2013-10-24, 20:51
  #10165
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Sandro + Cech?

Been there, done that. Har inte lönat sig en enda gång.

Nej blev inte bättre 4 spelare får bara 6 i kemi då
__________________
Senast redigerad av htsolna08 2013-10-24 kl. 20:57.
Citera
2013-10-24, 20:53
  #10166
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av freakinmajnd
Som vad?

Om jag har sett rätt, har jag sett minst 4-5 såna inlägg av dig? ;o

Haha nu har du gett dig ut på djupt vatten, om du kan visa mig var dessa 4-5 inlägg är så lovar jag att sedan hålla tyst.
Citera
2013-10-24, 20:55
  #10167
Medlem
freakinmajnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Haha nu har du gett dig ut på djupt vatten, om du kan visa mig var dessa 4-5 inlägg är så lovar jag att sedan hålla tyst.

Hah, jag tar tillbaka det jag sa. Hittade bara tre såna inlägg, my bad. Oh well, ibland överreagerar man när man är fittmad på EA:s servrar
Citera
2013-10-24, 20:55
  #10168
Medlem
Förresten om ni vill veta vilka två anfallare man ska ha i ett Serie a lag då är det Balotelli och IF Rossi, dom är sjuka ihop. Kör med IF Totti som CAM och vill att han så gärna ska funka men tyvär gör hans pace så att man ibland får svårt att komma till skottläge men hans passar är gudomliga.
Citera
2013-10-24, 20:57
  #10169
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
behöveer hjälp med att fixa backlinjen så jag får upp kemin hjälp tack!

http://www.futhead.com/14/squads/1629583/

Cech och Rafael + bpl tränare borde funka.

Eller Cech och Ivanovic som HB.
Citera
2013-10-24, 20:58
  #10170
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Sålde av hela mitt lag för att jag märker att priserna är på väg ner på vissa spelare. Så jag sålde dom dyraste spelarna jag hade i laget och ska nu vänta med att köpa ett lag tills nån spelare som jag verkligen vill bygga ett lag runt blir inform.

Dom jag önskar ska få en inform snart är Balotelli, Cazorla, Eto och Gundogan för jag gillar verkligen att spela dom men eftersom IF korten iår får riktigt bra stats så kommer dom här spelarna bli så bra.

Priserna är på väg ner för att folk öppnar packs som galningar. Borde stabiliseras snart igen.
Citera
2013-10-24, 21:02
  #10171
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av freakinmajnd
Hah, jag tar tillbaka det jag sa. Hittade bara tre såna inlägg, my bad. Oh well, ibland överreagerar man när man är fittmad på EA:s servrar

Hihi sa ju de

Haha förstår dig helt och hållet, har inte ens lirat FUT på över en vecka bara för jag blir så lack på skiten!
Citera
2013-10-24, 21:04
  #10172
Medlem
haammpes avatar
12000 fifa poäng inhandlade. Bara att hoppas att jag får tillbaka förlusten...
Citera
2013-10-24, 21:06
  #10173
Medlem
Pellenss avatar
Någon som kan bygga ett grymt 4-3-3(4) lag? 200k i budget.
Citera
2013-10-24, 21:07
  #10174
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
behöveer hjälp med att fixa backlinjen så jag får upp kemin hjälp tack!

http://www.futhead.com/14/squads/1629583/
http://www.futhead.com/14/squads/1630661/
alla på full kemi
Citera
2013-10-24, 21:08
  #10175
Bannlyst
http://www.futhead.com/14/squads/65498/
Fittigt men jävligt vasst. Spelar själv med det för tillfället.
Lirar du PS3 är det lite för dyrt dock men då är det bara att byta Alves mot Maicon eller någon annan solid HB
Citera
2013-10-24, 21:09
  #10176
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
http://www.futhead.com/14/squads/1630661/
alla på full kemi

Tack! den tar vi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in