Kommer man få göra sin egna gubbe, alltså typ som Saint Rows eller APB?
Nej. Som jag har förstått det så kommer du få välja olika föräldrar. Låt säga där finns 5 män och kvinnor du kan välja mellan att ha som mor och far sen så blir du en gubbe som antaglien har karaktärsdrag från dessa.
Jag kan ha väldigt fel om detta men det är så jag har uppfattat det.
Nej. Som jag har förstått det så kommer du få välja olika föräldrar. Låt säga där finns 5 män och kvinnor du kan välja mellan att ha som mor och far sen så blir du en gubbe som antaglien har karaktärsdrag från dessa.
Så har jag också uppfattat det, kanske att man får välja frisyr, skägg, basic kläder etc innan man drar igång.
På ett sätt är det tråkigt om det inte kommer customization som i SR3.
Källa på att jag tror och hoppas att man kommer kunna välja frisyr, skägg och basic kläder innan man börjar spela för första gången i GTA Online?
Aha! Tänkte fel... Hoppas också på att man kommer kunna göra sin gubbe ungefär som man vill och att man kan liksom göra en personlighet på gubben också
Det där.. det där lät knepigt tycker jag och väldigt invecklat
Ser inte varför det skulle vara "enklare" eller bättre än APB och Saint Rows, eller överhuvudtaget alla spel där man får göra sin egna spelkaraktär. Fan, till och med NHL-spelen kommer ha bättre än GTA.. känns de som.
Det är ingen hemlighet att gymmen i single-player läget inte går att använda. Men tror ni att detta kommer att vara upplåst till online-delen för att man ska kunna bifffa till sin gubbe om man så vill?
Social Club-hemsidan är ett enda stort skämt. Buggig som fan och att iFruit-appen ska komma till Android är ganska betydelselöst nu när många klarat spelet. Det enda jag kunnat göra med Chop
(förutom typ 2 uppdrag där han är delaktig)
är att kasta en jävla tennisboll som han hämtar.
Två saker Rockstar har skött riktigt dåligt och som gör mig orolig huruvida dom kommer kunna hantera online-delen när dom inte ens klarar av enklare saker som dessa ovan.
Senast redigerad av SylvesterLundgren 2013-09-22 kl. 16:27.
Social Club-hemsidan är ett enda stort skämt. Buggig som fan och att iFruit-appen ska komma till Android är ganska betydelselöst nu när många klarat spelet. Det enda jag kunnat göra med Chop
(förutom typ 2 uppdrag där han är delaktig)
är att kasta en jävla tennisboll som han hämtar.
Två saker Rockstar har skött riktigt dåligt och som gör mig orolig huruvida dom kommer kunna hantera online-delen när dom inte ens klarar av enklare saker som dessa ovan.
Håller med helt. Tycker att det känns som att Rockstar verkligen har stressat ut det här spelet bara för att kunna sälja det till nuvarande konsoler. Jag hade förstått ifall de försenade spelet ytterligare ett halvår för att istället kunna lansera det till next-gen. Ärligt talat, det är bara lite drygt en vecka kvar till GTA Online skall starta och inte ens single-player funktioner fungerar online. Det känns som att det kommer att utannonseras en massiv försening av onlineläget, alternativt att det blir som BF3: ospelbart över en månad efter release.
Håller med helt. Tycker att det känns som att Rockstar verkligen har stressat ut det här spelet bara för att kunna sälja det till nuvarande konsoler. Jag hade förstått ifall de försenade spelet ytterligare ett halvår för att istället kunna lansera det till next-gen. Ärligt talat, det är bara lite drygt en vecka kvar till GTA Online skall starta och inte ens single-player funktioner fungerar online. Det känns som att det kommer att utannonseras en massiv försening av onlineläget, alternativt att det blir som BF3: ospelbart över en månad efter release.
Social club är väl inte en del av själva spelet? Det fanns ju redan när 4an släpptes så jag förstår inte vad social club har med förseningarna att göra.
Vilka singleplayer funktioner är det som inte fungerar online?
Räkna med ett enormt tryck på deras onlineservrar när online lanseras, vilket garanterat kommer medföra svårigheter att spela. Tror dock det kommer stabiliserar relativt snabbt. Återstår dock att se
Uppdragen blev inte roliga försen man kom över typ 30% i mainuppdragen, tog cirka 20 timmar att klara ut, vad är det som är bra med det?
Jag tyckte uppdragen var roliga från första sekund, storyn känns sammanhängande och man känner sig verkligen motiverad att göra uppdragen för det är inte längre "gå från A till B och gör det" hela tiden
Hur fan klara du på 20 timmar? du måste ha rushat igenom allting och då är det inte konstigt att du inte får en "feeling" för spelet.
Jag har över 50 timmar i speltid och har över 10 uppdrag kvar