2013-10-22, 13:56
Medlem
Haha suprise när jag kom ut ut garaget!
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/dxm2Uf30U06QxjCB1eV9qg
Dom ville visst åt Saboteur som har lgh i samma tror jag! :P

Och så lyckades jag förlora framdelen på bilen när jag skulle försöka åka in i ett plan, men det gick visst inte. Aldrig vart med om det, speciellt när man har level 3 på armor.
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/6SEuRTz-NkOCUCFSOP8oWw
Senast redigerad av underbartliv 2013-10-22 kl. 13:59.
Citera
2013-10-22, 14:05
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Hatar också det, man ligger långt jävla före alla andra sen börjar ens egen bil gå saktare Hur tänkte Rockstar där?

Kan du beskriva mer om så kallad off the radar?
Precis som Awbett strax ovanför så försvinner man från radarn i en minut för 500 $.

Man får tillgång till det vid level 40. Faktiskt aldrig mött någon som utnyttjar detta, trots att de varit högre än level 40. Blir så mycket roligare, särskilt när man är förbannad på någon och vill döda honom om och om igen för att han började bråka med fel person.
Citera
2013-10-22, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Du får alltså inte bara dumstruten på dig i spelet, men även här i forumet. Så det skrattet tackar jag för. Om du kan spela är du inte "bannad". Du har, som det även hela tiden har stått ingame, blivit flyttad till servrar med andra likar som bara far omkring och förstör för andra spelare. Det hela är jätteenkelt, om man vill spela med andra lirar man schysst. Online-spelet går heller inte ut på att man ska spränga andras bilar. Man kan göra det men då får man också stå sitt kast. Sedan får du gärna berätta till vilken lag du ska hänvisa till när du ska lämna tillbaka spelet? Konsumentköplagen? GTA V har fungerat och det är enbart onlineläget som har haft en del strul. Så jag tror knappast att du skulle lyckas få tillbaka alla dina pengar utifrån ditt argument.

För mig är det en väldigt stor del av spelet att få lira med sina kompisar, så jag kommer inte att spela GTA fram tills att straffet är tjänat.

Det faktum att du supportar att man ska bli straffad i flera verkliga dagar och inte få spela med sina kompisar pågrund utav att man sprängt andras bilar i GRAND THEFT AUTO, säger en hel del om dig.

Vill du att spelet ska vara en stor kram fest eller? Blir du ledsen i ögat när någon spränger din bil? Sluta vara så jävla känslig, det är ett TV-spel för i helvete.

Nej, jag skrev i ett inlägg strax efter det första, att det troligtvis var BS och att lagarna kanske skiljer sig i andra länder. Jag läste nämligen att flera personer hade gjort på det viset i bl.a USA. Jag kommer INTE att försöka göra det. Jag vart så arg i den stunden så jag valde att blint tro på det. Vilket förståeligt kan uppfattas som dumt, jag håller med dig om det.
Citera
2013-10-22, 14:11
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1
För mig är det en väldigt stor del av spelet att få lira med sina kompisar, så jag kommer inte att spela GTA fram tills att straffet är tjänat.

Det faktum att du supportar att man ska bli straffad i flera verkliga dagar och inte få spela med sina kompisar pågrund utav att man sprängt andras bilar i GRAND THEFT AUTO, säger en hel del om dig.

Vill du att spelet ska vara en stor kram fest eller? Blir du ledsen i ögat när någon spränger din bil? Sluta vara så jävla känslig, det är ett TV-spel för i helvete.

Nej, jag skrev i ett inlägg strax efter det första, att det troligtvis var BS och att lagarna kanske skiljer sig i andra länder. Jag läste nämligen att flera personer hade gjort på det viset i bl.a USA. Jag kommer INTE att försöka göra det. Jag vart så arg i den stunden så jag valde att blint tro på det. Vilket förståeligt kan uppfattas som dumt, jag håller med dig om det.

Varför ber du inte dina vänner spränga andras personliga bilar så att de också blir bad sports? Problem solved.
Citera
2013-10-22, 14:16
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Precis som Awbett strax ovanför så försvinner man från radarn i en minut för 500 $.

