2013-10-24, 22:21
  #4429
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerskott
Då blir det JR101 och jag skulle också önska att ha Zink 901 och 903 men dom spräcker nog min begränsade budget Får se om det blir en JW900 THUNDER KING tårta med.
Jag ska börja samla på mig tidigare i år för jag vill skjuta av mig ordentligt detta nyår!

Ska bli spännande att se vad Svea har för något och om jag inte missminner mig fick tårtan Raptor bra betyg(har saluter på slutet dessutom) så en sådan blir det med om dom fortfarande säljer dessa.

Känns som det börjar att bli dags att samla nu då
Zeus från svea var riktigt bra, hade med salute i slutet
Citera
2013-10-24, 22:35
  #4430
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Känns som det börjar att bli dags att samla nu då
Zeus från svea var riktigt bra, hade med salute i slutet

Ja Kommer att dra en beställning från utlandet först och sen i Dec köpa lite godsaker från dom svenska butikerna! Kollade Zeus på youtube och den var väldigt fin!
Citera
2013-10-25, 02:06
  #4431
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Sjukt bra pris på 913 redigt skön raket

Hoppas svea kommer komma med några roliga nyheter nu bara

Svea kommer med några nyheter läs lite bakåt i tråden...
Citera
2013-10-25, 19:26
  #4432
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkarbamse
Jag kan varmt rekommendera 1001 nights från RP! Själv funderar jag om jag ska ha en 1001 nights och en Hazard eller två 1001 nights samtidigt.
Även jag hoppas på att det regnet INTE ska koma detta nyåret också.

Kan verkligen rekommendera Gunsmoke. Där snackar vi BFTB! 160:- för dubbel vinkelfinal är verkligen nice
Citera
2013-10-25, 19:33
  #4433
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Kan verkligen rekommendera Gunsmoke. Där snackar vi BFTB! 160:- för dubbel vinkelfinal är verkligen nice

Var otroligt nöjd med både 1001 Nights och Gunsmoke. Får jag bra pris i år igen, tar jag väl dubbla av någon av dem. Tänk liksom Gunsmoke x2
Citera
2013-10-25, 20:33
  #4434
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koncentrerat
Tänk liksom Gunsmoke x2

Jo, jag har ju funderat på det, det hade varit rätt nice
Citera
2013-10-25, 22:31
  #4435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Kan verkligen rekommendera Gunsmoke. Där snackar vi BFTB! 160:- för dubbel vinkelfinal är verkligen nice
Gunsmoke är såklart ett självklart köp från bonden Funderar också på om man ska ta två samtidigt i år.
Citera
2013-10-26, 00:29
  #4436
Medlem
VemSaDets avatar
Tror jag ska köpa väskan från Bahause detta år.
Hade väskan för 2 år sen, och då tände jag en o en.
Men detta år ska jag smälla allt tillsammans. Så detta blir en stor tårta kan man säga.

Sen blir det andra feta tårtor. Har massa feta smällare hemma, som 300g och 75g bangers.
Även 2st salute tårta har jag med 36skott = 72 snurrande titan saluter.

Blir nog en fet nyår, mer uppdatering kommer inte mycket kvar.
__________________
Senast redigerad av VemSaDet 2013-10-26 kl. 00:32.
Citera
2013-10-26, 02:05
  #4437
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkarbamse
Gunsmoke är såklart ett självklart köp från bonden Funderar också på om man ska ta två samtidigt i år.

Blir nog en sån iallafall, men först får jag spana in nyheter som kommer poppa upp såklart.

Airbombfronten är ju redan säkrad som alla som följt tråden vet..
Citera
2013-10-26, 03:59
  #4438
Medlem
PettaXs avatar
2005 prislista på pyro från rolayparty
http://fuskbugg.se/dl/ON6jMG/fyrverkeri2005.pdf
Här är festivals prislista från 08-09
http://fuskbugg.se/dl/vXMm1Q/festival_flygblad_08_09.pdf
__________________
Senast redigerad av PettaX 2013-10-26 kl. 04:44.
Citera
2013-10-27, 02:00
  #4439
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Tror jag ska köpa väskan från Bahause detta år.
Hade väskan för 2 år sen, och då tände jag en o en.
Men detta år ska jag smälla allt tillsammans. Så detta blir en stor tårta kan man säga.

Sen blir det andra feta tårtor. Har massa feta smällare hemma, som 300g och 75g bangers.
Även 2st salute tårta har jag med 36skott = 72 snurrande titan saluter.

Blir nog en fet nyår, mer uppdatering kommer inte mycket kvar.

Var har du köpt dom salut tårtorna?
Citera
2013-10-27, 06:47
  #4440
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockey2
Var har du köpt dom salut tårtorna?
Sätter mina pengar på att svaret blir 365, de har haft lite olika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in