2013-11-10, 19:17
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrgangster655
men du gubben kan du höra motorljud på el bilar ute IRL ? nej. hur kunde du förvänta dig att du skulle ha motor ljud på spelet när dom försökt göra spelet så verklighets baserat som det går

El Bilar? Är det en mexikansk bil?
Vart finner man en sån bil?
Citera
2013-11-10, 20:49
Medlem
S3ONs avatar
Tycker det är riktigt tråkigt att den lotus-liknande bilen är eldriven.. Den där Lotusen låter ju så jävla underbart irl!
Citera
2013-11-10, 20:55
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Tycker det är riktigt tråkigt att den lotus-liknande bilen är eldriven.. Den där Lotusen låter ju så jävla underbart irl!
Den är ju ändå mer lik en Tesla roadster än någon Lotus.
Och Tesla ÄR en elbil.
Citera
2013-11-10, 21:03
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Och Tesla ÄR en elbil.

där ser man!
Citera
2013-11-10, 21:10
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Och Tesla ÄR en elbil.

Googla Lotus Elise så kommer du se att det finns stora likheter där också. Tycker personligen att den är mer lik Lotusen än teslan.

Eller kanske Evoran? http://www.hdwallpapersinn.com/wp-content/uploads/2012/12/lotus-evora-sport-car-pic.jpg
Senast redigerad av Verdes 2013-11-10 kl. 21:12.
Citera
2013-11-10, 21:18
Medlem
swups avatar
Vilken tycker ni är bästa offroadbilen?
Citera
2013-11-10, 22:10
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swup
Vilken tycker ni är bästa offroadbilen?
Dune Buggy.
Citera
2013-11-10, 23:55
Medlem
basssees avatar
Asså har någon ett svar på dessa frågor:

#1. Varför får ibland vissa mer pengar än andra på uppdrag? Det kvittar om det är högre eller lägre level, om man har dödat mer eller mindre, eller om man har "sprängt mer saker" i uppdraget.

#2. Finns det uppdrag som överstiger lvl 100? Eller vart är det "sista" uppdraget. Med högst level då menar jag.

#3. Om man köper en helikopter. Kan man använda den i uppdrag?
Citera
2013-11-11, 00:41
Medlem
majj1katts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Asså har någon ett svar på dessa frågor:

#1. Varför får ibland vissa mer pengar än andra på uppdrag? Det kvittar om det är högre eller lägre level, om man har dödat mer eller mindre, eller om man har "sprängt mer saker" i uppdraget.

#2. Finns det uppdrag som överstiger lvl 100? Eller vart är det "sista" uppdraget. Med högst level då menar jag.

Kan av erfarenhet svara på första frågan. Om du får 20k efter ett uppdrag och de andra får 40k så betyder det att du antagligen inte har tillräckligt hög level för att få det uppdraget själv eller att du redan spelat det en gång trots att du har högre level.

Så. Om du spelar ett level 60-uppdrag och du är level 30 får du 20k. Om du är över level 60 så får du 40k om du spelar uppdraget för första gången. Efter det får du 20k.
Citera
2013-11-11, 01:38
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Ja.

Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Ska ni köpa helikopter så köp Buzzard. Det är den snabbaste av alla helikoptrar, minst storleksmässigt vilket gör den smidig, har raketer/machine guns och så rymmer den 4 spelare. Har för mig att det står endast 2 på hemsidan där man köper den men det är fel.

Den är väldigt praktisk i svåra uppdrag då siktet automatiskt låser sig på fiender, även dom som inte är i fordon. Förstörs helikoptern så är det bara att ringa efter en ny.
Citera
2013-11-11, 02:00
Medlem
albalinos avatar
Funderar på att köpa mig en R8 nu. Är väldigt sugen på den ;D Men vissa säger att jag ska köpa mig en coquette ist. Jag vill inte använda mig för o tvävla utan bara glida runt med den på stan o så. Så vilken? R8 eller coquette??
Citera
2013-11-11, 02:18
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albalino
Funderar på att köpa mig en R8 nu. Är väldigt sugen på den ;D Men vissa säger att jag ska köpa mig en coquette ist. Jag vill inte använda mig för o tvävla utan bara glida runt med den på stan o så. Så vilken? R8 eller coquette??

Skaffa R8an med cab.. Bara att fälla ner taket när solen lyser och glassa förbi stranden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in