2013-10-30, 01:45
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituiation
Japp precis det jag menar, även fast custom car är på så fungerar inte min bils prestanda med trimningen och turbon som ska förbättra accelerationen avsevärt. Utseendet följer med men inte trimningen och turbon. Gör det de för er andra?
När jag kör i free roam så är det ett helt annat drag i bilen men så fort det är race så är det original förutom själva utseendet på bilen.
Detta suger. Googlade på det förut och såg att frågan tagits upp flera gånger på olika forum
Citera
2013-10-30, 02:16
Medlem
ErPupones avatar
vilka uppdrag ger mest parra när man är rank 66?
Citera
2013-10-30, 06:01
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Då inte Mesa verkar finnas att köpa lutar det väl åt Sandking igen men fick upp ögonen lite för Bravado Bison som jag tyckte såg ganska intressant ut då den har hela 6 platser, stark och tålig och verkar gå ganska fort men jag skulle gärna vilja veta om någon testat den och kan ge en kort recension.
Skulle speciellt vilja veta hur bilen funkar i terräng.
Varför inte Mesa? Haft min sedan ca. level 30(är 70+ nu) utan att den försvunnit eller liknande. Snacket om att stulna bilar aldrig blir ens egna är bull. Har till och med personlig skylt på min numera. Tar någon sönder den så ringer jag bara försäkringsbolaget och tar snuten in den så går jag och hämtar den på Impound som vilken annan bil som helst.

http://socialclub.rockstargames.com/member/Lumibree/games/gtav/snapmatic/photo/dzVFiyVpFUynOroSV1qIAQ
Senast redigerad av SylvesterLundgren 2013-10-30 kl. 06:04.
Citera
2013-10-30, 07:44
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Tycker dom borde göra en reset på världsrekorden på race varje dag så folk har en chans att
låsa upp tatuering m.m.

Lite tråkigt då folk "hackat" eller fuskat sig in på första plats
Citera
2013-10-30, 09:09
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarHaftEnOpel
Tycker dom borde göra en reset på världsrekorden på race varje dag så folk har en chans att
låsa upp tatuering m.m.

Konstigt nog så har jag ett world record... Tror att det låstes upp ett race där WR tiden jag körde emot var --:-- men är inte helt säker.
Citera
2013-10-30, 09:17
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Sökte för några dagar sedan på vad skillnaden är och klickade mig in på denna sidan där det står en del:

http://gtaforums.com/topic/594648-di...stealing-cars/

Tråden du länkade till hade sin senaste post tre dagar efter att single player släpptes och nästan två veckor innan multiplayer.

Såvitt jag kan se så får man både locator och försäkring när man köper en bil på nätet.

Om du stjäl en bil och kör in den i garaget så får du en locator installerad gratis, för att få försäkring så måste du betala för det i en Los Santos Customs verkstad summan är beroende på bilens värde.

Om du inte har garage eller inte ids köra in i ditt garage så kan du även få en locator installerad i LSC för 2000.
Citera
2013-10-30, 09:54
Medlem
Smithwickss avatar
Jaha då sitter man fast på loading screen. Någon annan med samma problem?
Citera
2013-10-30, 10:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituiation
Japp precis det jag menar, även fast custom car är på så fungerar inte min bils prestanda med trimningen och turbon som ska förbättra accelerationen avsevärt. Utseendet följer med men inte trimningen och turbon. Gör det de för er andra?
När jag kör i free roam så är det ett helt annat drag i bilen men så fort det är race så är det original förutom själva utseendet på bilen.

När jag körde mot en kompis som hade en custom och jag hade en original så torskade jag stort. Tror det har med catchup att göra, för när vi körde utan så drog han ifrån på alla raksträckor. Jag hade alltså ingen chans även fast jag körde lika bra som honom.
Citera
2013-10-30, 10:18
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Finns inga 4x4-bilar i gta v. Alla är tvåhjulsdrivna, även om det står 4x4 på dem.
Om du inte gillar Sandking så kanske Mesa är något. Merryweather kör dom, sen kanske du hittar någon ute på gatan ibland.
Men nu har du ju fel. Finns visst 4x4 bilar. Alla som det står 4x4 är självklart fyrhjulsdrivna, även bilar som Sultan och Adder t ex är fyrhjulsdrivna!
Citera
2013-10-30, 10:37
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarHaftEnOpel
låsa upp tatuering m.m.

Jag såg att jag hade den där tatueringen när jag kollade igenom mina Platinum Awards, minns inte vilket race jag har världsrekord i men snygg är den iallafall.
Citera
2013-10-30, 11:27
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Jag såg att jag hade den där tatueringen när jag kollade igenom mina Platinum Awards, minns inte vilket race jag har världsrekord i men snygg är den iallafall.

Jo jag vet, men ingen kan ju låsa upp det längre då WR är hackat

som down the drain, WR på 29 sekunder
tar 1:10 med en snabb bil utan några fel
Citera
2013-10-30, 11:49
Medlem
MrJimLaheys avatar
Hamnat i bad sport servern och tänkte att fan nu kan jag inte spela på några dagar. Men kommit fram att det är fan så mycket skönare att lira nu. Färre med skrikade muppar i race och heller inte nått samarbete. Och blir inte kickad lika ofta ifrån race. Bra bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in