Du borde ha god överblick, för du hänger över tråden 7 dgr i veckan, du skriver tom på nätterna, du har spytt ut hälften av trådens inläggsmängd på ett halvår (utan att tillföra en enda ny partikel ens, och du rapar bara upp vad Olsson, Borgnäs och en skräpuppsats påstått tidigare), och du hackar på andras inlägg hela tiden och citerar långa textsjok. Du menar alltså att du frenetiskt tjafsar med folk till häger och vänster, dygnet runt, utan att du behöver ha god överblick

Okej, jag fattar. Det ante mig

Din logik är som vanligt lika fräsch som ett Ukrainskt reningsverk.
Jaha, så var det dags att försöka slå mig i huvudet med någon annans påstådda prestation

Vad är detta, en mängdtävling? Det finns inte hur många intressanta sidor som helst. Man behöver inte läsa 15 000 sidor för att begripa sig på detta fall. Isf borde tex du lägga ner omedelbart. Du har ju inte läst ens en sida i fu än

Du har verkligen svart bälte i att falla på eget grepp.
Men hur som helst, det är så här: massor av personer som är extremt mkt duktigare än du (säger iofs ingenting) har gett sig på ditt uppdrag, dvs att slutligen nita läkarna. En armé av poliser, jurister, journalister och författare har grävt fram varenda smula som finns, varenda partikel som på ngt sätt kan användas för att smutskasta läkarna, binda dem till Catrine, och man har ljugit, förvridit fakta, använt associationslogik och fan och hans moster, utan att komma nånstans. Man har vänt ut och in på förundersökningen, man har lett vittnen i handen, man har vinklat och fulspelat så in i helvete, men fortfarande saknas bevis, indicier och hållbara vittnesmål.
Och varken du, de där uppsatsförfattarna eller ngn annan har mer att hämta i förundersökningen, även om den var 1000 000 sidor lång
Hur fan kan du tro att ngn sten har lämnats orörd av de som ville sätta dit Teet och Thomas?
Däremot finns det saker att belysa på andra sidan, dvs på min sida av staketet
Jag håller nu på och tittar på BM och TÅ igen. Det dyker upp nya detaljer, komplement.
Man upphör aldrig att förvånas