2013-10-29, 23:22
Medlem
Cules avatar
nej chrome är inte dyraste utan du färgar med chrome sen kan du färga crew färgen mitt crew är blå så blir blå chrome tvär snyggt[/quote]

Köper man först chrome sen köper "crew color" så blir det färg + chrome? Låter ju asnajs [/quote]

Jag ska testa det ikväll, blå Chrome skulle vara drömmen
Citera
2013-10-29, 23:24
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Credz
Köp en Coquette, kostar bara 138k men kör som en dröm.

Tack för svar, blir eventuellt ett köp av den!
Men sitter just nu på 650k och då jag tänkt köpa en lägenhet för 200-230k så har jag ju vid ett eventuellt köp av Coquetten råd med en till bil för ca. 100k för att sedan ha kvar lite pengar så jag kan pimpa båda bilarna men då hade jag tänkt mig en off-road och undrar då vilken som rekommenderas?
Har ju som sagt själv testat Sandking XL men kände att den var något klumpig även om den är maffig och frän utseendemässigt men skulle som sagt vara tacksam om ni har något tips på någon annan, enda kravet förutom att den ska kosta under 100k är att den ska vara fyrhjulsdriven.

Tack på förhand!
Citera
2013-10-29, 23:33
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Tack för svar, blir eventuellt ett köp av den!
Men sitter just nu på 650k och då jag tänkt köpa en lägenhet för 200-230k så har jag ju vid ett eventuellt köp av Coquetten råd med en till bil för ca. 100k för att sedan ha kvar lite pengar så jag kan pimpa båda bilarna men då hade jag tänkt mig en off-road och undrar då vilken som rekommenderas?
Har ju som sagt själv testat Sandking XL men kände att den var något klumpig även om den är maffig och frän utseendemässigt men skulle som sagt vara tacksam om ni har något tips på någon annan, enda kravet förutom att den ska kosta under 100k är att den ska vara fyrhjulsdriven.

Tack på förhand!
Finns inga 4x4-bilar i gta v. Alla är tvåhjulsdrivna, även om det står 4x4 på dem.
Om du inte gillar Sandking så kanske Mesa är något. Merryweather kör dom, sen kanske du hittar någon ute på gatan ibland.
Citera
2013-10-29, 23:40
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Finns inga 4x4-bilar i gta v. Alla är tvåhjulsdrivna, även om det står 4x4 på dem.
Om du inte gillar Sandking så kanske Mesa är något. Merryweather kör dom, sen kanske du hittar någon ute på gatan ibland.

Tråkigt att de ljuger för oss hederliga lirare.
Ska kolla närmare på Mesa, verkar lite smidigare än Sandking.
Har du själv testat Sandking och isåfall vad tycker du om den?
Citera
2013-10-29, 23:41
Medlem
Cules avatar
Citat:
Adder är fyrhjulsdriven
Citera
2013-10-29, 23:50
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cule
Adder är fyrhjulsdriven
Åh fan, det verkar ju stämma ju. googlade lite på det också.
Äger ingen Adder själv, men man kan alltså välja två- eller fyrhjulsdrift i LSC?

Synd bara att inga offroad fordon är 4x4.

Blir det någon märkbar skillnad i så fall?

Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Tråkigt att de ljuger för oss hederliga lirare.
Ska kolla närmare på Mesa, verkar lite smidigare än Sandking.
Har du själv testat Sandking och isåfall vad tycker du om den?
Jo jag äger en Sandking själv, fullt uppgraderad.
Ingen bil jag plockar ut och kör vanligtvis, endast när man är lite uttråkat och vill hoppa runt lite och klättra över bilar och ha sig. Så sett är den ganska rolig.

Sen är den faktiskt ganska rolig att köra bland sanddynerna och bergen uppe vid Sandy Shores.
Senast redigerad av SilentVictory 2013-10-29 kl. 23:54.
Citera
2013-10-29, 23:52
Medlem
Sandking XL är väll onödigt att köpa då du kan hitta den och modda den till din egen?
Citera
2013-10-30, 00:02
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwarta
Sandking XL är väll onödigt att köpa då du kan hitta den och modda den till din egen?

Sökte för några dagar sedan på vad skillnaden är och klickade mig in på denna sidan där det står en del:

http://gtaforums.com/topic/594648-difference-between-buying-and-stealing-cars/
Citera
2013-10-30, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldtanden
Fan va sämst Rockstar är asså... vart fan är 250k någonstans som dom lovade? Skulle vi inte fått de för ca 2v sedan?

Citat:
Dom där pengarna från Rockstar kommer nog aldrig betalas ut tyvärr.
Sparproblemen kvarstår ju, fick precis upp en skylt som säger "saving failed - unable to connect to Rockstar game services"

Känns som att Rockstar tagit sig lite för mycket vatten över huvudet när de snackade om hur jävla grymt det skulle vara. Än så länge är det ett rent fiasko, inte ens en tillstymmelse till varken "heists" eller egna tävlingar som man skulle skapa osv.
Jag läste nyss att de ville vänta tills allt är stabilt och att vi borde få det snart efter en uppdatering.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51636/grand-theft-auto-online-update.html

Fast det skulle inte förvåna mig om det blir ännu senare med tanke på Saving Failed-meddelanden som fortfarande dyker upp. Jag undrade också angående iFruit och såg att den äntligen finns på Android nu.

Förhoppningsvis blir deras heists mer invecklade än i single player. Det lät först som att man skulle få planera fler steg själv istället för att få mer eller mindre färdiggjorda alternativ. Det var lite synd. Tyvärr tror jag inte att det blir bättre online med tanke på att i princip alla jobs har en ganska enkel struktur.
Citera
2013-10-30, 00:21
Medlem
Dunderqvists avatar
Vad kostar en Mesa?

Edit: Eller verkar som det inte går att köpa en. Ser att vissa skriver att man kan ringa Merryweather för att sedan döda de och köra in bilen i sitt garage men blir bilen verkligen din då, det är ju inte direkt samma sak som att köpa en.
Senast redigerad av Dunderqvist 2013-10-30 kl. 00:25.
Citera
2013-10-30, 00:24
Medlem
Cules avatar
Jag lackerade om min Adder, det blev bra resultat (Chrome/chameleon), ska köra på alla bilar samma
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2391/dornP3l9hESPCWek4NNz2Q/0_0.jpg
Citera
2013-10-30, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hvergelmir
Jag läste nyss att de ville vänta tills allt är stabilt och att vi borde få det snart efter en uppdatering.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51636/grand-theft-auto-online-update.html

Fast det skulle inte förvåna mig om det blir ännu senare med tanke på Saving Failed-meddelanden som fortfarande dyker upp. Jag undrade också angående iFruit och såg att den äntligen finns på Android nu.

Förhoppningsvis blir deras heists mer invecklade än i single player. Det lät först som att man skulle få planera fler steg själv istället för att få mer eller mindre färdiggjorda alternativ. Det var lite synd. Tyvärr tror jag inte att det blir bättre online med tanke på att i princip alla jobs har en ganska enkel struktur.

Kan inte mer än hålla med om det där att bara genom några små grejer hade det känts som planeringen var mer ens egen än bara en av två färdiga planer. Så små detaljer men så stor skillnad, typ att man lagt ut vapen införskaffningen som missions, eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in