2013-10-29, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
Om hon inte vill knulla med dig så är hon ju de facto inte knullbar (om du inte planerar att tvinga dig på henne). Hon är snarare ett önskeknull för dig.

Förfan, du vet precis hur han menar varför ska du vrida på det han skriver?
Citera
2013-10-29, 13:28
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingloria
Frågan är vad jag är som - trots att jag är tjej/kvinna/whatever - ser killar som knullbara när jag går på stan och länge har fantiserat om att bli våldtagen.

Skulle gärna vilja veta vilken kategori jag hamnar i.

Kategori: Fullständigt normalt funtad människohona!
Citera
2013-10-29, 13:30
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Brukar du ta hänsyn till om tröjan vill bli tvättad eller ej när du säger att den är tvättbar, eller om maten vill bli uppäten när du säger att den är ätbar?

Hade du sagt att min lillebror var ätbar hade jag nog också tyckt att du var ganska psycho...

En tröja är precis lika tvättbar vare sig den vill bli tvättad eller inte. Det betyder inte att man kommer att tvätta den.

En kvinna som e sexig är precis lika knullbar om hon vill bli knullad eller inte. Det betyder inte att man kommer knulla henne. Det enda som skulle kunna göra henne icke-knullbar skulle ju isåfall vara bristen på vagina.
Senast redigerad av alienDNA 2013-10-29 kl. 13:32.
Citera
2013-10-29, 13:33
Medlem
nnnipzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Hade tjejer varit ämnade för annat hade de haft en helt annan kroppsbyggnad än vad evolutionen gett dem. Kolla i djurriket hos exempelvis spindlarna. Där är honan mycket större och starkare då de ska vara helt fria från hanens hjälp.

Honan ska föda barn och ta hand om hanen som i sin tur skyddar honan.

Jo men visst. Men som samhället ser ut idag behöver vi inte vara fysiskt starka för att klara oss. Tiderna förändras, visserligen snabbare än evolutionen och genetiken men kvinnor behöver inte längre vara till männens "behag" hela tiden för att klara sig i detta samhälle. Kulturen har förändrats i och med att samhället har förändrats.
Citera
2013-10-29, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienDNA
En tröja är precis lika tvättbar vare sig den vill bli tvättad eller inte. Det betyder inte att man kommer att tvätta den.

En kvinna som e sexig är precis lika knullbar om hon vill bli knullad eller inte. Det betyder inte att man kommer knulla henne.

Ja, och du är lika torterbar oavsett om jag kommer att tortera dig eller ej.

Men om jag går omkring och tänker att folk är torterbara, ärligt talat, är det inte ganska psycho?
Citera
2013-10-29, 13:34
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nnnipz
Jo men visst. Men som samhället ser ut idag behöver vi inte vara fysiskt starka för att klara oss. Tiderna förändras, visserligen snabbare än evolutionen och genetiken men kvinnor behöver inte längre vara till männens "behag" hela tiden för att klara sig i detta samhälle. Kulturen har förändrats i och med att samhället har förändrats.

Helt klart. Men vi är fortfarande människodjur
Det gäller att lyssna mer på kroppen och sina instinkter, och mindre på samhället.
Citera
2013-10-29, 13:35
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ja, och du är lika torterbar oavsett om jag kommer att tortera dig eller ej.

Men om jag går omkring och tänker att folk är torterbara, ärligt talat, är det inte ganska psycho?

Visst, om du anser att knulla och tortera är lika illa, så helt klart
Jag anser ju det är viss skillnad att vilja knulla en person, än att vilja tortera den. Men men, thats me
Citera
Medlem
MissRandomnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktim
Hur kan ni förvänta er annat? om en man går ut på stan och ser en snygg tjej gå förbi så betyder det ju per automatik att den tjejen är knullbar, men då mannen med största sannolikhet inte känner någon form av känslomässig attraktion för denna tjejen så blir hon ju inget annat än ett sexobjekt.

Jag vet inte hur den kvinnliga hjärnan fungerar, men det jag beskrev ovan är hur gemene man därute tänker. Tänker ni kvinnor på samma sätt när ni ser snygga killar ute på stan? har en känsla av att så inte är fallet då ni kvinnor verkar hata denna tanke medan män ser den som naturlig.

Jag kan bara svara för mig själv som tjej (dock vill jag inte bli förknippad med feminism). Ja, jag tittar när jag ser killar som jag tycker ser bra ut. Däremot så sker det inte så ofta då 90% av männen häromkring inte ser bra ut. Jag är nog ganska kräsen men det är sanningen för mig (samt att jag är upptagen även om man kan titta ändå. Se men inte röra haha). Själv avskyr jag inte den tanken eftersom det blir ju ganska naturligt så som du säger. Men det jag avskyr är när en kille spanar in en sådär creepy och stirrar som besatt, speciellt när killen ser mindre bra ut. Man kan väl titta med lite finess

Nu är jag brutalt ärlig. Hoppas ni kan ta det utan att flippa ur
Citera
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Sist jag kollade så var det våldtäkt att knulla någon som inte vill bli knullad.

Dock mindre våldtäkt om det bara utspelar sig i hans huvud, det är ett stort steg mellan tanke och handling, det måste du hålla med om.

Varför inte ta det som en komplimang? Det gör jag när män vänder sig om efter mig.
Citera
2013-10-29, 13:36
Medlem
Citat:
Brukar du ta hänsyn till om tröjan vill bli tvättad eller ej när du säger att den är tvättbar, eller om maten vill bli uppäten när du säger att den är ätbar?

Hade du sagt att min lillebror var ätbar hade jag nog också tyckt att du var ganska psycho...
Ta den där kursen i logik en gång till. Du för in variabler som inte hör hemma i den här ekvationen.
Citera
2013-10-29, 13:36
Medlem
Citat:
Visst, om du anser att knulla och tortera är lika illa, så helt klart
Jag anser ju det är viss skillnad att vilja knulla en person, än att vilja tortera den. Men men, thats me

Jag skulle definitivt säga att knulla en person mot dennas vilja är jämförbart med annan tortyr. Men men, det är uppenbarligen bara jag.
Citera
2013-10-29, 13:38
Medlem
Inglorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbrodotter
De fria tänkarnas? Välkommen i gänget.

Citat:
Kategori: Fullständigt normalt funtad människohona!

Haha, tack för kategorierna - till skillnad från många andra kategorier så tillhör jag gärna dessa två!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in