2013-10-29, 03:20
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Du kan inte använda högerpilen och få fram den?
Men just den helikoptern finns inte. Den gröna stora. Det står en liten svart där istället. Hittar inte den gröna någonstans på kartan :O
Citera
2013-10-29, 03:24
Medlem
Ja, tack för tipsen. Ska prova söka lite genom olika crews. Headset har jag men används inte så mycket. Ska prata lite mer, se hur det går. GTA är så mysko för man ser videos och det ser ut som världens roligaste spel. Sen går man online och 5 minuter senare så har man tråkigt.
Citera
2013-10-29, 04:07
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theodoore
Ja, tack för tipsen. Ska prova söka lite genom olika crews. Headset har jag men används inte så mycket. Ska prata lite mer, se hur det går. GTA är så mysko för man ser videos och det ser ut som världens roligaste spel. Sen går man online och 5 minuter senare så har man tråkigt.
Ja, de finns inte mycket att göra. Men de kommer nog
Citera
2013-10-29, 07:00
Medlem
Pungmars avatar
Hej.
Tänkte kolla om det är någo som vet något om Pengar i GTA 5, mer exakt ->

- Hur ger man pengar till någon annan spelar i online mode, tex någon man är kompis med eller i samma gäng ?
Vet att att funktionen finns där, men får bara inte det att fungera. Och nu spelar jag på PS3, men det kan inte spela någon roll, tycker jag, eller ?

Tacksam förr all hjälp eller tpis
Citera
2013-10-29, 08:50
Medlem
Fjärrkontrolls avatar
Hade en vansinnigt rolig kväll igår.

Joinade ett Car Meet crew, vi var 16st. som lirade på invite only session.

Först möttes vi upp på parkeringen vid flygplatsen, alla kom i sina finaste bilar.. Därefter bar det av till Sandy Shores. Varvid vi ställdes bilarna i en ring.
I ringen blev det sedan fight. Inga vapen tilläts. Därefter blev det rumble med samtliga!

16man som slogs i ringen!

Sen åkte vi till flygplatsen och härjade. Destruction Derby!

Sjuuukt kul!
Citera
2013-10-29, 08:51
Medlem
[SIC]s avatar
Kan mod vara vänlig och klistra in info om pengar, lägenheter och annat som frågas 7ggr per sida i trådstarten?
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Här är en bättre sida över lägenheterna!!!

http://gtaforums.com/topic/617422-apartment-database-photos-included/

Eclipse Towers, Apt 40 har ju lätt den bästa utsikten
I know :evilgrin:
Vespucchi beach till Winewood skylten
Citat:
Ja, de finns inte mycket att göra. Men de kommer nog
Vilken heli som spawnas beror på din level. Tror cargobob är level 20-30, annilator(?) 30-40 och armed buzzard 40-50 eller nåt i den vägen.

Men jag tycker att man borde kunna köpa garage utöver lägenhet, mitt är fullt och min samling är inte komplett.
Citera
2013-10-29, 10:46
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Där den där helikoptern med krok brukar stå, står en annan helikopter nu för tiden. Vart fan är min helikopter med krok?

Finns alltid en eller två på militärbasen enligt min erfarenhet. Inte alls svårt att sno den.
Citera
2013-10-29, 11:03
Medlem
Igår lyckades jag, på egen hand lista ut (dvs utan några Youtube-walk troughs) hur att ta mig in i Fort Zancudo. Väl inne irrade jag runt i panik för jag visste inte var det fanns jetplan, lyckades till slut lokalisera ett och känslan när jag lyfte från marken var mäktig. Dessvärre dröjde det inte lång tid innan jag blev nedskjuten av missiler bakifrån.

Försökte göra om det hela och fånga på mobilkameran men fan jag lyckas inte komma fram till planet igen, hade förmodligen bara en grym tur första gången.
Citera
2013-10-29, 11:10
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donabedian
Igår lyckades jag, på egen hand lista ut (dvs utan några Youtube-walk troughs) hur att ta mig in i Fort Zancudo. Väl inne irrade jag runt i panik för jag visste inte var det fanns jetplan, lyckades till slut lokalisera ett och känslan när jag lyfte från marken var mäktig. Dessvärre dröjde det inte lång tid innan jag blev nedskjuten av missiler bakifrån.

Försökte göra om det hela och fånga på mobilkameran men fan jag lyckas inte komma fram till planet igen, hade förmodligen bara en grym tur första gången.

Bästa sättet enligt mig är att flyga in, lokalisera lite snabbt och sno det fort som fan. Planen brukar alltid stå vid helipadsen. Helikoptrar finns på diverse olika placeringar runt om på kartan, vet du inte vart de spawnar googlar du fram det. Sen är det bara att tuta och köra.
Citera
2013-10-29, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Bästa sättet enligt mig är att flyga in, lokalisera lite snabbt och sno det fort som fan. Planen brukar alltid stå vid helipadsen. Helikoptrar finns på diverse olika placeringar runt om på kartan, vet du inte vart de spawnar googlar du fram det. Sen är det bara att tuta och köra.

Jag provade flyga in en gång men det kändes som att jag blev upptäckt redan långt uppe i luftrummet. Mitt sätt är att hoppa över stängslet med motorcykel via en avsats på berget norr om anläggningen, sen köra fort som fan och hoppas på det bästa. Motorcykel är jävligt smidigt imo.
Citera
2013-10-29, 11:37
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donabedian
Jag provade flyga in en gång men det kändes som att jag blev upptäckt redan långt uppe i luftrummet.
Det är därför du ska hoppa ut en bit ifrån basen sedan landa precis innanför södra delen av basen. Om det går enligt planerna så har du då ingen wanted level och då hinner du med gott om tid ta ett plan.
Citera
2013-10-29, 11:44
Medlem
Hawxs avatar
Ni båda har en poäng. Ibland har jag också fått wanted-level så fort jag satt min fot där inne, sen andra tillfällen där jag lyckats sätta mig i planet innan jag fått min wanted level. I vilket fall som helst, jag finner det extremt enkelt genom att flyga in och sno fulet Kul är det med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in