2013-10-29, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Dom får fan fixa att man får lika med pengar jag och 2 andra spelade ett uppdrag man skulle lämna en helikopter jag och nån tog varsin helikopter han lämnade den först jag dödade 2 fiende helikoptrar sen landar jag också men då så dödar hans "blad" mig står att han dödat mig sen i slutet fick jag en sån där känsla att jag inte kommer få lika mycket i pengar och nej det fick jag inte ena kille dödade 10 dog 1 andra dödade 0 dog 1 jag dödade 8 dog 1. GALET jag fick 4500 de andra fick 9000 tror jag det var.

Om du är under den rank som krävs för uppdraget får du hälften av pengarna. Du får även endast full utbetalning för uppdraget en gång per svårighetsgrad även om du innehar rätt rank för uppdraget.
Citera
2013-10-29, 21:57
Medlem
Cules avatar

Du gillar chrome och hatar variation ser jag..

Entity ligger ju dock mycket bättre på vägen enligt mig. Så jag skulle satsa på Entity som första superbil och sedan kanske punga ut för en Adder efter det om det är något lopp helt utan kurvor.[/quote]

Chrome är dyraste färgen därför valde Chrome hehe

Jag har vunnit alla mina race med Adder, med lite fix får man även bra grep och stabilitet på vägen.
Men Entity är en baby, så jävla snygg
Citera
2013-10-29, 22:10
Medlem
Hur fan får jag bort min tatuering i ansiktet på min spelare har varit vid tattopearl och inget gick var vid mask och kollade helt galet.
Citera
2013-10-29, 22:12
Medlem
sigurts avatar
Tycker det är märkligt att man inte kan "mute:a" enskilda personer inne i en lobby, var ett race på 16 pers och en kille verkade ha lagt micken rakt framför vakthundens nog som skällde som FAN.

Ute i freeroam kan man ju välja endast crew+vänner men inne i en lobby var man tydligen tvungen att lyssna på hundskäll.....
Citera
2013-10-29, 22:23
Medlem
Dunderqvists avatar
Hade nästan bestämt mig för att köpa en Sandking XL men då jag testade den i singleplayer trimmad med det mesta kände jag att den gick lite för långsamt och hade alldeles för dålig broms så jag vore tacksam om någon kunde rekommendera en eller flera bilar inom mina följande kategorier:

Max 250k
Bra handling och vägfäste.
Bra maxfart och hyfsad acceleration.
Hyfsat stark och tålig.

Tack på förhand!
Citera
2013-10-29, 22:28
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Hade nästan bestämt mig för att köpa en Sandking XL men då jag testade den i singleplayer trimmad med det mesta kände jag att den gick lite för långsamt och hade alldeles för dålig broms så jag vore tacksam om någon kunde rekommendera en eller flera bilar inom mina följande kategorier:

Max 250k
Bra handling och vägfäste.
Bra maxfart och hyfsad acceleration.
Hyfsat stark och tålig.

Tack på förhand!

Köp en Coquette, kostar bara 138k men kör som en dröm.
Citera
2013-10-29, 22:33
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Men ja gjorde ju inget fel :O
Fast det spelar ju ingen större roll.
Citera
2013-10-29, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
två frågor:

1. Hur var det egentligen när man började spela online? Den bilen man snodde först blev "min" bil genom att spraya om den och försäkra den (vilket var gratis)

2. Jag har ju ingen plats till en till bil eftersom jag inte köpt garage, tycker det verkar jävligt dyrt med runt 50k för ett garage som bara har plats för två bilar. Hur gjorde ni i det här läget?

Den biljäveln förlorade jag, efter att jag försäkrat den osv.. Loggades ur och den var borta. Gick inte att ringa Mours eller nått sånt, så den var borta. Men uppdraget var kvar, att försäkra en biljävel så jag fick betala det själv, 5k eller nått för en bil jag inte ville ha.

Köpte ett hus för runt 100k som första bostad, främst för jag inte ville bo i ett garage, samt att man inte har tillgång till sin garderob från ett garage. Då fick jag två platser, sen tänkte jag utvidja det med ett garage, så köpte ett för runt 100k med 6 platser tror jag det var, bad move. Förlorade husjävlet..

Jag skulle rekomendera att spara till nått av husen med 10garageplatser, det är det du kommer vilja ha ändå och efter som man inte får behålla husen man köper så är allt annat slöseri med cash! Köp vapen och ammo istället =)

BTW; Har vi fått cashen än?! PM; CITATA så jag hittar svaret.
Senast redigerad av nilltre 2013-10-29 kl. 22:41.
Citera
2013-10-29, 22:47
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cule
Du gillar chrome och hatar variation ser jag..

Entity ligger ju dock mycket bättre på vägen enligt mig. Så jag skulle satsa på Entity som första superbil och sedan kanske punga ut för en Adder efter det om det är något lopp helt utan kurvor.

Chrome är dyraste färgen därför valde Chrome hehe

Jag har vunnit alla mina race med Adder, med lite fix får man även bra grep och stabilitet på vägen.
Men Entity är en baby, så jävla snygg [/quote]
nej chrome är inte dyraste utan du färgar med chrome sen kan du färga crew färgen mitt crew är blå så blir blå chrome tvär snyggt
Citera
2013-10-29, 22:57
Medlem
Guldtandens avatar
Fan va sämst Rockstar är asså... vart fan är 250k någonstans som dom lovade? Skulle vi inte fått de för ca 2v sedan?
Senast redigerad av Guldtanden 2013-10-29 kl. 22:59.
Citera
2013-10-29, 23:03
Medlem
SilentVictorys avatar
Dom där pengarna från Rockstar kommer nog aldrig betalas ut tyvärr.
Sparproblemen kvarstår ju, fick precis upp en skylt som säger "saving failed - unable to connect to Rockstar game services"

Känns som att Rockstar tagit sig lite för mycket vatten över huvudet när de snackade om hur jävla grymt det skulle vara. Än så länge är det ett rent fiasko, inte ens en tillstymmelse till varken "heists" eller egna tävlingar som man skulle skapa osv.
Citera
2013-10-29, 23:16
Medlem
[/quote]
nej chrome är inte dyraste utan du färgar med chrome sen kan du färga crew färgen mitt crew är blå så blir blå chrome tvär snyggt[/quote]

Köper man först chrome sen köper "crew color" så blir det färg + chrome? Låter ju asnajs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in