Fick inget svar när jag frågade förut så frågar igen. Någon som har erfarenheter om size.co.uk? Hur lång tid tar det att få beställningen till Sverige, står inget om det på deras sida vad jag hittar.
Beställer rätt frekvent från Size. Brukar för mig ta max 1 vecka. Då snackar vi kring 10 ordrar...
Jag kollade lite på superga-sneakers på size-sidan. Jag vet inte hur mycket casuals just det märket är men iaf så jämförde jag med en en svensk sida vid namn footway. På size skulle skorna kosta 542kr med frakt, och på den svenska 559kr med fri frakt. Grymt att tjäna 17 spänn, men den svenska sidan har även fria returer.
Kan man sin storlek så kan det absolut vara värt. Men annars kan det vara en idé att även kolla in svenska sidor som erbjuder bra frakt&retur-lösningar, även fast det inte är en svensk sida som inriktar sig på casuals.
Du kan med största sannolikhet vara lugn, det är folk som köper upp och sen säljer dom för en högre prislapp än när dom släpptes bara för att dom är deadstock nu hos de flesta ÅF.
Tråkigt när folk gör så men det är ett enkelt sätt att tjäna några hundringar