Tror jag ska köpa väskan från Bahause detta år.
Hade väskan för 2 år sen, och då tände jag en o en.
Men detta år ska jag smälla allt tillsammans. Så detta blir en stor tårta kan man säga.
Sen blir det andra feta tårtor. Har massa feta smällare hemma, som 300g och 75g bangers.
Även 2st salute tårta har jag med 36skott = 72 snurrande titan saluter.
Blir nog en fet nyår, mer uppdatering kommer

inte mycket kvar.