Citat:
Ursprungligen postat av
MrsMagoo
F: Ehh….Kristoffer, en fråga…ehh…nån sån här svart eller mörk långrock…
[...]
H: Nä, långrock har jag inte haft sen jag gick ut…gick i…efter den resan. Nä. Jag hade den
genom hela…ehh…jag hade den genom 9:an och så 1:an och så 2:an så…sen så åkte den då
…………………… Ja, just det, jag har ju en sån här…en…vad heter det…en typ sån här fin
rock och så har jag en försvarets M65:ans blåa…du vet, sån här fin uniformsrock, överrock
2013-2500-BG1113-1
Rock ( 1 st)
Platsbeskrivning
Jackan anträffades i höger garderob i
sovrummet på ett hyllplan.
Hehe Aspie i "högform" de frågar efter en sak, men i hans lilla värld så kallas inte den rock han har för "långrock" således har han ingen sådan. Sen att förvarets överrock mycket väl kan gå som "långrock" är inget han reflekterar över...
Citat:
Ursprungligen postat av
highfive
1 Han brukade inte RINGA speciellt ofta till VB så varför skulle han plötsligt ha börjat med det den 4/5. Hade nog varit mer underligt om han plötsligt började ringa ex fyra gånger per dag.
2 För att han insåg att han borde ha gjort det för att det är "normalt och förväntas" och därför säger han det till vänner och polis efteråt.
3 Som 2, men för att visa att han visst brydde sig och försökte vara som det förväntades av honom.
han påstår ju själv i något förhör att han var övertygad om att hon inte skulle svara eftersom han antog att hon blivit kidnappad eller liknande.. varför skall man då ringa...
Citat:
Ursprungligen postat av
Cinnabar
Just det, men när han deltagit i softairkrigen har han mest lufsat runt själv, det vore intressant att höra mer om det. Han deltog inte heller i den sociala samvaron, helgen efter det att VB försvunnit. Just det sociala med korvgrillning och prat är vad de andra tycker är höjdpunkten, men inte KJ.
Nu framkom det ju dock i FUP att hela, eller iaf delar av hans kompisgäng åkte därifrån tillsammans. Så han lämnade inte spelen ensam istället för att grilla som det tidigare påståtts.
Citat:
Ursprungligen postat av
victorajt
Anledningen till varför förhållandet med Kristoffer tog slut ska ha berott
på att Kristoffer hade en kamrat som inte tyckte om thai-kvinnor och ville att Kristoffer av
den anledningen skulle göra slut med Vatchareeya.[/i]
Vem är kamraten som KJ lyssnar på som inte gillar thai kvnnor?
Hittade något förhör med någon av hans kompisar som skulle kunna passa in på det där..
KJ hade tydligen sagt åt honom att han "skulle vara snäll mot VB" när de skulle träffas första gången. och när han såg henne hade han fattat varför KJ sagt så, nämligen p.g.a att han inte gillar thaibrudar
Det framgick dock inte att han hade krävt att de skulle göra slut