2013-10-27, 18:59
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Ja aset var tydligen kär i tjejen och gick fram med allt det jag sa PMvägen och avslöjade mitt nick med påföljd att hon kan läsa alla mina inlägg.
Han njuter säkert nu,men men

Det är helt fantastiskt patetiskt med dessa gubbar som går och kärar ner sig i thaitjejerna på salongerna. Är ett bra tag sen nu, men en kille bakom draperier bredvid på ett ställe, låg och försökte med en av tjejerna. Pröjsade en timme extra och gick på om att träffas efteråt.
Tjejen var ju, som dom ofta är, förslagen nog att utnyttja det hela och sa att ja vi kan träffas och gå och handla i Luis Vitton butiken på Biblioteksgatan Javisst svarade dumskallen som nog inte visste vad en Luis Vitton väska var

Att sen skicka PM till folk för att få reda på vilka tjänster hon erbjudit och till vem, ja herregud vad patetiskt och svinigt.

Tur att man är så värdelös på namn och inte kan berätta nåt om nån, för jag har ingen aning om vem som är vem och vad dom heter. Det går in genom ena öret och ut genom det andra
Citera
2013-10-27, 19:42
Medlem
finns ju folk till allt,
synd bara att dom inte förstår att dom bara förstör för sig själva,
hoppas den "bladdertackan" får sitt straff
Citera
2013-10-27, 20:48
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
finns ju folk till allt,
synd bara att dom inte förstår att dom bara förstör för sig själva,
hoppas den "bladdertackan" får sitt straff

Ja det straffet kommer ju liksom av sig självt helt naturligt, eftersom han kärat ner sig i tjejen.
Så det behöver vi inte fundera på.
Citera
2013-10-28, 03:07
Medlem
BlackPearls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Aha, en svartsjuk pojkvän. Ja, men han borde ju veta i ryggmärgen att många av tjejerna som jobbar på massagesalonger MINST ger HE i form av en gammal hederlig avrunkning. I värsta fall är det bareback FS i 2an med sprut i ansiktet...

Vad menas med fs?
Citera
2013-10-28, 08:39
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackPearl
Vad menas med fs?
Full service=penetration i vagina eller anus medelst, more or less, erigerad penis
Citera
2013-10-29, 19:58
Bannlyst
Verkar m a a av mitt inlägg i resencionstråden finnas en viss efterfrågan på pompoy thaidamer som omväxling till dom mest vanligt förekommande smala petit.
Citera
2013-10-31, 06:42
Medlem
BlueStars avatar
OT och chattinlägg raderade. Konst och annat som inte har med thaimassage att göra får ni diskutera i andra delforum.

Frågor på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2013-10-31, 07:12
Medlem
Fidelio69s avatar
Hur många är det som bett om, eller fått, telefonnummer för hembesök?

Vad brukar prislappen landa på och vad har ni för erfarenheter av detta?

Syftar alltså inte på dejting, utan mer regelrätta knullbesök
Citera
2013-10-31, 09:10
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:

Telefonnummer har jag fått massor av och ett par av dessa har rekommenderat mig att ringa after hours s a s. Något jag aldrig gjort dock. Jag tillhör väl den falangen som helst håller det på viss distans och att börja med hembesök tror jag obevekligen kommer att leda till trubbel förr eller senare. Likaså att ta emot extra gratis på salongerna. Bäst att hålla det på en professionell nivå.
Citera
2013-10-31, 10:55
Bannlyst
Citat:

På den tiden jag höll på med sådant varierade prislappen mellan 0 och 1000 spänn. Oftast trevliga erfarenheter. Särskilt nollorna.
Citera
2013-10-31, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Vet du vad kontrollen avsåg?
Nu har jag fått mer info. De gjorde passkontroll, rotad runt hyllor, papperskorgar etc. Frågan är om detta är lagligt utan husransakan?
Citera
2013-11-03, 12:37
Medlem
Kallafakta i kväll 19:30

Undra hur många här ifrån som kommer att vara filmade eller känna igen sig i programmet i kväll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in