2013-11-07, 14:15
Medlem
H.Ljugholts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
http://tinypic.com/view.php?pic=2ldbouh&s=5#.UnuRekDKQ7w

Okej då vet jag inte. Mamman verkar ju inte respektera det isåfall. Hon sa under rättegången att munkar skulle närvara under begravningen här i Sverige, för att hon sedan skulle begravas i Thailand.
Citera
2013-11-07, 14:15
Medlem
theodor.busses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Mamman berättar att hon vistades i tempel i Thailand. Men var de inte muslimer?

Och vad, i hela friden, har det med målet att göra? Toleransen mellan olika religioner i Sydost-asien är mycket större än här (och framförallt i MENA). En "helig plats" kan vara helig för människor av helt olika religioner. Det är bara muslimerna i södra Thailand som är helt galna. Hur många konflikter i världen handlar om t.ex. buddhister vs. hinduer?
Citera
2013-11-07, 14:17
Medlem
Mamman har en fråga som hon vill ha svar på: Känner du igen mig Kristoffer och varför dödade du mitt barn? Frågan kommer att ställas av åklagare när KJ ska höras under e.m.
Citera
2013-11-07, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale
Nu brister mamman ut i gråt, skriker åt 22-åringen och pekar mot honom. Mycket starka scener i rättssalen.

Stackars sate. Fy fan skulle inte vilja vara i hennes kläder just nu.

Ja jag lider med henne och pappan, att de ska behöva genomgå detta hemska...

Och hur fan kan KJ vara så ko-lugn!!! Sitter och skriver. Han har klart tendenser mot psykopat-hållet. Iskall, bryr sig inte, hur funkar han???

Ren spekulation:

Citera
2013-11-07, 14:18
Bannlyst
Man skall inte tro på alla alias på nätet heller vad som står där. Thailändare är buddhister några få är musimer. Ok om VB var musim men mamman är garanterat buddhist.
Citera
2013-11-07, 14:18
Medlem
H.Ljugholts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Det finns ingen gud i den buddistiska tron/läran.

Men det finns en historia bakom detta som sträcker sig långt tillbaka som gör att vissa tror att det finns gudar, men för en riktig buddist finns ingen allsmäktig gud.

Nej inte i teologin men i folktron som jag skrev. Jag vet, jag är religionsvetare...
Citera
2013-11-07, 14:19
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale
Nu brister mamman ut i gråt, skriker åt 22-åringen och pekar mot honom. Mycket starka scener i rättssalen.

Stackars sate. Fy fan skulle inte vilja vara i hennes kläder just nu.

Säkert Massi Fritz som fått igång mamman. EMF är helt klart a "piece of work" utöver det vanliga, JeeeZeus ..
Citera
2013-11-07, 14:20
Medlem
hon beskriver sig själv som kraftig/stor på ekontakt
Citera
2013-11-07, 14:21
Bannlyst
Hade KJ varit oskyldig så hade han ju rest sig upp gråtit och förklarat för mamman att det är hemskt det som hänt VB men att han inte har gjort det.
Citera
2013-11-07, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Muslimer tror också på gud, men de kallar gud för Allah vanligtvis, men en svensktalande thai kan säkert säga gud istället för Allah.
Muslimer är dom inte eftersom VB ville se hur fastan gick till hos en muslimsk familj.
Citera
2013-11-07, 14:24
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moa-tove

Ja jag lider med henne och pappan, att de ska behöva genomgå detta hemska...

Och hur fan kan KJ vara så ko-lugn!!! Sitter och skriver. Han har klart tendenser mot psykopat-hållet. Iskall, bryr sig inte, hur funkar han???

Ren spekulation:

Mitt fetade. Han går kanske på lugnande? Då kan man verka avtrubbad. Men jag är inte säker på att han skulle visa något utan dem heller...
Citera
2013-11-07, 14:24
Medlem
Ang ICA kortet, det kan ju vara så
att VB hjälpte MB att handla på ICA kvantum.
I fup sid 1006 visas kvitto från ICA kvantum där tiden
står 15:44 sedan handlar han på Coop 15:57.
En gåta är hur han hinner från ICA till Coop och parkera
betala på 13 minuter en lördag dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in