junaz 2013-10-31 kl. 11:18.
Citera
2013-10-31, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Troligtvis Antonsson/Nilsson. Finns det någon anledning överhuvudtaget att helt plötsligt ta in Granqvist i ekvationen?

Dumt att ändra på mittbackslåset och pröva nya konstellationer i sådana viktiga matcher. Det har sett långt ifrån felfritt ut, men undantaget Tyskland så vann vi faktiskt de tre matcherna innan som vi behövde vinna.

Fast vad hade vi för motstånd då ? tyckte dem visade att dem inte klarade sig när motståndet blev för tufft, först tänkte jag Jonas Olsson då jag trodde Antonsson skulle nöta bänk resten av säsongen men han fick starta igår borta mot Cagliari och Bologna vann med 3-0, Granen är mitt absolut sista val av de mittbackar som fått spela, hellre Jonas Olsson i så fall
Citera
2013-10-31, 18:56
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amelito
Fast vad hade vi för motstånd då ? tyckte dem visade att dem inte klarade sig när motståndet blev för tufft, först tänkte jag Jonas Olsson då jag trodde Antonsson skulle nöta bänk resten av säsongen men han fick starta igår borta mot Cagliari och Bologna vann med 3-0, Granen är mitt absolut sista val av de mittbackar som fått spela, hellre Jonas Olsson i så fall
Känns som om skillnaden mellan Antonsson/Olsson skulle vara margniell... Portugal lär köra över vår backlinje hur vi än gör.
Citera
2013-10-31, 21:00
Medlem
Mellbergans avatar
Jaha vad bra! Zlatan har skadat sig.
Missar morgondagens match. Hoppas han kommer tillbaka i tid.

Helt fel i det andra stycket(editerat).
Senast redigerad av Mellbergan 2013-10-31 kl. 21:05.
Citera
2013-10-31, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan

känning i knäet bara, bör vara rätt lungt, får vi hoppas iaf
Citera
2013-10-31, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amelito
känning i knäet bara, bör vara rätt lungt, får vi hoppas iaf

jaha där kom den.. "kör in kuken smileyn"
Citera
2013-10-31, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutdiarre
jaha där kom den.. "kör in kuken smileyn"

ja man vet ju aldrig, klart Zlatan också kan skada sig som alla andra och har han en känning någonstans är det ju lite oroväckande men till största sannolikhet är det lungt, Zlatan vill nog verkligen inte missa playoff som du påstått
Citera
2013-10-31, 22:32
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan

Är förmodligen bara en säkerhetsåtgärd, jag är övertygad om att han står på plan nästa vecka när PSG möter Anderlecht
Citera
2013-10-31, 22:36
Medlem
freeriderXIIs avatar
Det är nog bara bra att han får vila lite och ansamla kraft.

Han skall vara på topp i play offen och i Champions League.
Senast redigerad av freeriderXII 2013-10-31 kl. 22:39.
Citera
2013-10-31, 22:40
Medlem
freeriderXIIs avatar
Förresten förutom Zlatan vilken svensk landslagspelare tycker ni har bäst form för tillfället ?
Citera
2013-11-01, 00:38
Medlem
pedrinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av god.child
Det har ju (med rätta) klagats en del i tråden på Elm. Fotboll verkar inte vara eurosports starkaste sida här har man lyckats få Elm till sveriges 4e bästa spelare 2013 samtidigt som man har målvaktsklippan Isaksson först på 14e plats.
http://www.eurosport.se/fotboll/lista-sveriges-basta-spelare-2013-rasmus-elm-nummer-4_sto3984127/story.shtml

Wernbloom på 18:e plats? Fattar inte varför Wernbloom är så underskattad.
Blev utsedd till en av ryska ligans bästa spelare förra säsongen, och MVP i CSKA Moskva. Jag håller Wernbloom som topp 3 i svenska landslaget.

Ut med Elm och kör med Wernbloom.

Isaksson är förövrigt den absolut sämsta spelaren i truppen.
Citera
2013-11-01, 00:49
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedrino
Isaksson är förövrigt den absolut sämsta spelaren i truppen.
Nog för att han är given i en startelva enbart pga den bristande konkurrensen men överdriver du inte lite i din kritik nu?

Man ska också ha i åtanke att försvaret inte har varit som förut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in