2013-10-30, 00:27
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Åh fan, det verkar ju stämma ju. googlade lite på det också.
Äger ingen Adder själv, men man kan alltså välja två- eller fyrhjulsdrift i LSC?

Synd bara att inga offroad fordon är 4x4.

Blir det någon märkbar skillnad i så fall?
Jag tror att det är bara Adder som har 4*4, man kan inte välja själv. Ganska trist faktiskt.
Citera
2013-10-30, 00:33
Medlem
Har frågat tidigare men inte fått nått svar.
Har en fullt moddad Elegy med turbo men när jag spelar race med custom cars så har jag ändå original-accelerationen. Jag trodde den förbättrade prestandan skulle följa med? Varför ska man annars trimma eller skaffa turbo när inte prestandan följer med till racen?
Citera
2013-10-30, 00:37
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituiation
Har frågat tidigare men inte fått nått svar.
Har en fullt moddad Elegy med turbo men när jag spelar race med custom cars så har jag ändå original-accelerationen. Jag trodde den förbättrade prestandan skulle följa med? Varför ska man annars trimma eller skaffa turbo när inte prestandan följer med till racen?
När du väljer race, host inte joina där kan man välja custom car eller va det heter på. Då kan du race:a med din egen bil men om den är AV då är det standard bilarna från spelet.
Citera
2013-10-30, 00:44
Medlem
Dunderqvists avatar
Då inte Mesa verkar finnas att köpa lutar det väl åt Sandking igen men fick upp ögonen lite för Bravado Bison som jag tyckte såg ganska intressant ut då den har hela 6 platser, stark och tålig och verkar gå ganska fort men jag skulle gärna vilja veta om någon testat den och kan ge en kort recension.
Skulle speciellt vilja veta hur bilen funkar i terräng.
Citera
2013-10-30, 00:50
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Då inte Mesa verkar finnas att köpa lutar det väl åt Sandking igen men fick upp ögonen lite för Bravado Bison som jag tyckte såg ganska intressant ut då den har hela 6 platser, stark och tålig och verkar gå ganska fort men jag skulle gärna vilja veta om någon testat den och kan ge en kort recension.
Skulle speciellt vilja veta hur bilen funkar i terräng.
Jag snodde en från MerryWeather soldater, den var pimpat till max men jag gjorde vissa saker ändå och la till en 70000-80000$ på den men den var inte stabil alls, gungade som fan och i träng den välte ganska snabbt. Jag sålde den för 90000$

Jag skulle rekommendera Sandking, tålig, inte så snabb men man sitter som en king i den.
Citera
2013-10-30, 00:56
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Okej, då kör jag på en Sandking och en Coquette som mina två första bilar i mitt snart nya garage.
Tänker nämligen införskaffa en lägenhet för ca. 200-230k och det lutar åt den för 223k.
Jag har också en Coquette och jag har den maxat på allt, drömbil.
Men du måste köpa carbon tak till den annars när bilen välter du får mycket skallskador

Edit: om jag vore du skulle spara pengar till en lägenhet med 10 garageplatser. Du kommer ångra dig annars, jag sparade pengarna och köpte lägenhet för 400k och den har 10 garageplatser men jag läste att i samma höghus finns lägenheter för 200k och 10 garageplatser dock dålig utsikt.
Senast redigerad av Cule 2013-10-30 kl. 00:58.
Citera
2013-10-30, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Hur fan får jag bort min tatuering i ansiktet på min spelare har varit vid tattopearl och inget gick var vid mask och kollade helt galet.

Kan det inte ha varit en ansiktsmålning som du fått hos frisören?
Citera
2013-10-30, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Kan inte mer än hålla med om det där att bara genom några små grejer hade det känts som planeringen var mer ens egen än bara en av två färdiga planer. Så små detaljer men så stor skillnad, typ att man lagt ut vapen införskaffningen som missions, eller liknande.
Exakt. I online-delen skulle jag gärna se lite mer utrymme för att kunna göra fel utöver valet av crew. Fast de får gärna ha lite single-player känsla över det hela. Tyvärr är det ofta en variation på fetch quests.

Jag skulle gilla om vissa detaljer av planeringen är upp till en själv medan man fick ett allmänt mål. Hur många går in? Vem/vilka väntar i bilen, kanske någon annan på ett till ställe?
Och om man inte har tänkt genom det får man improvisera om det uppstår problem. För min del skulle sådant kännas mer spännande.
Citera
2013-10-30, 01:04
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
Kan det inte ha varit en ansiktsmålning som du fått hos frisören?
Nej man kan tatuera ansiketet, skitful. Hos frisören är det målning inte tatuering.

Edit: för att ta bort en tatuering, gå till närmaste tatueringsaffär och välj ansiktstatuering sen väljer du ta bort / remove. Done!
Senast redigerad av Cule 2013-10-30 kl. 01:10.
Citera
2013-10-30, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cule
Nej man kan tatuera ansiketet, skitful. Hos frisören är det målning inte tatuering.

Edit: för att ta bort en tatuering, gå till närmaste tatueringsaffär och välj ansiktstatuering sen väljer du ta bort / remove. Done!

Jag tänkte dock om han hade målat ansiktet och sedan glömt bort att det är en ansiktsmålning och inte en tatuering för att sedan fara till tatueraren och försöka få bort en ansiktsmålning.
Citera
2013-10-30, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cule
När du väljer race, host inte joina där kan man välja custom car eller va det heter på. Då kan du race:a med din egen bil men om den är AV då är det standard bilarna från spelet.

Japp precis det jag menar, även fast custom car är på så fungerar inte min bils prestanda med trimningen och turbon som ska förbättra accelerationen avsevärt. Utseendet följer med men inte trimningen och turbon. Gör det de för er andra?
När jag kör i free roam så är det ett helt annat drag i bilen men så fort det är race så är det original förutom själva utseendet på bilen.
Citera
2013-10-30, 01:44
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituiation
Japp precis det jag menar, även fast custom car är på så fungerar inte min bils prestanda med trimningen och turbon som ska förbättra accelerationen avsevärt. Utseendet följer med men inte trimningen och turbon. Gör det de för er andra?
När jag kör i free roam så är det ett helt annat drag i bilen men så fort det är race så är det original förutom själva utseendet på bilen.
Att pimpa bilen är 80% utseende och 20% blen får bättre ljud och acceleration. Topphastigheten påverkas inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in