2013-10-20, 20:20
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedobear84
På tanke hur mycket dom failat på hålla det dom lovat och fuckat upp nästan allt i spelet så är man ju inte så förvånad att inte pengarna kommit än.
De har ju dock sagt att de skall börja att skicka ut pengarna i början på nästa vecka, att du inte kan läsa är väl knappast deras problem.
Du kanske skulle ta och gå en kurs i grundläggande engelska?

MVH
Citera
2013-10-20, 20:21
Medlem
En snabb fråga bara. Jag har uppgraderat min Elegy och köpt en turbo för 50k så accelerationen är på max. Nu när jag kör race och vi kör med custom vehicles så är accen på original? Är det för att man kör med catch up on som bilen inte har turbon?
Citera
2013-10-20, 20:39
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Försöker spela med en kompis, men får bara meddelandet att hans/min server är full när vi försöker joina varandra, något sätt vi kan komma runt det på?
Citera
2013-10-20, 20:44
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllvarligtKompis
Försöker spela med en kompis, men får bara meddelandet att hans/min server är full när vi försöker joina varandra, något sätt vi kan komma runt det på?
Kör ett Closed Friend game & invita varandra? Eller lämna & joina servers tills ni hittar en som inte är full?
Citera
2013-10-20, 20:46
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Kör ett Closed Friend game & invita varandra? Eller lämna & joina servers tills ni hittar en som inte är full?
Verkar vara enda möjliga, vill ju dock glida runt och meja ner andra spelare.
Citera
2013-10-20, 20:47
Medlem
grillbesticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituiation
En snabb fråga bara. Jag har uppgraderat min Elegy och köpt en turbo för 50k så accelerationen är på max. Nu när jag kör race och vi kör med custom vehicles så är accen på original? Är det för att man kör med catch up on som bilen inte har turbon?
Undrar samma. Jag undrar även om bilen får bättre acceleration fast staplarna är på max redan innan man köper turbo uppgrade. Alltså om det ökar efter stapeln så att säga som man inte ser..
Citera
2013-10-20, 20:52
Medlem
tunechis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinTheBrave
Någon som vill maxa strength på 360? Genom att sätta oss i en bil och slå på den, tar runt 20~ min.

Hur slår man på bilen när man sitter i den?
Citera
2013-10-20, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tunechi
Hur slår man på bilen när man sitter i den?

Han menar att nån sitter i en bil och den andre slår, friend"glitcha" =)
Citera
2013-10-20, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grillbestick
Undrar samma. Jag undrar även om bilen får bättre acceleration fast staplarna är på max redan innan man köper turbo uppgrade. Alltså om det ökar efter stapeln så att säga som man inte ser..

Ja, den går lite snabbare.
Citera
2013-10-20, 21:28
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hangar161
Ja, den går lite snabbare.

Fast det där måste dom fixa när man väl trimmar bilarna, det ända som ändras i staplarna är bara bilens acceleration.
Citera
2013-10-20, 21:55
Medlem
Jag undrar om dom kommer göra något åt laddningstiden man får vänta i gta online, det är ju rätt så drygt när man får vänta mer än vad man spelar i princip, när man hoppar från uppdrag till uppdrag. Sen alla dessa jävla buggar

Och att man blir outtimad från servrarna och allt annat möjligt krångel.
Citera
2013-10-20, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palerm8776
Jag undrar om dom kommer göra något åt laddningstiden man får vänta i gta online, det är ju rätt så drygt när man får vänta mer än vad man spelar i princip, när man hoppar från uppdrag till uppdrag. Sen alla dessa jävla buggar

Och att man blir outtimad från servrarna och allt annat möjligt krångel.
Klart dom kommer göra något åt det, bara det att det tar en jävla tid vilket förstör spelupplevelsen något enormt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in