Citat:
Du och alla andra som frågar efter pengarna fem gånger per sida kan ju klicka in er på: http://www.rockstargames.com/newswire
Det är R* hemsida. Där skriver de om händelser relaterat till deras spel.
Det är R* hemsida. Där skriver de om händelser relaterat till deras spel.
Det är ingen idé, folk ställer samma frågor om och om igen, inte nog med det heller utan ställer simpla frågor som skulle tagit kortare tid att söka på Google än att hitta denna tråd, skapa ett inlägg, skriva sin fråga och sedan vänta på att någon ska svara.
Som "När kommer heists?", det skulle ta 5 sekunder att skriva på Google men här cirka 40 - 50 sekunder bara för att skriva, sedan får man vänta några minuter också.
Folk är dumma och de inser inte att de endast förstör denna tråd där vi ska ha en sorts diskussion om framtida grejer, konstruktiv kritik som faktiskt är vettiga eller som vissa gör, skriver in vad Rockstar skrivit på sin hemsida - för att folk ska kunna hitta allt relevant i denna tråd.
Dessa försvinner dock väldigt fort eftersom de flesta frågor är "Vart finner jag XxX?"/ "När kommer heists?"/ "När kommer mina pengar?"/ "Hur tjänar jag tusentals dollars genom att sitta still på mitt arsle och inte ens söka?" eller andra skitfrågor som skulle kunna besvarats genom en simpel googling.
Citat:
Okej, jag antecknar. Nej men allvarligt, vem bryr sig? Finner du det inte roligt? Spela inte då, detta är Flashback, inte Facebook. Kan folk sluta säga att de inte ska spela? Kom med något vettigt istället.
.