2013-10-17, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
Köp forza 4 eller något i den stilen. Det är ett rent bilspel

Nä, vill endast race för att vinna så jag kan få andra delar till bilarna. ligger på 17 wins och 47 förluster. :/
Citera
2013-10-17, 22:24
Medlem
robaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fact
Nä, vill endast race för att vinna så jag kan få andra delar till bilarna. ligger på 17 wins och 47 förluster. :/
Hosta egna race och sätt catchup på off! Det där med att snorungar kör in i en och prejar en och håller på är ju också jävligt surt men går inte göra så mycket åt...
Citera
2013-10-17, 22:25
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fact
143 vinster, 98 förluster.
För att få andra bilar att tappa kontrollen brukar jag köra in i baken på dem tills de får spinn eller kör in i trafiken eftersom de inte var beredda på den extra skjutsen. Det brukar även vara det sättet som känns säkrast för egen del.
Vad gäller bilar som kommer ikapp brukar jag inte ha några direkta problem. Om jag leder med 10 sekunder brukar jag ligga kvar på 10 sekunder även vid målgång. Om motståndarna skulle komma ikapp mig kör de med all säkerhet upp bakom mig för att ta del av Slipstream - det är då jag börjar köra slalom mellan bilar eller köra i mitten av körfältet när två bilar passerar varandra. Oftast resulterar det i att motståndaren krockar.
Citera
2013-10-17, 22:26
Bannlyst
Kan någon kicka Can-163 från gruppen? Nån blatte som går runt och dödar alla crew medlemmar sjukt störande...
Citera
2013-10-17, 22:39
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av '[SIC
'|45715345]Kolla om du har RH8an gratis via mobilen, kör du på ps3 kan vi farma race och survival. Är inte heller värst pratglad så utan mic funkar utmärkt bara vi lägger upp en plan först.

Skulle behöva låsa upp turbon också

nån hemsida man ska gå in på? ids inte starta ps3 i onödan

yes sure
Citera
2013-10-17, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattenzriddare
Några som är inne å lirar? Kör gärna lite race med crewet. Grinda lite pengar på korta banor med ett varv

/anna1234

hur mkt får man på ett race
Citera
2013-10-17, 22:41
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
För att få andra bilar att tappa kontrollen brukar jag köra in i baken på dem tills de får spinn eller kör in i trafiken eftersom de inte var beredda på den extra skjutsen. Det brukar även vara det sättet som känns säkrast för egen del.
Vad gäller bilar som kommer ikapp brukar jag inte ha några direkta problem. Om jag leder med 10 sekunder brukar jag ligga kvar på 10 sekunder även vid målgång. Om motståndarna skulle komma ikapp mig kör de med all säkerhet upp bakom mig för att ta del av Slipstream - det är då jag börjar köra slalom mellan bilar eller köra i mitten av körfältet när två bilar passerar varandra. Oftast resulterar det i att motståndaren krockar.
Nej fyfan, tycker folk som kör race ska lämna varandra ifred så gott det går. Finns fan inget värre än att bli prejad vid fel tillfälle, sladda några hundradelar för mycket och plötsligt bli omkörd av tre killar. Så sjukt jävla frustrerande.
Citera
2013-10-17, 22:46
Medlem
grillbesticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER

Imponerande stats! Hoppas kunna komma i närheten. Just nu sitter jag på 90-63. Så om man bättrar sig lite så =) Ps3 eller?
Citera
2013-10-17, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartbil
hur mkt får man på ett race
Beror på hur många som är med och vilket race man kör. Men det är därifrån jag fått mina cash. Jag har en lägenhet för 253k, 2 bilar som jag moddat för 300k och 100k på banken 10k är det för vinst om man är 4-8 st.
Citera
2013-10-17, 22:47
Medlem
Kan man köpa motorcyken Nagasaki Carbon RS via mobilen på online?
Citera
2013-10-17, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grillbestick
Imponerande stats! Hoppas kunna komma i närheten. Just nu sitter jag på 90-63. Så om man bättrar sig lite så =) Ps3 eller?
Procentuellt så har du ju bättre stats.. Imponerande grabbar. 63-99 har jag och jag ser mig själv som rätt bra haha

Alltså, fan vad jag avskyr "catch up"! Vad ere för feeeeeel!!
Senast redigerad av Nattenzriddare 2013-10-17 kl. 22:55.
Citera
2013-10-17, 23:04
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllvarligtKompis
Nej fyfan, tycker folk som kör race ska lämna varandra ifred så gott det går. Finns fan inget värre än att bli prejad vid fel tillfälle, sladda några hundradelar för mycket och plötsligt bli omkörd av tre killar. Så sjukt jävla frustrerande.
Jag håller helt med dig - jag kör 100% rättvist och schysst när jag tävlar, men om någon ger sig på mig ska de veta att jag kommer tillägna resten av tävlingen åt att spela oschysst tillbaka.
Citat:
Ursprungligen postat av grillbestick
Playstation 3, ja.
Jag väntar dock på att mina "Trigger Extenders" ska komma på posten. Jag känner hur kontrollen ständigt glider ur händerna på mig, och fingrarna tappar greppet om R2 och L2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in