Citat:
Ursprungligen postat av
MBoudine
Hm .. Ja, det var ju en jävla inställning till lag & rätt & grundläggande principer .. Hur f_n tänker du ?? Hur orkar en normal förälder leva med något sådant ? Det låter fullständigt samvetslöst. Eller räknar med att dåligt samvete med tiden trollas bort med ännu sämre minne ?
Hade det varit min granne som hade gjort det så hade jag ju inte haft samma inställning förstår du väll.
Hur jag tänker? Jag vill inte se min son bli inlåst på livstid jag hade nog t.om varit en förälder som sopat undan spår och försökt intala mig själv att min son inte är någon mördare. Du måste ju förstå att som förälder har man en så otrolig kärlek till sina barn. Man har varit med under hela uppväxten och det är nog svårt att inse att den oskyldige lille pojken faktiskt växt upp och blivit en kallblodad psykopat/mördare. Jag hade nog inte mått bra av att göra det och förhållandet mellan mig och min son hade nog blivit skadat. Men jag hade gjort det om jag hade varit i den sitsen. Eller är det bara jag som tänker så? Hur hade du gjort MBoudine?