2013-10-21, 00:35
  #4405
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .username.
Det förstår jag men rör det sig om 1 dec eller 4 dagar innan nyår som årets sortiment visas?

Du lär nog se nya sortimentet redan i november, men priserna dyker nog inte upp förrän december eller någon vecka in. Annars brukar RP vara ganska tidiga ute om du vill spana in deras nya katalog. Inte kollat själv än
Citera
2013-10-21, 12:37
  #4406
Medlem
Hej alla fyrverkeriälskare
Kan ju tala om för Sveafans att det kommer lite nya fräcka produkter i år
Blandannat nya Monster airbombs caliber 50mm 6 pack med 6 olika efekter
Desutom är det 20 års jubileum så en riktigt stor fet tårta kommer
Och även några andra tårtor
Citera
2013-10-21, 15:38
  #4407
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockey2
Hej alla fyrverkeriälskare
Kan ju tala om för Sveafans att det kommer lite nya fräcka produkter i år
Blandannat nya Monster airbombs caliber 50mm 6 pack med 6 olika efekter
Desutom är det 20 års jubileum så en riktigt stor fet tårta kommer
Och även några andra tårtor
Hur vet du ?
Citera
2013-10-21, 19:00
  #4408
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockey2
Hej alla fyrverkeriälskare
Kan ju tala om för Sveafans att det kommer lite nya fräcka produkter i år
Blandannat nya Monster airbombs caliber 50mm 6 pack med 6 olika efekter
Desutom är det 20 års jubileum så en riktigt stor fet tårta kommer
Och även några andra tårtor

Inte min mening att vara negativ men reglerna för maxvikt krut och kalibrar ändras inte för att det är jubileum så några fetare tårtor som inte kräver tillstånd är väl knappast att hoppas på....
Citera
2013-10-21, 21:07
  #4409
Medlem
bumbibiffs avatar
Måste köpa från eu sidor om man ska komma åt dom feta sakerna prövade en kobra 6 idag en jävla smäll det blev
Citera
2013-10-22, 11:24
  #4410
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Hur vet du ?

Jobbat med Svea ett x antal år
Står och säljer
Citera
2013-10-22, 11:26
  #4411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Inte min mening att vara negativ men reglerna för maxvikt krut och kalibrar ändras inte för att det är jubileum så några fetare tårtor som inte kräver tillstånd är väl knappast att hoppas på....


Vänta bara så ska du få se att det kommer en riktigt fet tårta
Citera
2013-10-22, 12:42
  #4412
Medlem
mrbooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockey2
Hej alla fyrverkeriälskare
Kan ju tala om för Sveafans att det kommer lite nya fräcka produkter i år
Blandannat nya Monster airbombs caliber 50mm 6 pack med 6 olika efekter
Desutom är det 20 års jubileum så en riktigt stor fet tårta kommer
Och även några andra tårtor
Härlig insiderinformation där , mycket uppskattat

Ser fram emot Monster som fan och håller tummarna för att allt krut läggs på krevaden och inget på mine effect.
Citera
2013-10-22, 12:46
  #4413
Medlem
mrbooms avatar
Går ju att spränga gränsen för maxvikt krut genom att lägga två tårtor i en stor och låta dem tändas efter varandra.
Typ som i Knock Out tårtan med krutvikt på 1652gram.
Citera
2013-10-22, 19:13
  #4414
Medlem
zyzlites avatar
Dags att sätta igång denna tråden nu! Är ju bara lite mer än 2 månader kvar!

Alla kan ju berätta vad dom köpte förra året och vad som var bra eller dåligt?

Köpte en massa men kan säga några stycken.

Monster tårtan ifrån Bonden - En otroligt bra tårta för det priset! Tror inte det går att få tag på maffigare!

Dragon tårtan ifrån Bonden - Den var exakt samma som Monster tårtan, förutom att denna var 3 ggr dyrare, så köp hellre 3 Monster tårtor!

Gunsmoke tårta - Väldigt bra och snygg för det väldigt lilla priset!

Hazard tårta - Också väldigt nöjd med den!

King Rocket raket - Helt okej, men är inte så mycket för raketer, väldigt dyrt för en smäll.

osv osv..

Er tur !
Citera
2013-10-22, 19:39
  #4415
Medlem
Tigerskotts avatar
*Monster airbomb från Svea - dessa gillade jag väldigt mycket!

*50mm konstbomber ex: Viking, Royal Party och eventuellt från ÖOB om dom säljer några bra sådana

*Blev imponerad över hur stora Sumo TRX 100 raketerna från Festival Fyrverkerier var så det blir köp om dom fortfarande får sälja och dom inte är för dyra såklart!

**Flera paket airbombs - man vill ju kunna hålla på ett tag samt att det skadar inte om någon blir över

Bara det inte regnar som förra året så blir det nog skoj oavsett
Citera
2013-10-22, 21:21
  #4416
Medlem
Jag kan varmt rekommendera 1001 nights från RP! Själv funderar jag om jag ska ha en 1001 nights och en Hazard eller två 1001 nights samtidigt.
Även jag hoppas på att det regnet INTE ska koma detta nyåret också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in