2013-10-29, 16:23
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cule
Poliser på GTA V suger, jag kommer ut från garaget med min nya kromade Adder för att styla för några polare men polisen jagade en annan spelare och 2 polisbilar från ingenstans krockar med mig och jag får 3 stjärnor!! WTF...jag hade inte gjort ett skit!

Eller man är långt ifrån civilisation, du skjuter en turist med pistol som dessutom har ljuddämpare och inte en enda jävla vittna i närheten men man får direkt en stjärna!

Man kan sälja en bil var 25:e minut (riktiga minut) men det finns vissa horungar i gamla Los Santos överbron och sitter med snipor och varje gång folk säljer sina bilar blir dom skjutna och deras horpolare tar en del av pengarna. Snacka om inte ha nåt liv...haha
Håller med om att snut systemet online är lite smått skumt.. Tycker det är dax att du länkar din profil så vi får se om du fuskat till dig pengarna eller inte!
Citera
2013-10-29, 16:27
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Håller med om att snut systemet online är lite smått skumt.. Tycker det är dax att du länkar din profil så vi får se om du fuskat till dig pengarna eller inte!
Jag har inte fuskat!
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/overview/gtaonline
Citera
2013-10-29, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjärrkontroll
Hade en vansinnigt rolig kväll igår.

Joinade ett Car Meet crew, vi var 16st. som lirade på invite only session.

Först möttes vi upp på parkeringen vid flygplatsen, alla kom i sina finaste bilar.. Därefter bar det av till Sandy Shores. Varvid vi ställdes bilarna i en ring.
I ringen blev det sedan fight. Inga vapen tilläts. Därefter blev det rumble med samtliga!

16man som slogs i ringen!

Sen åkte vi till flygplatsen och härjade. Destruction Derby!

Sjuuukt kul!
Lät riktigt skoj, joinade precis ett liknande crew och väntar spännande på nästa möte
Citera
2013-10-29, 16:59
Medlem
Viches avatar
Funderar på att lägga de 500 000 + mina pengar på en bil i "Super"-klassen.

Sett till utseende så gillar jag Cheetah mest av alla, men tvekar som fan då både Adder samt Entity har bättre stats.

Vad tycker ni grabbar, ska man gå på utseende (Cheetah), det som alla tycker är bäst (Entity) eller gå på det som är mest lyxigt (Adder)?
Citera
2013-10-29, 17:04
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viche
Funderar på att lägga de 500 000 + mina pengar på en bil i "Super"-klassen.

Sett till utseende så gillar jag Cheetah mest av alla, men tvekar som fan då både Adder samt Entity har bättre stats.

Vad tycker ni grabbar, ska man gå på utseende (Cheetah), det som alla tycker är bäst (Entity) eller gå på det som är mest lyxigt (Adder)?
Adder, snabbaste bilen i spelet med lite trim =)
Citera
2013-10-29, 17:10
Medlem
Cules avatar
Citat:
Här är mina bilar...10 sportbilar + Nissan bonusbilen som är grym.
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9408/5jy_b8pc9EqQRRF870dVsA/0_0.jpg
Citera
2013-10-29, 17:13
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
tycker dock att entity eller hur den nu stavas är snabbas och finare än adder
Citera
2013-10-29, 17:20
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrgangster655
tycker dock att entity eller hur den nu stavas är snabbas och finare än adder
Entity eller Koenigsegg som det heter köpte jag innan Adder och trimmade den till max, jag har låst allt på alla mina bilar förutom Armor som är på 60 men snart 80 när jag blir lvl 80.
Koenigsegg är snygg som fan men inte lika snabb som Adder.
Citera
2013-10-29, 17:26
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungmar
Hej.
Tänkte kolla om det är någo som vet något om Pengar i GTA 5, mer exakt ->

- Hur ger man pengar till någon annan spelar i online mode, tex någon man är kompis med eller i samma gäng ?
Vet att att funktionen finns där, men får bara inte det att fungera. Och nu spelar jag på PS3, men det kan inte spela någon roll, tycker jag, eller ?

Tacksam förr all hjälp eller tpis

Läs ett par sidor tbx.. Tydligen var det någon som sade att han fått 50 mille av nån random. Dvs genne användare har "INTE" glitchat till sig det.... *host*

För man kan bara ge en viss mängd per dag
Citera
2013-10-29, 17:34
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Jag har inte fuskat!
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/overview/gtaonline
Fel länk! : ((
Citera
2013-10-29, 17:36
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Fel länk! : ((
Hur länkar man?
Citera
2013-10-29, 17:57
Medlem
masturberas avatar
Jag blev kickad igår från en server av andra spelare.. Vilket jag inte förstjänade.

Det var några britter som tjötade i sin mick hela tiden. Det var tre st. En av dom dödade mig. Då ville jag ha revange, så klart! Så jag dödade honom. Då hörde jag hur dom diskuterade "Nu ska vi ta den jäveln" och sånt. Kul, tänkte jag!

Jag dödade alla tre om och om igen, i försvar! Sedan kickade dom mig..

Men borde man inte ha gjort nåt man inte får innan man kan bli kickad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in