2013-10-29, 09:47
Medlem
Hur kan ni förvänta er annat? om en man går ut på stan och ser en snygg tjej gå förbi så betyder det ju per automatik att den tjejen är knullbar, men då mannen med största sannolikhet inte känner någon form av känslomässig attraktion för denna tjejen så blir hon ju inget annat än ett sexobjekt.

Jag vet inte hur den kvinnliga hjärnan fungerar, men det jag beskrev ovan är hur gemene man därute tänker. Tänker ni kvinnor på samma sätt när ni ser snygga killar ute på stan? har en känsla av att så inte är fallet då ni kvinnor verkar hata denna tanke medan män ser den som naturlig.
Citera
2013-10-29, 09:53
Medlem
alienDNAs avatar
ja de stämmer

feminism är en slags sjukdom, likt psykos. de har fått för sig att de är värda mer än sexleksaker.
jämställdhet är också en slags illusion som inte finns eller bör finnas.
men som tur e har ju män fortf högre löner än kvinnor.

så nåt rätt gör vi ju iaf.

för att svara på din fråga tror jag tjejer som har infinnit sig i att bara användas som sexdockor och har sänkt intelligensen till den nivån tror ja också tittar på killar på stan. de har lärt sig att gilla att vara knullmaskiner och således har betingat sig själva att gilla det och vill ha mer av det.
och de vill visa männen att de vill behaga.
Citera
2013-10-29, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viktim
Hur kan ni förvänta er annat? om en man går ut på stan och ser en snygg tjej gå förbi så betyder det ju per automatik att den tjejen är knullbar, men då mannen med största sannolikhet inte känner någon form av känslomässig attraktion för denna tjejen så blir hon ju inget annat än ett sexobjekt.

Jag vet inte hur den kvinnliga hjärnan fungerar, men det jag beskrev ovan är hur gemene man därute tänker. Tänker ni kvinnor på samma sätt när ni ser snygga killar ute på stan? har en känsla av att så inte är fallet då ni kvinnor verkar hata denna tanke medan män ser den som naturlig.

Med knullbar, menar du potentiellt våldtäktsoffer? Eftersom din "manliga" hjärna inte tar någon som helst hänsyn till om den snygga tjejen visar något som helst intresse för dig innan du klassar henne som "knullbar".

Och ja, det är lite obehagligt med människor som automatiskt börjar tänka på att begå brott mot en när man stiger in i deras synfält. Upplever dock långt ifrån alla män så. Du kanske borde prata med en psykolog?
Citera
2013-10-29, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienDNA
ja de stämmer

feminism är en slags sjukdom, likt psykos. de har fått för sig att de är värda mer än sexleksaker.
jämställdhet är också en slags illusion som inte finns eller bör finnas.
men som tur e har ju män fortf högre löner än kvinnor.

så nåt rätt gör vi ju iaf.

för att svara på din fråga tror jag tjejer som har infinnit sig i att bara användas som sexdockor och har sänkt intelligensen till den nivån tror ja också tittar på killar på stan. de har lärt sig att gilla att vara knullmaskiner och således har betingat sig själva att gilla det och vill ha mer av det.
och de vill visa männen att de vill behaga.

Potentiell våldtäktsman nr 2 har talat.
Citera
2013-10-29, 09:58
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
Potentiell våldtäktsman nr 2 har talat.

snarare du eftersom ingen av oss har nämt något om våld eller tvingad sex.
verkar vara du som är insnöad på våldtäkt.
fantisera om det kan du göra i porr forumet!
Citera
2013-10-29, 10:00
Medlem
Citat:
Med knullbar, menar du potentiellt våldtäktsoffer? Eftersom din "manliga" hjärna inte tar någon som helst hänsyn till om den snygga tjejen visar något som helst intresse för dig innan du klassar henne som "knullbar".

Och ja, det är lite obehagligt med människor som automatiskt börjar tänka på att begå brott mot en när man stiger in i deras synfält. Upplever dock långt ifrån alla män så. Du kanske borde prata med en psykolog?
Nej, varför skulle jag mena det? Bara för att en man tycker en tjej är snygg betyder det ju inte att han kommer tvinga sig på henne. Hur tänker du egentligen?

Knullbar betyder att vederbörande är tillräckligt snygg för att tänkas ha sex med.
Senast redigerad av Viktim 2013-10-29 kl. 10:02.
Citera
2013-10-29, 10:05
Medlem
Citat:
snarare du eftersom ingen av oss har nämt något om våld eller tvingad sex.
verkar vara du som är insnöad på våldtäkt.
fantisera om det kan du göra i porr forumet!

Sist jag kollade så var det våldtäkt att knulla någon som inte vill bli knullad.
Citera
2013-10-29, 10:07
Medlem
Citat:
Nej, varför skulle jag mena det? Bara för att en man tycker en tjej är snygg betyder det ju inte att han kommer tvinga sig på henne. Hur tänker du egentligen?

Knullbar betyder att vederbörande är tillräckligt snygg för att tänkas ha sex med.

Om hon inte vill knulla med dig så är hon ju de facto inte knullbar (om du inte planerar att tvinga dig på henne). Hon är snarare ett önskeknull för dig.
Citera
2013-10-29, 10:08
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Sist jag kollade så var det våldtäkt att knulla någon som inte vill bli knullad.

vad är det för fel på dig? var har jag skrivit något om någon som inte vill bli knullad?
Citera
2013-10-29, 10:09
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Om hon inte vill knulla med dig så är hon ju de facto inte knullbar (om du inte planerar att tvinga dig på henne). Hon är snarare ett önskeknull för dig.

hur vet du att hon inte vill knulla med honom? har du frågat henne?
Citera
2013-10-29, 10:09
Medlem
Citat:
vad är det för fel på dig? var har jag skrivit något om någon som inte vill bli knullad?

En person som inte vill bli knullad är inte knullbar om du inte planerat att tvinga dig på henne/honom.
Citera
2013-10-29, 10:11
Medlem
Kate80s avatar
Citat:

Jag kan bara svara för mig skälv men det krävs mer att någon är snygg för att jag ska gå igång. Det hänger mer på personlighet än utseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in