2013-10-30, 22:37
Medlem
OneRequests avatar
Spelade precis med en gubbe som var i lvl 765!! Hur har han fuskat sig till denna lvl?
Citera
2013-10-30, 22:43
Medlem
hejsanvas avatar
Vet någon hur det egentligen ligger till med "bad sports"? Hur många bilar kan man spränga innan man får det? Eller hur lång tid tar det innan själva räkning nollställs osv? Jag är ingen som leker rövare.Men att ibland spränga sin polares kärra kan va kul.
Citera
2013-10-30, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Du har knappast blivit bad sport för att du förstörde en bil.
Senast för 10 minuter sedan sprängde jag en, tar man det bara lite lugnt och inte spränger sönder flera stycken varje gång man spelar så får man bara en liten varning.

En gång råkade jag till och med spränga tre stycken med en enda sticky. Visste inte att alla i hans gäng skulle komma där då.
Vad som hände var bara att jag fick upp en varning, i och med att jag inte håller på att förstöra vanligtvis.

Så uppenbarligen har du levt rövare tidigare och får sota för det nu.

Nej men jag kan ju säga såhär. Har jag bad sport, "karantän", så borde verkligen du ha det också om du plöjt 3av andras bilar med sticky. När folk går på mig svarar man, och på senaste tycker jag man skjuter sönder deras bilar löjligt lätt. Oavsett vad så är bad sports ett skämt. Hade planerat lir med polare men här är man fast med gta's avskum.
Citera
2013-10-30, 22:59
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Nej men jag kan ju säga såhär. Har jag bad sport, "karantän", så borde verkligen du ha det också om du plöjt 3av andras bilar med sticky. När folk går på mig svarar man, och på senaste tycker jag man skjuter sönder deras bilar löjligt lätt. Oavsett vad så är bad sports ett skämt. Hade planerat lir med polare men här är man fast med gta's avskum.
Hur många bilar spränger du egentligen under varje session?
Det låter på dig som att så fort någon skjuter på dig så åker du och spränger sönder deras bil?

Nej varför skulle jag vara bad sport för det? Jag sköter mig för det mesta och brukar få pengar för att jag är good sport. Vore ju knepigt om du blev bad sport bara för att man spränger 1-2 bilar.
Citera
2013-10-30, 23:12
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Varför inte Mesa? Haft min sedan ca. level 30(är 70+ nu) utan att den försvunnit eller liknande. Snacket om att stulna bilar aldrig blir ens egna är bull. Har till och med personlig skylt på min numera. Tar någon sönder den så ringer jag bara försäkringsbolaget och tar snuten in den så går jag och hämtar den på Impound som vilken annan bil som helst.

http://socialclub.rockstargames.com/member/Lumibree/games/gtav/snapmatic/photo/dzVFiyVpFUynOroSV1qIAQ

Aha okej, det var som fan!
Då finns det ju liksom ingen anledning att köpa bilar för hutlösa summor om man kan sno de, även om jag tycker att de bilar man köper känns mer personliga.
Citera
2013-10-30, 23:19
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Aha okej, det var som fan!
Då finns det ju liksom ingen anledning att köpa bilar för hutlösa summor om man kan sno de, även om jag tycker att de bilar man köper känns mer personliga.
Du kan inte sno premiumbilar som dom kallas (och göra till din egen). Alltså superbilar eller över ett särskilt värde. Så vill du ha dig en lite finare eller snabbare bil så måste du köpa den.

Edit: Du kan ju sno alla bilar du ser ute på gatan, men vad jag menar är att du inte kan nyttja LSC med finare bilar som du snott. Alltså kan du inte göra dem till din egen.
Citera
2013-10-31, 01:11
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Fast nu vet vi ju inte hur mycket helvete man måste skapa för andra för att hamna i Bad Sport. Ditt mönster av helvete kanske ser annorlunda ut och är mer frekvent än hans.

Jag brukar också spränga en och en annan personlig bil varje gång jag spelar men har ändå aldrig hamnat där, spelat i princip dagligen sedan Online släpptes.

Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Hittade en färdigstylad Manana när jag cruisade runt Grove Street, behöver bara fixa färgen så är den redo att brukas: http://rsg.ms/1aIyug4

Alltid roligt när man hittar stylade bilar, ett annat exempel är Dubsta 2 som jag snart har i mitt garage
Manana:n hittade du i Grove Street, va? Sett den i återvändsgränden där.

Vad menar du med Dubsta 2?
Jag har en som jag försökt efterlikna en G63 AMG. Riktigt snygg!
Citera
2013-10-31, 01:46
Medlem
CommonKnowledges avatar
Någon som kan förklara detta?
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/1USACUApak6c2eo6yPyb6A

För det första så känner jag inte igen bilmodellen alls och sen har vi ju det där med fronten som jag så vitt jag vet INTE är en del av spelets alternativ.
Citera
2013-10-31, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Averitaz
Med tanke på att det är bara idag och i morgon som det är oktober
Men vem vet, vi kanske har tur, men skulle inte tro det.

Kollar man newsfeeden på rockstargames.com så står det tydligt att det blir försenat då dom vill patcha bort "alla" problem först, annars är det helt lönlöst.
Citera
2013-10-31, 04:50
Medlem
oineris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Någon som kan förklara detta?
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/1USACUApak6c2eo6yPyb6A

För det första så känner jag inte igen bilmodellen alls och sen har vi ju det där med fronten som jag så vitt jag vet INTE är en del av spelets alternativ.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=mxGbrQ9CeLY#t=19 3

http://gta.wikia.com/Asea
Citera
2013-10-31, 07:37
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Fast nu vet vi ju inte hur mycket helvete man måste skapa för andra för att hamna i Bad Sport. Ditt mönster av helvete kanske ser annorlunda ut och är mer frekvent än hans.

Jag brukar också spränga en och en annan personlig bil varje gång jag spelar men har ändå aldrig hamnat där, spelat i princip dagligen sedan Online släpptes.

Manana:n hittade du i Grove Street, va? Sett den i återvändsgränden där.

Vad menar du med Dubsta 2?
Jag har en som jag försökt efterlikna en G63 AMG. Riktigt snygg!
Läste om Dubsta 2 på GTAForums. Det verkar vara en trimmad version av Dubsta med lite olika styling grejor som inte går att få på den vanliga, allting är helt svart, även attribut som vanligtvis är krom. Trodde att den skulle finnas online men det verkar som att den bara finns i single player, surt.
Länk: http://gtaforums.com/topic/637388-benefactor-dubsta-2-not-dubsta-1/

Hade en fet Dubsta i mitt garage moddad och allting men pga platsbrist fick jag sälja den
Citera
2013-10-31, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Hur många bilar spränger du egentligen under varje session?
Det låter på dig som att så fort någon skjuter på dig så åker du och spränger sönder deras bil?

Nej varför skulle jag vara bad sport för det? Jag sköter mig för det mesta och brukar få pengar för att jag är good sport. Vore ju knepigt om du blev bad sport bara för att man spränger 1-2 bilar.

Men det är ju det som är det sjuka i kråksången. Jag fick senast igår (innan jag blev bad sport någon timme senare) en reward på $1000 för att jag varit good behavior... Dom måste bli betydligt tydligare i vad som menas, som sagt, åker inte runt och plöjer andras bilar avsiktligt, men har försvarat mig. Och sen har jag lyckats spränga bilar med uzin hur lätt som helst på senaste!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in