Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Oj, så hon var i Thailand? Hon kanske födde sitt barn där. Det finns två rykten i FUP om vem fadern skulle kunna vara. Det ena är styvfadern och det andra är MB.
Usch vilka elaka rykten det går här och totalt utan underlag. Är det någon jävla sjukdom att sprida rykten som inte är sanna? Mordoffret ska smutsas ner så vida att man påstår att hon fött barn med styvpappan ? Ta nu och skärp till dig lite din mupp.
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Riktigt gulligt när hon i SMS anklagar sig själv för att hon inte tagit reda på om MB är gift och han tröstar henne med att säga att det ju inte är hennes fel o.s.v. Jag blev lite sentimental faktiskt.
Synd att det slutade så illa. Kunde ju ha gått riktigt bra i framtiden. Som KJs mor sa "Kaka söker maka".
Och mamman är just mor till muppen på rättspsyk så jag tror inte hon eller du ska vara så styva i korken om VB., Det stinker lite måste jag säga, och man anar ett sammanhang i de trådar du gästar.
Du har ett behov av att skuldbelägga mordoffer helt enkelt. Och med fantasier då som inte ens har minsta lilla tendens till att det skulle kunna vara så. Fritt taget ur luften med andra ord.