2013-10-30, 18:52
Medlem
.
Citera
2013-10-30, 18:58
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Finns inga 4x4-bilar i gta v. Alla är tvåhjulsdrivna, även om det står 4x4 på dem.
Om du inte gillar Sandking så kanske Mesa är något. Merryweather kör dom, sen kanske du hittar någon ute på gatan ibland.
Jag hittade iaf en video här som bevisar att det finns 4wd bilar i V. Det är bara det att när du gör burnout med en 4wd så kommer bara bakdäcken att spinna, tack vara att det ligger bara ca 20% drift på framhjulen och 80% bak. Bromsarna orkar hålla framhjulen stilla, och det är väl lika som i verkligheten...

http://www.youtube.com/watch?v=HLIZYMj5_kg
Citera
2013-10-30, 19:34
Medlem
Varför i helvete går det inte och köra en särskild survival hade velat köra med en kompis men åker jag ditt försvinner "Survival" märket det finns "gang war" där också varje gång jag tar join survival blir det Bone Yard. Den försvinner också helvete sen tar det en jävla tid att leava innan man startat också.
Senast redigerad av Ufc123 2013-10-30 kl. 19:37.
Citera
2013-10-30, 19:39
Medlem
Vilken lägenhet bör man köpa?
Citera
2013-10-30, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Källa på det?

Med tanke på att det är bara idag och i morgon som det är oktober
Men vem vet, vi kanske har tur, men skulle inte tro det.
Citera
2013-10-30, 20:20
Medlem
Autoziones avatar
Hittade en färdigstylad Manana när jag cruisade runt Grove Street, behöver bara fixa färgen så är den redo att brukas: http://rsg.ms/1aIyug4

Alltid roligt när man hittar stylade bilar, ett annat exempel är Dubsta 2 som jag snart har i mitt garage
Citera
2013-10-30, 20:20
Medlem
sigurts avatar
Jag tycker mig ha läst här att man kan starta en "private session", men det hittar fan inte jag?!

Tycker att en sån grej borde ja kunna hitta själv och det känns sjukt att behöva fråga här.

Jag känner till passive mode att man inte kan bli skjuten.... men att ha stan för sig själv och sen invite mina 10 kompisar så att enbart vi åker runt och har trevligt. Kan man göra det på något sätt?
Citera
2013-10-30, 20:21
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Jag tycker mig ha läst här att man kan starta en "private session", men det hittar fan inte jag?!

Tycker att en sån grej borde ja kunna hitta själv och det känns sjukt att behöva fråga här.

Jag känner till passive mode att man inte kan bli skjuten.... men att ha stan för sig själv och sen invite mina 10 kompisar så att enbart vi åker runt och har trevligt. Kan man göra det på något sätt?
Från offline trycker du start och går till online-fliken. Där väljer du play gta online och sedan invite-only session. Går endast att göra från offline.
Citera
2013-10-30, 20:50
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Kan någon invitea mig till crewet?

liforken, ps3
Citera
2013-10-30, 21:51
Medlem
Nu hände det. Hamna i bad sports högen. För att jag försvarat mig genom att skjuta med uzin mot 2 kräk, bilen sprängs och där står jag som en bad sports. Skitkul! Har googlat och sett att man kan reducera sitt straff, sin tid som bad sport. Men jag har provat att göra mission, achievs, commenda andra. Inget gör så att min tid blir ens 30sek mindre, förutom att fördriva 30min. Tips o råd tack?
"Spräng inte deras bilar!" Höhö, ja vi kan skippa de typer av comments direkt ist. Tack.
Citera
2013-10-30, 21:57
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Nu hände det. Hamna i bad sports högen. För att jag försvarat mig genom att skjuta med uzin mot 2 kräk, bilen sprängs och där står jag som en bad sports. Skitkul! Har googlat och sett att man kan reducera sitt straff, sin tid som bad sport. Men jag har provat att göra mission, achievs, commenda andra. Inget gör så att min tid blir ens 30sek mindre, förutom att fördriva 30min. Tips o råd tack?
"Spräng inte deras bilar!" Höhö, ja vi kan skippa de typer av comments direkt ist. Tack.
När du söker efter race eller missions kommer du hamna med andra spelare som är bad sport, du kan köra race och missions som vanligt och då och då får du meddelande om hur länge du har kvar som bad sport.
Min polare fick 48tim men efter 12tim (speletstid) fick han spela med oss igen.

Jag har stridsvagn och Buzzard men skjuter knappt tillbaka mot horungarna som skjuter mot mig! Jävla skämt detta...
Citera
2013-10-30, 22:22
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Du har knappast blivit bad sport för att du förstörde en bil.
Senast för 10 minuter sedan sprängde jag en, tar man det bara lite lugnt och inte spränger sönder flera stycken varje gång man spelar så får man bara en liten varning.

En gång råkade jag till och med spränga tre stycken med en enda sticky. Visste inte att alla i hans gäng skulle komma där då.
Vad som hände var bara att jag fick upp en varning, i och med att jag inte håller på att förstöra vanligtvis.

Så uppenbarligen har du levt rövare tidigare och får sota för det nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in