Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Dom flesta människor kommer förlora sin själ här på planeten så det finns inte så mycket att skämmta om, du är en av dom med största sannolighet och du är antagligen en demonjävel som tagit över en mänsklig kropp och ingen av oss kan göra nått för dig lixom.
Vad jag vet .... efter noga granskning av olika slag ..... har jag aldrig haft en "själ", så det är inget problem.
Citat:
Det första the mark of the beast kommer i pannan enligt bibeln och det är tydligen när ni använder flour i tandkräm och genom drickvatten så skapar ni ett skal runt erat tredje öga som är gjort av clacium och det stänger av eran kontakt med erat högre själv och ni kan inte astralresa eller skapa energier.
Men jag har däremot ett såkallad "öppet tredja öga" (~ett särskild medvetande-tillstånd), även om detta inte 'auktoriseras' av dig.
Citat:
Jag har inte användt flour på 10 år, sen jag hörde att det är ett råttgift genom internet då slutade jag använda flour..
Och jag inte på 50 år.
Citat:
Så det är antagligen anledningen varför jag kan astralresa och skapa drömmar på bara några minuter när det kan vara näst intill omöjligt för nån som använder flour.
Korrelationen flour-astralkropp-själ är mycket svag .....
Citat:
Flour är inte ett ämne som är bra för tänderna, det är ett gift som placerar erat tredje öga innanför ett skal så eran kropp kan tas över av demoner vilket inte går om ni inte använder giftet.
....likaväl som korrelationen flour-demoner (om demoner alltså finns) är svag.
Citat:
Ni vanliga människor som inte fattar internet ....
Är "internet-fattning" nån sorts esoterisk procedur/upplevelse?
Citat:
kommer dock få vänta tills ni är döda innan nii får reda på att flour är ett gift för sån info finns tyvär inte i propagandaboxen/tvn
Jag har inte haft TV på 50 år, så även när jag dör blir det ingen skillnad.
Citat:
.... utan det får man lov att google på online om man vill veta och det är för komplicerat för dom flesta människor som inte bryr sig längre.
Vad är det som är så komplicerat i googling?
Citat:
Det är ett krig om eran själ
Mellan flour och demoner på ena sidan och internet wannabe-guruer på andra sidan?
Citat:
och tyvär så är det inte många som fattar det
Det är ju annars en enkel situations-uppställning. Jag tror att du inte riktig tar folks motvilja mot att acceptera nonsens med i dina beräkninger.
Citat:
..... och folk kommer förlora sina själar
Som dom sannoliken aldrig har haft från början.
Citat:
vilket är mycket värre än att dö för när man dog förut så kom man tillbaka in i en ny mänsklig kropp direkt
Vilket kan diskuteras båda i princip och detaljer.
Citat:
men nu blir det inga fler liv här utan vad ni gör nu bestämmer vart ni lever erat nästa liv , om ni inte hänger med på pånyttfödelsen dvs för då lever ni för evigt och inte korta liv i en dualitetsdimension.
Det finns dualism så det räckar och blir över i dikotomin mellan flour/demoner och tredja-ögat/wannabe-guruer/astralkropper&själ.
Citat:
Man kommer hit till den här dimensionen för att kriga, om tex. två gudar ska göra upp så gör dom det i den här dimensionen med vapen som ni inte ens kan föreställa er. Och det har hänt i det här solsystemet att gudar har krigat med extrema vapen..
Har du nån källhänvisning och källgranskning av samma?
Citat:
det är själen som är ett multidimensionellt vapen
Med flour som motvapen?
Citat:
som inte många kommer att få möjligheten att använda, jag kommer det dock för mitt trdje öga är nära på öppnat och det ska bli underbart att byta ut sömmn mot ett liv i högre dimensioner.
Have a nice trip.