Man får tillgång till det vid level 40. Faktiskt aldrig mött någon som utnyttjar detta, trots att de varit högre än level 40. Blir så mycket roligare, särskilt när man är förbannad på någon och vill döda honom om och om igen för att han började bråka med fel person.

Brukar använda det när jag jagar bounties. Fungerar hyffsat effektivt och de blir alltid lika förvånade.
Citera
2013-10-22, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/dxm2Uf30U06QxjCB1eV9qg

Och så lyckades jag förlora framdelen på bilen när jag skulle försöka åka in i ett plan, men det gick visst inte. Aldrig vart med om det, speciellt när man har level 3 på armor.
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/6SEuRTz-NkOCUCFSOP8oWw

Så det är du som är knimme. Var också med på ett hörn där. Rena kaoset utanför garaget

Körde race och tjänade 75k på en halvtimme ungefär, är en fattig stackare nu när man köpt Köeniseggen. Men jävlar vad bra den går på race när bästa motorn är på.
Senast redigerad av Sebbe89 2013-10-22 kl. 14:26.
Citera
2013-10-22, 14:22
Medlem
Gravers avatar
Citat:

Nu är det ju dock du som är grinig och känslig.
Har du PMS?

Du skriver Grand Theft Auto i versaler, som om man skulle kunna hitta i namnet att det är ett spel där man spränger andras bilar.
Du är bara pinsam.

MVH
Citera
2013-10-22, 14:37
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:

Håller med, att spränga andras bilar är bland det bästa som finns och borde inte straffas. Att kasta sticky bombs på ovetande trafikanter är riktigt sköjigt
Citera
2013-10-22, 14:44
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:

"Säger en del om mig"? Vad exakt säger det? Att jag vill kunna spela utan att prepubertala snorungar springer omkring och har ihjäl mig när jag är på väg till ett uppdrag? Tror det är bäst att du inte använder dig av uttryck du inte förstår dig på.

Citat:

Kramfest är ett ord. Nej, jag blir inte ledsen. Bara irriterad. Dessutom ser jag till att hämnas om någon jävlas med mig. Känslig? Vem är det just som har haft ett stort jäkla utbrott här på forumet om hur hemska Rockstar är som har en "bad sport"-inställning i spelet.
Det finns flera sätt man kan ha ihjäl andra på. DM, TM, LTS. Personligen gillar jag mest de uppdrag där man samarbetar för att nå ett mål. Med det sagt skulle jag inte vilja att de tar bort möjligheten att ha ihjäl andra spelare i freemode. Däremot bör man som sagt vara beredd på att ta konsekvenserna då och inte böla som en prepubertal snorunge.
Citera
2013-10-22, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Nu är det ju dock du som är grinig och känslig.
Har du PMS?

Du skriver Grand Theft Auto i versaler, som om man skulle kunna hitta i namnet att det är ett spel där man spränger andras bilar.
Du är bara pinsam.

MVH

Ja, grinig o arg, med all rätt. Då jag anser att Rockstar inte ska få ha den makten över mitt spelande. Vanligtvis är jag inte den som är den, men det är för mig oförståeligt att någon verkligen tycker att det är en bra funktion.

Jag skrev det i versaler på grund utav att folk verkar ha glömt bort att det är just GTA vi snackar om. Där fullskalig anarki ska råda och lagarna ligga i våra händer. Självklart syftar jag på själva dödandet och sprängandet och inte fusk.

Aja nu ska jag sluta gnälla, jag vet att det är drygt. Det är som det är, jag ville bara släppa ut lite frustration.
Citera
2013-10-22, 14:52
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv

Jag bor inte där, ringde på hos dig sen tröck cirkel och fastna utanför
Garageporten på min skärm :P
Citera
2013-10-22, 15:00
Medlem
Du gamla du fria....

http://socialclub.rockstargames.com/crew/flashback_crew/games/gtav/snapmatic/photo/u6dfxnAj7Ea2jpevtWuwqQ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in