2013-10-24, 20:46
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Såg förövrigt att Falkenberg har en person som själv sagt att han tagit inspiration från flibben.
Riktigt kul att följa hans filmer. http://www.youtube.com/user/SkagerfaltsFFFilmer?feature=g-high-a

Kul!

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
Där ser man, tack! Tråkigt att flertalet inte går att se i Sverige. Går det att lösa på något vis med proxy-tjohotjohi?

Det tror jag nog att det går. Det brukar väl funka har jag för mig.
2013-10-24, 20:50
Medlem
Julinhos avatar
Den första multimediakungen måste ha varit "nappen" på gamla AT-forumet. Var det bara bilder han pysslade med eller gjorde han filmer också? Någon som var med på den tiden?
2013-10-24, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Jag förstår. MrGlao brukar göra ganska sjyssta filmer, men har tyvärr hamnat lite i skymundan.
Ja, det blir så tyvärr när det bara är en som blir uppmärksammad. Nu har ju Flibben slutat lägga upp så ska väl inte klaga

Haha, sjukt kul att kolla på "FlibbenFalkenberg ft. dialekt". (Efter runt 4 min kommer min favorit)

Indipendenti och läktargodis i 240p = världsklass!
2013-10-24, 21:19
Medlem
Omar Santanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julinho
Den första multimediakungen måste ha varit "nappen" på gamla AT-forumet. Var det bara bilder han pysslade med eller gjorde han filmer också? Någon som var med på den tiden?
Goda tider, minns ingen napp dock. Var väl inte mycket filmer på den tiden, före Youtube o.s.v.

Eller visst fan var det mycket filmer? Kommer ihåg när man satt och runkade åt grekiska bengalhav, eller så var det bara bilder. Minnet är fan inte vad det borde vara.
Senast redigerad av Omar Santana 2013-10-24 kl. 21:26.
2013-10-24, 21:30
Medlem
sodamans avatar
Elfsborg ~3000 på Borås Arena ikväll.

Hur kan ni pissa så hårt på er klubb och totalt skita i den när ni har äran att spela i Europa som vissa klubbars supportrar nästan aldrig får uppleva?

Ni borde ha fullt ikväll. Pinsamma gulliganer.
2013-10-24, 21:50
Medlem
Julinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Santana
Goda tider, minns ingen napp dock. Var väl inte mycket filmer på den tiden, före Youtube o.s.v.

Eller visst fan var det mycket filmer? Kommer ihåg när man satt och runkade åt grekiska bengalhav, eller så var det bara bilder. Minnet är fan inte vad det borde vara.

Tänkte som dig först, innan youtube fanns väl inga filmer. Men badanka var väl en vanlig plattform för filmer då?

Och apropå runkande, franska scenen var ju galen. Särskilt PSG var på allas läppar. ATKS, TM, BB, LF.. Herregud.

Det var på den tiden man beställde årsdvder från Nice, hehe.
2013-10-24, 21:57
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sodaman
Elfsborg ~3000 på Borås Arena ikväll.

Hur kan ni pissa så hårt på er klubb och totalt skita i den när ni har äran att spela i Europa som vissa klubbars supportrar nästan aldrig får uppleva?

Ni borde ha fullt ikväll. Pinsamma gulliganer.
Måste bara flika in med ett instämmande, även om det finns gott om ris att ge till min egna klubb.

Trist att se hur lite en sådan, någorlunda, anrik liga - som dessutom borde vara den liga svenska klubblag egentligen kanske borde inrikta sig på, berör.
2013-10-24, 21:58
Avslutad
De två fetaste är ju uppenbart dessa.

http://www.youtube.com/watch?v=M0OMywfz9Y4

http://www.youtube.com/watch?v=TrF341VElNg
2013-10-24, 22:28
Medlem
Omar Santanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julinho
Tänkte som dig först, innan youtube fanns väl inga filmer. Men badanka var väl en vanlig plattform för filmer då?

Och apropå runkande, franska scenen var ju galen. Särskilt PSG var på allas läppar. ATKS, TM, BB, LF.. Herregud.

Det var på den tiden man beställde årsdvder från Nice, hehe.
Haha badanka, du har nog helt rätt. Man var dock tvungen att ladda ner filmerna, de gick inte att streama.

Den europeiska scenen är sannerligen inte vad den en gång var.

Vi glider oerhört långt ifrån topic nu känner jag, men ibland är det kul med en nostalgitripp. Konstigt hur allt känns som att det var bättre förr.
2013-10-24, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HampusTxD
Tycker även jag att Indipendentiultras filmer är feta, synd att kvalitén suger skit nu för tiden bara.. Någon som vet något om han? Typ varför han slutade filma

han är mffare.
2013-10-24, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
De två fetaste är ju uppenbart dessa.

http://www.youtube.com/watch?v=M0OMywfz9Y4

http://www.youtube.com/watch?v=TrF341VElNg

Vilka minnen alltså haha.
2013-10-25, 00:24
Medlem
Det snackades lite multimedia på förra sidan. Det som är outstanding just nu är ju Sofialäktarens DVDer. Utan tvekan det bästa som presterats i filmväg på den svenska supporterscenen. 2010 var ju förvisso helt värdelös men både 2011 och framförallt 2012 är ju helt galet bra. Definitivt det snyggast filmade materialet. 3-4 kameravinklar från många matcher och riktig proffsiga inzoomningar mm. Bra musik också. 100 min långa båda två. Väl värt att köpa för er som inte sett de ännu.
Grymt att snubben som ligger bakom filmerna dessutom driver en youtube-kanal parallellt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in