2013-10-22, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eltoro123
Finns det ngn i Jönköping som erbjuder he?
Nej men du kan få en bibel....
Citera
2013-10-22, 15:42
Medlem
Jag varit på 11 a salonger och sökt med ljus och lykta efter en härlig timglasformad /storbystad thaimassös utan framgång, finns det någon i sthlm området? om någon vet så hör av var man kan hitta en härlig massös.
Citera
2013-10-23, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitwellhung
Jag varit på 11 a salonger och sökt med ljus och lykta efter en härlig timglasformad /storbystad thaimassös utan framgång, finns det någon i sthlm området? om någon vet så hör av var man kan hitta en härlig massös.

Timglasformad och stora "lökar"? 98.2% av alla thaitjejer har små tuttar och rak midja. Latinska tjejer är nog grejen för dig
Citera
2013-10-23, 21:22
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitwellhung

Som du säkert vet är PM förbjudna i denna tråd och adresser får inte hängas ut

Då har du t ex två alternativ söderort, norrort och alternativt västerort..

Skulle jag vara du skulle jag satsa på bkk..
Citera
2013-10-24, 22:07
Medlem
Hej på er,

Enligt en säker källa så har farbror blå gjort ett oanmält besök på en salong söder om Stockholm där det utförde kontroller. Kan tänka mig att de även har gjort eller kommer att göra i andra områden. Bara så att ni vet. Vad som är intressant är att de har valt att göra detta dagen före löning som knappast är en dag som salongerna har högst omsättning.

Beware or be squared!

/Streesmart
Citera
2013-10-25, 15:55
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streetsmart128
Hej på er,

Enligt en säker källa så har farbror blå gjort ett oanmält besök på en salong söder om Stockholm där det utförde kontroller. Kan tänka mig att de även har gjort eller kommer att göra i andra områden. Bara så att ni vet. Vad som är intressant är att de har valt att göra detta dagen före löning som knappast är en dag som salongerna har högst omsättning.

Beware or be squared!

/Streesmart
Vet du vad kontrollen avsåg?
Citera
2013-10-26, 09:07
Medlem
thaimans avatar
En kraftig varning till alla här för att lämna ut info om de som jobbar med thaimassage.
Det finns ett nick här inne som för detta vidare till den det vederbör.säger inte mera för tillfället.
Citera
2013-10-26, 10:17
Medlem
Är det någon som vet om det finns nån thaimassage i Göteborg där det jobbar nån ladyboy?
Citera
2013-10-27, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
En kraftig varning till alla här för att lämna ut info om de som jobbar med thaimassage.
Det finns ett nick här inne som för detta vidare till den det vederbör.säger inte mera för tillfället.

PM-trafiken kommer nog inte minska för det tyvärr!!
Citera
2013-10-27, 11:54
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Låter aningen kryptiskt, är det så att en person här i forumet som får ett PM om att massösen X på salong Z ger FS meddelar massösen X om att hon är omnämnd i ett PM?

Massösen X borde väl glädjas åt det för det resulterar ju i fler kunder (läs: pengar).

Det enda negativa med PM är om det är farbror blå som är mottagaren och det händer ju inte så länge meddelanden skickas mellan rutinerade massagebesökare så att säga...
Citera
2013-10-27, 13:51
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Låter aningen kryptiskt, är det så att en person här i forumet som får ett PM om att massösen X på salong Z ger FS meddelar massösen X om att hon är omnämnd i ett PM?

Massösen X borde väl glädjas åt det för det resulterar ju i fler kunder (läs: pengar).

Det enda negativa med PM är om det är farbror blå som är mottagaren och det händer ju inte så länge meddelanden skickas mellan rutinerade massagebesökare så att säga...
Ja aset var tydligen kär i tjejen och gick fram med allt det jag sa PMvägen och avslöjade mitt nick med påföljd att hon kan läsa alla mina inlägg.
Han njuter säkert nu,men men
Citera
2013-10-27, 18:11
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ja aset var tydligen kär i tjejen och gick fram med allt det jag sa PMvägen och avslöjade mitt nick med påföljd att hon kan läsa alla mina inlägg.
Han njuter säkert nu,men men
Aha, en svartsjuk pojkvän. Ja, men han borde ju veta i ryggmärgen att många av tjejerna som jobbar på massagesalonger MINST ger HE i form av en gammal hederlig avrunkning. I värsta fall är det bareback FS i 2an med sprut i ansiktet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in