2013-10-16, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Jag kan verifiera att detta stämmer!
En snorunge tog min bil och körde ner den i vattnet. Lite smått irriterad ringde jag försäkringsbolaget och märkte att det var han som var tvungen att stå för självrisken

När en liten omogen h*runge sprängde min bil och jag skulle ringa försäkringsbolaget för en ny, så stod det att det skulle kosta en röding... dras det från han?
Citera
2013-10-16, 23:58
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Jag kan verifiera att detta stämmer!
En snorunge tog min bil och körde ner den i vattnet. Lite smått irriterad ringde jag försäkringsbolaget och märkte att det var han som var tvungen att stå för självrisken
inte alltid vissa fall så får dom betala men 90% får du stå för kostnaderna.
Citera
2013-10-17, 00:00
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackpot-Tony
När en liten omogen h*runge sprängde min bil och jag skulle ringa försäkringsbolaget för en ny, så stod det att det skulle kosta en röding... dras det från han?
nej dras från dig... när vet man då ifall det dras från han jo då står det free charge eller något sådant och du hämtar bilen hos försäkringen men betalar ingen självrisk.
Citera
2013-10-17, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrgangster655
nej dras från dig... när vet man då ifall det dras från han jo då står det free charge eller något sådant och du hämtar bilen hos försäkringen men betalar ingen självrisk.

Okej tack.
Har en till fråga när man spelar Crew-session är det exakt som vanlig-session fast utan alla vidriga as?
Alltså typ att high end-vehicles & crates osv fortfarande kommer fram?
Citera
2013-10-17, 00:11
Medlem
Citat:
Okej tack.
Har en till fråga när man spelar Crew-session är det exakt som vanlig-session fast utan alla vidriga as?

Nää du kommer in på crew-session får välja 1,2,3 eller 4 som du kan joina på en annan session.
Senast redigerad av fact 2013-10-17 kl. 00:19.
Citera
2013-10-17, 00:16
Medlem
pettaofcs avatar
Citat:
Okej tack.

Japp. Samma med closed friend session och invite only.

Citat:
Ursprungligen postat av fact
Nää du kommer in på session där du får välja 1,2,3 eller 4 från crewet redan spelar.

Va?
Citera
2013-10-17, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettaofc
Japp. Samma med closed friend session och invite only.

Okej härligt då slipper man vara nojjig att någon ska blåsa skallen av en efter uppdrag.
Citera
2013-10-17, 00:49
Medlem
Köpte vacca (billig superbil med bra fart) och har nu maxat motorn, turbo, bästa växellådan, bästa bromsarna och 60% armor. Det enda som blivit fullt i är acceleration efter köpt turbo för 50k. Sen blev bromsarna pyttelite bättre efter köpa de bästa bromsarna för 30-35k tror jag det va.

Frågorna jag ställer är, från standardmotor till motor nr4 gör ingen skillnad om man kollar staplarna (t.ex top speed, orörd), är det rätt tolkat elr går det se på något annat sätt?
Även fast det inte syntes någon skillnad var jag ju tvungen att köpa max motorn.

Sen när man kör race med custom vehicles så är accelerationen tillbaka på standard?! Alltså ej full som den är moddad till.

Jag är trött så sorry för yr skrivning.
Citera
2013-10-17, 00:52
Medlem
när exakt är gta online tutorial klar?
Citera
2013-10-17, 00:52
Medlem
ErPupones avatar
en dum fråga:
Vissa race jag kör så kan man skjuta och bomba varandra. Jag hittar inte vilken knapp man användar för att skjuta raketer mot motståndarna, kan någon hjälpa mig med detta?
Citera
2013-10-17, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
en dum fråga:
Vissa race jag kör så kan man skjuta och bomba varandra. Jag hittar inte vilken knapp man användar för att skjuta raketer mot motståndarna, kan någon hjälpa mig med detta?

Vänstra stick klickar du på Xbox iaf går även att skjuta bakåt genom att kolla bakåt och göra samma sak.
Citera
2013-10-17, 01:24
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Vänstra stick klickar du på Xbox iaf går även att skjuta bakåt genom att kolla bakåt och göra samma sak.
Visste inte att man kunde skjuta bakåt! Tackar :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in