2013-10-27, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
släpps alltid pikeer, tröjor och t-shirts samt jackor. förvänta dig inget annat

Okej, låter bra.
Citera
2013-10-27, 13:47
Medlem
Fick inget svar när jag frågade förut så frågar igen. Någon som har erfarenheter om size.co.uk? Hur lång tid tar det att få beställningen till Sverige, står inget om det på deras sida vad jag hittar.
Citera
2013-10-27, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobish
Fick inget svar när jag frågade förut så frågar igen. Någon som har erfarenheter om size.co.uk? Hur lång tid tar det att få beställningen till Sverige, står inget om det på deras sida vad jag hittar.

Du fick ju ett svar av NirvanA; "En gång tog det en vecka, en gång tog det två veckor... Icke-spårbar sändning, så man vet inte vad som händer egentligen.".

Lycka till att hitta rätt storlek om du har UK8-10 och söker Adidas snygga modeller...

edit: så hittade jag för en gång skull 4 par Adidas jag vill ha, i rätt storlek. Att hjälpa dig att söka information om frakt kostade mig £271 var ska jag skicka fakturan?

Du kan få spårbar expressfrakt för £12 så kör på.
Senast redigerad av vivalaboeg 2013-10-27 kl. 14:40.
Citera
2013-10-27, 14:29
Medlem
Tänkte köpa en tracksuit från sergio i storlek L eftersom ja vanligtvis är en medium i vanliga märken samt en dunnjacka från paul shark. Ve dock inte om ja ska gå upp en storlek till L i den jacka. Hur är deras storlekar?
Citera
2013-10-27, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Du fick ju ett svar av NirvanA; "En gång tog det en vecka, en gång tog det två veckor... Icke-spårbar sändning, så man vet inte vad som händer egentligen.".

Lycka till att hitta rätt storlek om du har UK8-10 och söker Adidas snygga modeller...

edit: så hittade jag för en gång skull 4 par Adidas jag vill ha, i rätt storlek. Att hjälpa dig att söka information om frakt kostade mig £271 var ska jag skicka fakturan?

Du kan få spårbar expressfrakt för £12 så kör på.

Ville se om flera hade köpt där ifrån så man vet om det är vanligt med 1,2 veckor.

De säger ju att det blir fri frakt för internationella beställningar över £30? Stämmer inte det?

Menar du att det blev £271 för bara frakt eller för hela ordern?
Citera
2013-10-27, 16:15
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Tänkte köpa en tracksuit från sergio i storlek L eftersom ja vanligtvis är en medium i vanliga märken samt en dunnjacka från paul shark. Ve dock inte om ja ska gå upp en storlek till L i den jacka. Hur är deras storlekar?
Paul&Shark är intressanta, för de är verkligen stora i storlekarna trots att det är Italienska kläder. Jag har te.x XXXL i Stone Island men jag har två tröjor från Paul&Shark i XL, Min normala storlek är XXL. Så om ni köper Paul&Shark kolla upp storleksguiderna/måtten.
Citera
2013-10-27, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobish

Jag köpte därifrån för lite mer än ett år sen. Fick jackan men tror det tog rätt lång tid, 10 dagar eller något, och dom var riktigt sega på att svara på mail. Pålitliga i alla fall.

Testa att söka i tråden nästa gång. Brukar oftast gå att hitta svar.
Citera
2013-10-27, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Paul&Shark är intressanta, för de är verkligen stora i storlekarna trots att det är Italienska kläder. Jag har te.x XXXL i Stone Island men jag har två tröjor från Paul&Shark i XL, Min normala storlek är XXL. Så om ni köper Paul&Shark kolla upp storleksguiderna/måtten.

Okej tack för svar. kANSKE är ett osäkert kort att beställa en jacka då utan att ha provat den först
Citera
2013-10-28, 17:15
Medlem
Har någon haft eller har en Peaceful Hooligan Tropper jackan?
http://www.terracesmenswear.co.uk/products/--Peaceful-Hooligan-Trooper-3-in-1-Jacket-Navy.html

Tänkte på att köpa den.
Citera
2013-10-28, 21:13
Medlem
Köpte en ny mössa idag på Terrace. En burgundy La Martina, riktigt grym och allt men tittade inte så noga. Made in Italy men trots det 70% akryl och 30% "virgin wool".

Riktigt oklart varför man lägger produktionen i Italien om man ändå har skit material. Nåväl, fortfarande nöjd men höjer ett varningens finger bara så folk kan hålla koll!
Citera
2013-10-29, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Okej tack för svar. kANSKE är ett osäkert kort att beställa en jacka då utan att ha provat den först

Jackorna är i regel mindre (liknande SI och ibland ännu mindre) Medans skjortor och tröjor är rymligare.
Citera
2013-10-29, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Någon som kommit över någon inside om NemeNs släpp nästa vecka?

Min känsla är att det bara kommer några jackor nu. Dels för att det postas en del smakprov inför SS14 med flera olika färger på t-shirts, jackor och pikéer. Men inget nu inför AW13. Personligen är jag mest intresserad av sweats, pikéer och t-shirts, för det är det jag letar lite efter just nu. Men det är väl bara bra om inget kommer nu, så man får samla lite kosing. Men vi får väl se...

Har fått se en parkasmodell som kmr släppas i väldigt limiterad upplaga. Finest Cloth har arbetat tufft denna säsong och resultatet kommer synas i bättre material på deras innerfoder i kontrastfärg. Har även fått bekräftat att det finns en till parkas som släpps, och denna gissar jag på är CAMO-parkan som jag tidigare skrivit att det ryktas om. Snart smäller det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in