2013-10-23, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Förmodligen rätt många förtidspensionerade halvalkisar.

Jo, där har du någon poäng, lite sorgligt det verkar bara vara men som ringer in och inte säger något vettig!

Skittråkigt att de lägger ner!!!
Citera
2013-10-23, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rafi-IBR
Fan va göttigt. Fan va mysigt. Fan va grymmast!! Nu blir Eva Rusz, Cissi wallin och Shabnam Mahmoudkhan ARBETSLÖSA

Robert Ascberg reder sig.
Gert Fylking pensionerar sig.
Johan Kindmark erbjuds nytt jobb
.

Nu blir allzååå Eva Rusz, Cissi wallin och Shabnam Mahmoudkhan ARBETSLÖSA
Cissi wallin kommer söka socialbidrag, bli dumpad av sin kille, flytta tillbaka till skithålan Uddevalla och umgås med sina jämlikiga WHITE TRASH SUBBOR! Cissi wallins kille Limpan eller liknande heter han... Han har INGA känslor kvar för fanskapet. Har hört att Limpan slutat ha känslor för sissi wallin pga att hon snackar om hur många k*k*ar som penetrerat hennes va*ina samt för att hon har äcklig hy som är (blek, finnig och slapp)

Faaaaaaan va gööött!! Tack MTG flört att ni täpper igen käften på de rabiata äckelfeminsiterna Eva, Cissi och Shabbe!!!!!

Edit: läste på ett forum igår att Cissi Wallin har testats posetiv för HIV (AIDS) men det kan vara ett ryckte men det stod på ett underworld forum av en sjuksköterska på Södersjukhusets "Venhälsan" men
Källa på det?
Citera
2013-10-23, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimax00
Källa på det?

När han inte ens kan stava till ordet "rykte", så skall man nog inte lita på den "källan"
Citera
2013-10-23, 10:56
Medlem
Copterss avatar
Fan så skönt! Radio1 var och är fortfarande ett bra koncept. Men MTG har misskött hela formatet. Mest i form av undermåliga programledare. Inte en minut för sent att lägga ner.
Citera
2013-10-23, 11:00
Medlem
Undrar vilken kanal som kommer att ersätta Radio 1 ?
Citera
2013-10-23, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olah27
Undrar vilken kanal som kommer att ersätta Radio 1 ?
Ingen radiokanal kan ersätta Radio 1.Jag är jättebesviken.Det behövs åsiktsfri och en ren pratkanal i det här halvsovande landet.
Citera
2013-10-23, 11:32
Medlem
Jag tycker att Radio 1 borde ha sänt över hela sverige så hade nog dom haft fler lyssnare.
Dom säger ju att dom är sveriges nya pratradio fast dom bara sänder i Stockholm.
Citera
2013-10-23, 11:40
Medlem
Ganska väntat, jag har samma åsikter som Robert och Cissi, men det blir ju inte särskilt intressant, eller mycket till diskussion, när alla programledare och gäster tycker samma sak. Som att bara följa de som tycker likadant på twitter, eller läsa aftonbladet kultur. Bara när folk ringde in fick vi höra någon som tyckte annorlunda, men då blev det en jävla massa tjafs och slutade nästan alltid med att Aschberg klippte samtalet och drog några skämt om vilken idiot det var som ringde.

Vore kul om de hade programledare, eller åtminstone bjöd in folk, som bor utanför tullarna och inte sympatiserar med vänstern, kanske inte någon från SvP och radio framåt, men en krönikör från avpixlat, Dagerlind, Stefan Torssell eller Ingrid Carlqvist, ja jag vet inte. Men då hade media gått ut och sagt att Radio 1 var en plattform för främlingsfientlighet och annonsörer hade bojkottat. Radio 1 var dömd att misslyckas innan det ens hade startat, går inte att ha "åsiktsradio" i ett land där bara en åsikt är tillåten, konceptet, som är från USA, funkar mycket bättre där då de har folk med olika politiska åsikter och som kommer från alla delar av samhället med. Inte mycket till mångfald i radio 1.
Senast redigerad av airbang 2013-10-23 kl. 11:43.
Citera
2013-10-23, 11:48
Medlem
mishimas avatar
De gjorde helt fel typer av program. Det var aldrig intressant att lyssna. De borde istället försökt surfa på vågen med DIY-poddar och försökt hitta intressanta människor som pratat om intressanta saker. Försökt hitta sin Alex & Sigge eller Värvet istället för att ha gjort meningslösa ring-in-program. Det kändes hela vägen väldigt som väldigt lågbudget, omodern och gammalmodig radio.

