Priserna är på väg ner för att folk öppnar packs som galningar. Borde stabiliseras snart igen.
Menar mer spelare som Gundogan, Iniesta, Van Persie, Rooney, Reus mm. Det är såna spelare som jag haft men som jag märkt sjunker lite hela tiden och har gjort det sen ca 3 veckor tillbaka då jag köpte dom. Sen finns det så klart spelare som går upp lite, robben till ex.
Ska inhandla det här laget imorgon eller nått, hur är Okore(Funderar på IF Reid ist) och Rooney?
Finns det någon ni hade bytt ut?
Schurrle är grym jag sålde faktist Reus och köpte in han, ångrar inte mig en sekund. Eto är också jävligt bra fungerar perfekt som ensam ST och Rooney hade jag också som CAM även han är väldigt bra och hans workrates är inga problem.
Vet nån om man kan reporta spelare? Var nämligen så att jag hade hörna, bollen träffar en av hans spelare, studsar upp och jag har öppet mål och kan nicka in den och då pausar han?!? han pausade i 5 sec inget byte eller så... Alltså gjorde han det bara för att förstöra? Tycker fan inte det är okej med paus i offensiv zon :/ (alltså om jag har bollen/att det är farligt just då)
Vet nån om man kan reporta spelare? Var nämligen så att jag hade hörna, bollen träffar en av hans spelare, studsar upp och jag har öppet mål och kan nicka in den och då pausar han?!? han pausade i 5 sec inget byte eller så... Alltså gjorde han det bara för att förstöra? Tycker fan inte det är okej med paus i offensiv zon :/ (alltså om jag har bollen/att det är farligt just då)
Alltså, allt är inte fusk, bara för att du tycker det är oschysst.
Vet nån om man kan reporta spelare? Var nämligen så att jag hade hörna, bollen träffar en av hans spelare, studsar upp och jag har öppet mål och kan nicka in den och då pausar han?!? han pausade i 5 sec inget byte eller så... Alltså gjorde han det bara för att förstöra? Tycker fan inte det är okej med paus i offensiv zon :/ (alltså om jag har bollen/att det är farligt just då)
och du tror att han kommer bli bannad för det...? gå och lägg dig
Varför är det bara fittor som spelar det här spelet? Är alla så jävla galna i sina mynt att dom måste förstöra hela spelet genom att maska sig igenom en match? Jag tror aldrig någonsin jag har mött någon som faktiskt tar sitt inkast/sin inspark på direkten när de leder i andra halvlek
Schurrle är grym jag sålde faktist Reus och köpte in han, ångrar inte mig en sekund. Eto är också jävligt bra fungerar perfekt som ensam ST och Rooney hade jag också som CAM även han är väldigt bra och hans workrates är inga problem.
Tack för svar.
Har testat både Schurrle och Eto'o innan i ett 4-1-2-1-2 BPL lag,båda två var helt fantastiska. Rooney verkar grym som CAM och Hulk har jag velat testa länge nu.
__________________
Senast redigerad av Knugen37 2013-10-24 kl. 21:35.
Om en spelare har en röd länk och 4 st orange, borde spelaren i fråga inte få 10 chem då?
Som jag fattat det så räcker det med 2 orangea länkar för att motsvara en grön.