2024-03-08, 03:01
Medlem
blue-rats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Och vilka är dessa "egoistiska" skäl till att kvinnor utgör majoriteten av de som initierar skilsmässor tror du?

och varför skulle inte män kunna "gå över lik" för att ta delad vårdnad över barn? och på så sätt ta ansvar för att deras barn får en fader? hmm?

VEM är det som är mest "fixerad" vid sex här?

Du som sitter på sexforumet, i trådar som:
-Vill ni också våldta ibland?
-Varför denna hets kring minderåriga?
och verkar skriva misogynt skit om kvinnor, relationer och sex i nästan varje tråd du deltar i.

eller jag som enkom skriver om feminism och aldrig på sexforumet. Faktum är att jag nogsamt undviker att ens läsa där, för misstänker att jag som kvinna skulle kräkas efter 1 minuts läsning.

Han vill att unga kvinnor ska delas ut till män av olika åldrar. Inte få bestämma själva. Sjuk i huvudet.
Citera
2024-03-08, 16:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Jag som kvinna är ofta på sexforumet. Kräks är sällan, däremot är det ofta varning för att skratta i hjäl sig. Större är risken att jag kräks av all dynga du skriver, man skäms över sitt kön när såna som du får luft.

On topic så har jag inget som helst emot att vara sexobjekt. Jag gillar när män ute på stan kollar och jag älskar när deras fruars mungipor rasar ner en extra våning. Utseende är en mkt stor del av kvinnans viktigaste tillgångar och endast idioter förnekar det.

Det är bara motbjudande och oattraktiva kvinnor, utanpå innanpå eller båda, som har problem med detta av förklarliga skäl.

Hehe. Som alla feminister här då, förutom du, som gillar vara kvinna, menar du :-)
Citera
2024-03-08, 16:37
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blue-rat
Han vill att unga kvinnor ska delas ut till män av olika åldrar. Inte få bestämma själva. Sjuk i huvudet.
Lägg av korkade simp.
Det påstår absolut ingen alls.

Om kvinnor inte vore sexobjekt och män och kvinnor faktiskt också hade sex hade mänskligheten dött ut för länge sen era jävla dårar.

Att det sen är ganska trevlig också, är självklart en bonus.
Men med feminismen är det allt färre som får ha sex av lite kvalitet, eller meningsfulla relationer.

Det var också feminismens mål, att krossa kärnfamiljen och kalla d4en en kvinnofälla.

Jävla offer, som nu drar med sig alla andra kvinnor att bli riktiga offer.
Män checkar ur och det är tur att det heter internationella kvinnodagen, för den svenska kvinnan är helt körd.
Det finns inget hopp för henne om inte hon säger nej tack till feminazisterna.
Senast redigerad av GaylordYanker 2024-03-08 kl. 16:41.
Citera
2024-03-12, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag är läkare, förvisso inte inom psykiatri, men jag har ju kollegor, och har ofta träffat på din sort inom medicinsk vård. Det är klart ni vill vara sexobjekt. Viljan och instinkten att reproducera sig är oerhört starkt, och det mesta i unga kvinnors liv cirkulerar kring just detta enligt min uppfattning.
Vi säger så!
/Sveriges president
Citera
2024-03-12, 23:06
Bannlyst
Citat:
Att skilja sig alltför lättvindigt av egostiska skäl, som kvinnor ofta gör, är att skita i barnen. Många kvinnor ljuger och går över lik för att få ensam vårdnad. Ensamstående mödrar kan inte sätta gränser för sina barn, lär inte sina barn hur man skaffar sig personlig integritet, och ger överlag inte en bra uppfostran. I synnerhet pojkar behöver en biologisk far att identifiera sig med.

Du verkar vara så fixerad vid de negativa sidorna av sexualitet, män och relationer. Vad beror det på?

Nu handlar tråden om sexobjekt, så vi återgår till detta.
Vilka källor har du själv? På vilket sätt lär inte sina barn hur man skaffar personlig integritet?

Hur kommer ser sig föresten att en högutbildad person, läkare i detta dallet, inte kan formulera sig bättre än så här. Ditt sätt att skriva på Inger inte alls ett förtroende för din kunskap och kompetens. Snarare att du hämtar kunskap fråm Wikipedia

Bara slog ett sidorspår. De brukar vara bättre
Citera
2024-03-13, 07:25
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chill.Pill
Vilka källor har du själv?

Vetenskaplig källa som tydligt visar att söner som växer upp med en ensamstående moder i mycket högre grad riskerar att bli kriminella:

Citat:
Abstract
The Journal of Research in Crime and Delinquency reports that the most reliable indicator of violent crime in a community is the proportion of fatherless families. Fathers typically offer economic stability, a role model for boys, greater household security, and reduced stress for mothers. This is especially true for families with adolescent boys, the most crime-prone cohort. Children from single-parent families are more prone than children from two-parent families to use drugs, be gang members, be expelled from school, be committed to reform institutions, and become juvenile murderers. Single parenthood inevitably reduces the amount of time a child has in interaction with someone who is attentive to the child's needs, including the provision of moral guidance and discipline. According to a 1993 Metropolitan Life Survey, "Violence in America's Public Schools," 71 percent of teachers and 90 percent of law enforcement officials state that the lack of parental supervision at home is a major factor that contributes to the violence in schools. Sixty-one percent of elementary students and 76 percent of secondary children agree with this assessment.

https://www.ojp.gov/ncjrs/virtual-library/abstracts/single-parent-families-cause-juvenile-crime-juvenile-crime-opposing
Citera
2024-03-13, 08:52
Bannlyst
Citat:
Vetenskaplig källa som tydligt visar att söner som växer upp med en ensamstående moder i mycket högre grad riskerar att bli kriminella:
Ok, det gäller ju söner det - inte döttrar. Gäller någor av dessa döttrar?

Är du läkare? Jag undrar en sak
Citera
2024-03-13, 09:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vonkoffa
Gratulerar till vansinnet då din versalskrivande gubbe.
Han verka inte fatta - en 18-åring kan inte tänka sig att ligga med en gammal gubbe.

Det är där hans ”hånande” inte passar in
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in