Citat:
Ursprungligen postat av
skunkensune
Du får alltså inte bara dumstruten på dig i spelet, men även här i forumet. Så det skrattet tackar jag för. Om du kan spela är du inte "bannad". Du har, som det även hela tiden har stått ingame, blivit flyttad till servrar med andra likar som bara far omkring och förstör för andra spelare. Det hela är jätteenkelt, om man vill spela med andra lirar man schysst. Online-spelet går heller inte ut på att man ska spränga andras bilar. Man kan göra det men då får man också stå sitt kast. Sedan får du gärna berätta till vilken lag du ska hänvisa till när du ska lämna tillbaka spelet? Konsumentköplagen? GTA V har fungerat och det är enbart onlineläget som har haft en del strul. Så jag tror knappast att du skulle lyckas få tillbaka alla dina pengar utifrån ditt argument.
För mig är det en väldigt stor del av spelet att få lira med sina kompisar, så jag kommer inte att spela GTA fram tills att straffet är tjänat.
Det faktum att du supportar att man ska bli straffad i flera verkliga dagar och inte få spela med sina kompisar pågrund utav att man sprängt andras bilar i GRAND THEFT AUTO, säger en hel del om dig.
Vill du att spelet ska vara en stor kram fest eller? Blir du ledsen i ögat när någon spränger din bil? Sluta vara så jävla känslig, det är ett TV-spel för i helvete.
Nej, jag skrev i ett inlägg strax efter det första, att det troligtvis var BS och att lagarna kanske skiljer sig i andra länder. Jag läste nämligen att flera personer hade gjort på det viset i bl.a USA. Jag kommer INTE att försöka göra det. Jag vart så arg i den stunden så jag valde att blint tro på det. Vilket förståeligt kan uppfattas som dumt, jag håller med dig om det.