Okej då vet jag inte. Mamman verkar ju inte respektera det isåfall. Hon sa under rättegången att munkar skulle närvara under begravningen här i Sverige, för att hon sedan skulle begravas i Thailand.
Mamman berättar att hon vistades i tempel i Thailand. Men var de inte muslimer?
Och vad, i hela friden, har det med målet att göra? Toleransen mellan olika religioner i Sydost-asien är mycket större än här (och framförallt i MENA). En "helig plats" kan vara helig för människor av helt olika religioner. Det är bara muslimerna i södra Thailand som är helt galna. Hur många konflikter i världen handlar om t.ex. buddhister vs. hinduer?
Mamman har en fråga som hon vill ha svar på: Känner du igen mig Kristoffer och varför dödade du mitt barn? Frågan kommer att ställas av åklagare när KJ ska höras under e.m.
Nu brister mamman ut i gråt, skriker åt 22-åringen och pekar mot honom. Mycket starka scener i rättssalen.
Stackars sate. Fy fan skulle inte vilja vara i hennes kläder just nu.
Ja jag lider med henne och pappan, att de ska behöva genomgå detta hemska...
Och hur fan kan KJ vara så ko-lugn!!! Sitter och skriver. Han har klart tendenser mot psykopat-hållet. Iskall, bryr sig inte, hur funkar han???
Ren spekulation:
(vilken roll har han intagit tro? Vem är oövervinnlig? Commander? Dexter?, Den lille kungen i game of thrones kanske, han är lika iskall, spelar snäll men grym inom sig. Mycket blod avhuggna kroppsdelar, tortyr i den serien. eller så är han bara sig själv... )
Man skall inte tro på alla alias på nätet heller vad som står där. Thailändare är buddhister några få är musimer. Ok om VB var musim men mamman är garanterat buddhist.
Men det finns en historia bakom detta som sträcker sig långt tillbaka som gör att vissa tror att det finns gudar, men för en riktig buddist finns ingen allsmäktig gud.
Nej inte i teologin men i folktron som jag skrev. Jag vet, jag är religionsvetare...
Ja jag lider med henne och pappan, att de ska behöva genomgå detta hemska...
Och hur fan kan KJ vara så ko-lugn!!! Sitter och skriver. Han har klart tendenser mot psykopat-hållet. Iskall, bryr sig inte, hur funkar han???
Ren spekulation:
(vilken roll har han intagit tro? Vem är oövervinnlig? Commander? Dexter?, Den lille kungen i game of thrones kanske, han är lika iskall, spelar snäll men grym inom sig. Mycket blod avhuggna kroppsdelar, tortyr i den serien. eller så är han bara sig själv... )
Mitt fetade. Han går kanske på lugnande? Då kan man verka avtrubbad. Men jag är inte säker på att han skulle visa något utan dem heller...
Ang ICA kortet, det kan ju vara så
att VB hjälpte MB att handla på ICA kvantum.
I fup sid 1006 visas kvitto från ICA kvantum där tiden
står 15:44 sedan handlar han på Coop 15:57.
En gåta är hur han hinner från ICA till Coop och parkera
betala på 13 minuter en lördag dessutom.