Det var också väldigt 08-centrerat. Det funkar inte att vara så geografiskt begränsad om man ska göra denna form av radio. Man måste söka sig till hela landet.
Citera
2013-10-23, 12:04
Medlem
Caesar Johansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
De gjorde helt fel typer av program. Det var aldrig intressant att lyssna. De borde istället försökt surfa på vågen med DIY-poddar och försökt hitta intressanta människor som pratat om intressanta saker. Försökt hitta sin Alex & Sigge eller Värvet istället för att ha gjort meningslösa ring-in-program. Det kändes hela vägen väldigt som väldigt lågbudget, omodern och gammalmodig radio.

Det var också väldigt 08-centrerat. Det funkar inte att vara så geografiskt begränsad om man ska göra denna form av radio. Man måste söka sig till hela landet.

Tja jag vet inte. Jag tycker att det var ett riktigt bra koncept att folk ringde in och tjatade. När jag väl hittade kanalen för några månader sedan blev jag hooked direkt. Och jag vill lägga emfas på ordet "hitta". Jag bor inte i Stockholm, jag hade ingen aning om att kanalen fanns innan jag ramlade över en länk.

MTG:s problem var snarare 1) bristande marknadsförning 2) att kanalen inte var rikstäckande. De satsade för fegt, och nådde därför inte ut. Hade de gått ut stenhårt nationellt för att sälja in konceptet, är jag övertygad om att de hade lyckats. Sen kan jag hålla med om att vissa programledare skulle kunna ha bytts ut. Jag tror Aschberg, Wallin och Fylking hade funkat att ha kvar, men resten borde ha bytts ut - de är inte färgstarka nog.
Citera
2013-10-23, 12:10
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafi-IBR
Fan va göttigt. Fan va mysigt. Fan va grymmast!! Nu blir Eva Rusz, Cissi wallin och Shabnam Mahmoudkhan ARBETSLÖSA

Robert Ascberg reder sig.
Gert Fylking pensionerar sig.
Johan Kindmark erbjuds nytt jobb
.

Nu blir allzååå Eva Rusz, Cissi wallin och Shabnam Mahmoudkhan ARBETSLÖSA
Cissi wallin kommer söka socialbidrag, bli dumpad av sin kille, flytta tillbaka till skithålan Uddevalla och umgås med sina jämlikiga WHITE TRASH SUBBOR! Cissi wallins kille Limpan eller liknande heter han... Han har INGA känslor kvar för fanskapet. Har hört att Limpan slutat ha känslor för sissi wallin pga att hon snackar om hur många k*k*ar som penetrerat hennes va*ina samt för att hon har äcklig hy som är (blek, finnig och slapp)

Faaaaaaan va gööött!! Tack MTG flört att ni täpper igen käften på de rabiata äckelfeminsiterna Eva, Cissi och Shabbe!!!!!

Edit: läste på ett forum igår att Cissi Wallin har testats posetiv för HIV (AIDS) men det kan vara ett ryckte men det stod på ett underworld forum av en sjuksköterska på Södersjukhusets "Venhälsan" men

Skadeglädje blandat med en massa skitsnack är vad jag ser i ditt inlägg.. Jag hoppas du tillfrisknar från dina symptom så fort som möjligt!

Surt att Radio1 lägger ner vid årsskiftet, det var ju trots allt framröstat till Sveriges bästa radiokanal av en anledning.. skärpning!
Citera
2013-10-23, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Skadeglädje blandat med en massa skitsnack är vad jag ser i ditt inlägg.. Jag hoppas du tillfrisknar från dina symptom så fort som möjligt!

Surt att Radio1 lägger ner vid årsskiftet, det var ju trots allt framröstat till Sveriges bästa radiokanal av en anledning.. skärpning!

Spelar väl ingen roll hur många priser de får när det bara är några få journalister och hipsters som lyssnar, de finansierades ju av reklam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in