2013-10-31, 13:47
  #12757
Medlem
Mystery gift är ju visst kul.
Skaffade mig matador alistar för att tag sen. Då blev jag ju tvungen att köra han first time.

Funkar han i lane eller är der bara jungle och supp som gäller?
Citera
2013-10-31, 14:02
  #12758
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abbish
Mystery gift är ju visst kul.
Skaffade mig matador alistar för att tag sen. Då blev jag ju tvungen att köra han first time.

Funkar han i lane eller är der bara jungle och supp som gäller?
Ehh, Alistar spelas väll mestadels just nu som Support. Det går väll att spela honom i junglen också, men du måste ganka hela tiden då. Fungerar väll också att trolla i lane med honom, inget direkt man pickar för det är bra dock.
Citera
2013-10-31, 15:15
  #12759
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Ehh, Alistar spelas väll mestadels just nu som Support. Det går väll att spela honom i junglen också, men du måste ganka hela tiden då. Fungerar väll också att trolla i lane med honom, inget direkt man pickar för det är bra dock.

Ja, som du säger så är väl support just nu den bästa platsen för Alistar, men även där är han ganska dålig jämfört med de flesta andra support-champs.

Har dock sett en och annan top lane Alistar som har gjort ganska bra ifrån sig på hög elo. Men det är ingenting jag rekommenderar :P
Citera
2013-10-31, 17:02
  #12760
Medlem
Hur länge kan man skicka gifts?
Citera
2013-10-31, 17:56
  #12761
Medlem
KaptenCapss avatar
Helvete vad de är delay mellan rengars Q'n nu?
Citera
2013-10-31, 18:15
  #12762
Medlem
obexs avatar
Bara jag som inte kan få fram sidan där man giftar?
Citera
2013-10-31, 18:22
  #12763
Medlem
mixos avatar
Någon som vet om det kommer några sales när "black friday" är?
Citera
2013-10-31, 18:26
  #12764
Medlem
obexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obex
Bara jag som inte kan få fram sidan där man giftar?

Nvm, de skrev nu att det är avaktiverat för det är något fel.
Citera
2013-10-31, 19:15
  #12765
Medlem
fgnms avatar
Tror jag har spelat fler games i plat 1 än mellan silver och dit. Jag kan spela bra 10 matcher i rad och vinna 8 av dom för att sen förlora pga. afk, d5 gangplank osv.

Säg jag är på 97 lp och vinner ett game och får +1, sen förlorar jag ett game och får -3, nu 94lp och för att komma tillbaka upp till 98 måste jag vinna tre games. Såhär håller det på och jag är rätt säker på att jag minst behöver en winstreak på 4-5 för att överhuvudtaget ta mig till promo.
Citera
2013-10-31, 20:09
  #12766
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Tror jag har spelat fler games i plat 1 än mellan silver och dit. Jag kan spela bra 10 matcher i rad och vinna 8 av dom för att sen förlora pga. afk, d5 gangplank osv.

Säg jag är på 97 lp och vinner ett game och får +1, sen förlorar jag ett game och får -3, nu 94lp och för att komma tillbaka upp till 98 måste jag vinna tre games. Såhär håller det på och jag är rätt säker på att jag minst behöver en winstreak på 4-5 för att överhuvudtaget ta mig till promo.

Håll uppe din winrate bara så släpper det tillslut. Du ska vara glad att du inte är i diamond 1. Jag får +3/-5 vid runt 40lp. Upp till 30 lp fick jag +4/-5. Och desto högre jag går desto mindre lp får jag.

Idag till exempel har jag vunnit 4 matcher och förlorat 2, det har gett mig sammanlagt 2 lp. Här snackar vi clamping.
__________________
Senast redigerad av Mantrid 2013-10-31 kl. 20:24.
Citera
2013-10-31, 20:26
  #12767
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Jag hade bugsplat/server crash i runt 2 veckor efter patch 3.12, jag gjorde allt Riots support bad mig att göra och sen funkade det (alltså detta https://support.leagueoflegends.com/entries/22167780).
Sen när patch 3.13 kom så har jag inte kunnat spelat ett enda jävla game, ingen bugsplat denna gång utan antingen så stänger clienten ner sig utan förvarning eller så står det att gamet har crashat och att jag måste reconnecta. Är det någon som har liknande problem eller som vet hur man fixar denna skitsak?
Citera
2013-10-31, 21:13
  #12768
Medlem
ft.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Jag hade bugsplat/server crash i runt 2 veckor efter patch 3.12, jag gjorde allt Riots support bad mig att göra och sen funkade det (alltså detta https://support.leagueoflegends.com/entries/22167780).
Sen när patch 3.13 kom så har jag inte kunnat spelat ett enda jävla game, ingen bugsplat denna gång utan antingen så stänger clienten ner sig utan förvarning eller så står det att gamet har crashat och att jag måste reconnecta. Är det någon som har liknande problem eller som vet hur man fixar denna skitsak?

Hade samma bekymmer i våras, eller om det var i somras. Jag fick vänta och så fixade det sig med nästa patch, det sög rätt hårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in