Dags att sätta igång denna tråden nu! Är ju bara lite mer än 2 månader kvar!
Alla kan ju berätta vad dom köpte förra året och vad som var bra eller dåligt?
Köpte en massa men kan säga några stycken.
Monster tårtan ifrån Bonden - En otroligt bra tårta för det priset! Tror inte det går att få tag på maffigare!
Dragon tårtan ifrån Bonden - Den var exakt samma som Monster tårtan, förutom att denna var 3 ggr dyrare, så köp hellre 3 Monster tårtor!
Gunsmoke tårta - Väldigt bra och snygg för det väldigt lilla priset!
Hazard tårta - Också väldigt nöjd med den!
King Rocket raket - Helt okej, men är inte så mycket för raketer, väldigt dyrt för en smäll.
osv osv..
Er tur !