2013-10-24, 21:09
  #10177
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
12000 fifa poäng inhandlade. Bara att hoppas att jag får tillbaka förlusten...

Stream? =)
Citera
2013-10-24, 21:15
  #10178
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Priserna är på väg ner för att folk öppnar packs som galningar. Borde stabiliseras snart igen.
Menar mer spelare som Gundogan, Iniesta, Van Persie, Rooney, Reus mm. Det är såna spelare som jag haft men som jag märkt sjunker lite hela tiden och har gjort det sen ca 3 veckor tillbaka då jag köpte dom. Sen finns det så klart spelare som går upp lite, robben till ex.
Citera
2013-10-24, 21:16
  #10179
Medlem
Knugen37s avatar
http://www.futhead.com/14/squads/1631052/

Ska inhandla det här laget imorgon eller nått, hur är Okore(Funderar på IF Reid ist) och Rooney?

Finns det någon ni hade bytt ut?
Citera
2013-10-24, 21:16
  #10180
Medlem
Mr.TravisBickles avatar
http://www.easports.com/fifa/football-club/profile/media/XBOX/Pudmas/2014/video/174932426

Tre passningar efter avspark och mål direkt, självklart av monstret Jackon Martinez!
Citera
2013-10-24, 21:23
  #10181
Medlem
Weeruuns avatar
Köpte packs för alla mina coins (400K) och nu har jag byggt ett kasst lag för typ 20K och tänkte börja om på nytt.

Någon som lirat med Djibrili Cissé, Traoré och Doumbia och kan berätta hur dom presterade?
Alla var ju riktigt OP på Fifa 13 ju.
__________________
Senast redigerad av Weeruun 2013-10-24 kl. 21:30.
Citera
2013-10-24, 21:24
  #10182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
http://www.futhead.com/14/squads/1631052/

Ska inhandla det här laget imorgon eller nått, hur är Okore(Funderar på IF Reid ist) och Rooney?

Finns det någon ni hade bytt ut?
Schurrle är grym jag sålde faktist Reus och köpte in han, ångrar inte mig en sekund. Eto är också jävligt bra fungerar perfekt som ensam ST och Rooney hade jag också som CAM även han är väldigt bra och hans workrates är inga problem.
Citera
2013-10-24, 21:26
  #10183
Medlem
Vet nån om man kan reporta spelare? Var nämligen så att jag hade hörna, bollen träffar en av hans spelare, studsar upp och jag har öppet mål och kan nicka in den och då pausar han?!? han pausade i 5 sec inget byte eller så... Alltså gjorde han det bara för att förstöra? Tycker fan inte det är okej med paus i offensiv zon :/ (alltså om jag har bollen/att det är farligt just då)
Citera
2013-10-24, 21:28
  #10184
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Vet nån om man kan reporta spelare? Var nämligen så att jag hade hörna, bollen träffar en av hans spelare, studsar upp och jag har öppet mål och kan nicka in den och då pausar han?!? han pausade i 5 sec inget byte eller så... Alltså gjorde han det bara för att förstöra? Tycker fan inte det är okej med paus i offensiv zon :/ (alltså om jag har bollen/att det är farligt just då)
Alltså, allt är inte fusk, bara för att du tycker det är oschysst.
Citera
2013-10-24, 21:28
  #10185
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Vet nån om man kan reporta spelare? Var nämligen så att jag hade hörna, bollen träffar en av hans spelare, studsar upp och jag har öppet mål och kan nicka in den och då pausar han?!? han pausade i 5 sec inget byte eller så... Alltså gjorde han det bara för att förstöra? Tycker fan inte det är okej med paus i offensiv zon :/ (alltså om jag har bollen/att det är farligt just då)
och du tror att han kommer bli bannad för det...? gå och lägg dig
Citera
2013-10-24, 21:30
  #10186
Medlem
Varför är det bara fittor som spelar det här spelet? Är alla så jävla galna i sina mynt att dom måste förstöra hela spelet genom att maska sig igenom en match? Jag tror aldrig någonsin jag har mött någon som faktiskt tar sitt inkast/sin inspark på direkten när de leder i andra halvlek
Citera
2013-10-24, 21:31
  #10187
Medlem
Knugen37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Schurrle är grym jag sålde faktist Reus och köpte in han, ångrar inte mig en sekund. Eto är också jävligt bra fungerar perfekt som ensam ST och Rooney hade jag också som CAM även han är väldigt bra och hans workrates är inga problem.

Tack för svar.

Har testat både Schurrle och Eto'o innan i ett 4-1-2-1-2 BPL lag,båda två var helt fantastiska. Rooney verkar grym som CAM och Hulk har jag velat testa länge nu.
__________________
Senast redigerad av Knugen37 2013-10-24 kl. 21:35.
Citera
2013-10-24, 21:33
  #10188
Medlem
Weeruuns avatar
Om en spelare har en röd länk och 4 st orange, borde spelaren i fråga inte få 10 chem då?
Som jag fattat det så räcker det med 2 orangea länkar för att motsvara en grön.

Lite konstigt förklarat, men ni fattar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in