2013-10-08, 23:27
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bannaintekalasfilm
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1383123_614011115318467_1734829472_n.jpg

Är det bara jag som tycker att detta är sant?

Visst, jag är Real supporter, men jag tycker att detta stämmer bra, och Sneijder förtjänar verkligen en av dem.

Nej. Messi har varit mycket bättre än CR7 både poängmässigt och spelmässigt sen 08/09. Finns inte en chans att han förtjänade ännu en Ballon D'or.

Däremot kan jag förstå dem som anser att Sneijder borde ha fått en pga trippeln men med tanke på att Messi är så otroligt överlägsen individuellt sett, så är det inte så konstigt att han tog hem priset ändå.
Citera
2013-10-19, 19:16
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Inte så bra match av CR7 idag mot Malaga, men ett straffmål fick han iallafall!
Citera
2013-10-19, 19:41
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Inte så bra match av CR7 idag mot Malaga, men ett straffmål fick han iallafall!
En väldigt orättvis och billig straff skall tilläggas.
Citera
2013-10-20, 00:14
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
En väldigt orättvis och billig straff skall tilläggas.

Skönt att det kryllar av negativa kommentarer i CR7:s tråd.
Citera
2013-10-20, 00:42
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Skönt att det kryllar av negativa kommentarer i CR7:s tråd.
Negativa och negativa, faktum är att det tyvärr är sanningen. Eller håller du inte med?
Citera
2013-10-20, 01:40
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Negativa och negativa, faktum är att det tyvärr är sanningen. Eller håller du inte med?

Vad fan har Ronaldo tråden med om det var en billig straff eller inte? Det var ju inte ens Ronaldo som ordnade den. Faktum är att Ronaldo fick ansvaret att konvertera en straff och han satte den stensäkert.

Dessa bittra inlägg bidrar inte med något, spy din dynga någon annanstans.
Citera
2013-10-20, 10:47
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Vad fan har Ronaldo tråden med om det var en billig straff eller inte? Det var ju inte ens Ronaldo som ordnade den. Faktum är att Ronaldo fick ansvaret att konvertera en straff och han satte den stensäkert.

Dessa bittra inlägg bidrar inte med något, spy din dynga någon annanstans.
Jag tyckte det var värt att nämna att det inte var en korrekt dömd straff. Men men du har väl börjat vänja dig vid sådana straffar nu för tiden. Jag och många andra tycker det bara är lite tråkigt. Något annat som är tråkigt är att du hoppar runt i fotbollstrådarna och skriver skit. Vore en smula uppskattande om du slutade med dina tvärsäkra framtidsanalyser och purkna inlägg.
Citera
2013-10-21, 15:44
Medlem
Cristiano Ronaldo VS Zlatan i kvalet alltså.
Två personliga favoriter mot varandra men jag tror på Ronaldo, han har så mycket bättre spelare runt omkring sig och Portugal krånglar sig oftast vidare när det väl gäller.
Citera
2013-10-21, 16:29
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:

Så det är ett faktum för att du säger det? Gäsp...
Citera
2013-10-21, 17:02
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
OG-lovers ord är lag, visste du inte det?

Ronaldo var nog inte så nöjd efter matchen. Missade otroligt mycket och borde ha minst gjort två mål innan straffen. Willy var dock outstanding.
Citera
2013-10-21, 17:49
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
OG-lovers ord är lag, visste du inte det?

Ronaldo var nog inte så nöjd efter matchen. Missade otroligt mycket och borde ha minst gjort två mål innan straffen. Willy var dock outstanding.
Det var ju en oförtjänt dömd straff jag fattar inte varför det ska vara så svårt att erkänna?
Citera
2013-10-21, 18:16
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Det var ju en oförtjänt dömd straff jag fattar inte varför det ska vara så svårt att erkänna?

Så Ronaldos straff blir sämre pga straffen var billig,en straff som Bale fixar, inte Ronaldo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in