2013-10-17, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Går det ens att sno andras bilar?
Varje gång jag har försökt har det stått "This is the property of <player name>" eller något och bilen är låst.

Det beror bara på om man satt "access to personal car" till everyone, crew, friends, crew+friends eller no one.
Är det på no one är det bara du själv som kan sitta i den. Då kan du inte ens ta med passagerare.
Citera
2013-10-17, 10:46
Medlem
svennebabbians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Det beror bara på om man satt "access to personal car" till everyone, crew, friends, crew+friends eller no one.
Är det på no one är det bara du själv som kan sitta i den. Då kan du inte ens ta med passagerare.

var gör man detta?

för man blir ihjälskjuten och sen drar dom i väg med bilen
Citera
2013-10-17, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennebabbian
var gör man detta?

beroende på konsol
Håll inne:
Select på ps3
"back" på 360

Sen scrollar du nästan längst ner i listan så ska alternativet finnas där.
Där finns även att ändra vem som kan höra dig via ingame voice chat också.
Finns även ett alternativ att tömma din personliga bil på medpassagerare också. Har dock inte testat ännu så vet inte om alla blir utsparkade när man kör full fart eller om man måste stå stilla
Ska testa på mina brorsor ikväll
Citera
2013-10-17, 10:56
Medlem
svennebabbians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
beroende på konsol
Håll inne:
Select på ps3
"back" på 360

Sen scrollar du nästan längst ner i listan så ska alternativet finnas där.
Där finns även att ändra vem som kan höra dig via ingame voice chat också.
Finns även ett alternativ att tömma din personliga bil på medpassagerare också. Har dock inte testat ännu så vet inte om alla blir utsparkade när man kör full fart eller om man måste stå stilla
Ska testa på mina brorsor ikväll

tack skall titta
Citera
2013-10-17, 10:56
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennebabbian
var gör man detta?

1. Folk kan inte göra bilen du äger till sin egna. Enda dom kan göra är åka iväg med den eller förstöra den(då får du enkelt tillbaka den genom att ringa försäkringen).

2. Håll in Select(iaf på PS3) och scrolla upp(snabbast) eller ner i listan så ser du bl.a val för vilka som får tillgång till din bil och sedan finns det även något i stil med "Empty Personal Vehicle" ifall du nu vill att någon som sitter i den automatiskt går ut(vilket även löser nummer 1 ovan).

edit: tvåa..
Citera
2013-10-17, 11:00
Medlem
Alltid lika härligt att klara survival uppdragen och dra in 20k. Lirade nyss med ett gäng random snubbar där tre av oss dog tidigt på nivå 8 och en snubbe med 103 i rank överlevde skiten själv, sen tog vi resten utan att någon dog. Men man får ju säga att en del snubbar ligger på en nivå långt över en själv på detta

Farligt beroendeframkallande i övrigt. Satt 12 timmar i sträck igår och det blir nog samma sak nu
Citera
2013-10-17, 11:55
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
haha jag tog en sådan helikopter som man kan plocka upp bilar med. Och så åkte jag å tog en snubbes bil, medan han stod vid sidan av och sköt på mig. Sedan åkte jag till ett högt tak och satte den där.

So, allt han behöver göra är att byta rum och bilen spawnar bredvid honom. Om ens det, han kan nog ringa Mekanikern så kommer han med bilen direkt.
Citera
2013-10-17, 11:56
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoxpuff07
sålde min enda personal vehicle till LS customs, köpte en bil (comet) för 100k, gjorde några missions sen när ja kom ut från ett mission blev ja kickad från servern och kom in på offline.

när jag sen logga in på online så är min 100k bil borta och jag har min gamla personal vehicle som jag sålde till LS customs? mina cash för 100k bilen är också borta wtf

vill knappast spela mer om jag har grindat massa uppdrag för att 100k ska försvinna bara sådär?

Vilken bil kostar 100k?
Citera
2013-10-17, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieAntwoorder
Prispengarna på race är verkligen skyhöga! När jag har tråkigt brukar jag lira "Down The Drain", får alltid minst 8k. Har jag tur blir det 13.6k och då räknar jag inte ens med min betting.

Fast jag har ju dock tappat dessa pengar genom att min bil försvann när jag PRECIS hade moddat klart den.

Jag undrar verkligen om inte Rockstar kommer ändra på pengarna och RP man får i race. Det är verkligen löjligt bra betalt. Jag körde med 2 kompisar igår (Down the drain). På 5-6 race drog man in över 50 k och en helvetes massa RP. Man får mer RP för att vinna ett race än att klara A titan of a Job.

Någon från crewet som vill köra race btw?
Citera
2013-10-17, 13:28
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Jag undrar verkligen om inte Rockstar kommer ändra på pengarna och RP man får i race. Det är verkligen löjligt bra betalt. Jag körde med 2 kompisar igår (Down the drain). På 5-6 race drog man in över 50 k och en helvetes massa RP. Man får mer RP för att vinna ett race än att klara A titan of a Job.

Någon från crewet som vill köra race btw?
Min högsta vinst från ett race: http://i.imgur.com/MlNzAj0.png
Citera
2013-10-17, 13:30
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Alltid lika härligt att klara survival uppdragen och dra in 20k. Lirade nyss med ett gäng random snubbar där tre av oss dog tidigt på nivå 8 och en snubbe med 103 i rank överlevde skiten själv, sen tog vi resten utan att någon dog. Men man får ju säga att en del snubbar ligger på en nivå långt över en själv på detta

Farligt beroendeframkallande i övrigt. Satt 12 timmar i sträck igår och det blir nog samma sak nu

Känner igen det där Man blir jäkligt fast ibland, jag brukar sätta upp små mål för mig själv. Ett uppdrag till, en viss summa pengar innan jag slutar spela. Sedan ökas antalet uppdrag och summan pengar innan jag ger mig

Btw är jag beroende av att handla kläder&vapen till gubben, har lagt några tusen nu
Citera
2013-10-17, 13:36
Medlem
Hells bells vad dyrt det är att försäkra en militär jeep... nästan 30 000$
Hållbar som fan, men inte så bra off-road egenskaper som jag vill ha på mina bilar. Tror jag går tillbaks till min BF injection eller rostiga pickup.

Och nej, vill inte ha nån glänsande sportbil eller dylikt. Off-road is the only road I follow.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in