2013-10-20, 23:16
Medlem
joppes avatar
Börjar redan att tröttna på spelet. Visst, det är roligt att spela när man spelar ihop med seriösa spelare som vill klara missions och har vett när de spelar survival.

Men tyvärr verkar spelet handla mera och mera om smorungar som bara vill köra race med bilar i superclass. Vill jag spela ett bilspel, så finns det bättre bilspel än GTA V

Det gör att rank inte spelar någon större roll, eftersom man stort sett kan köra alla race med låg rank.

Att spela efter pengar, är ju idiotisk nu när RS ger en halv mille till alla som spelar. Jag har den lägenhet jag vill ha. Jag har de bilar och motorcyklar jag gillar att köra. Vad ska jag med 500K? Köpa nya frisyrer och tatueringar?

Hoppas verkligen det kommer några vettiga uppdateringar i framtiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Dåligt att man inte kan

* Göra sin gubbe större (mer muskler osv)
* Köpa smycken såsom halsband, osv
* Göra fler tatueringar

Jag håller med om fysiken. Stamina och strength är stats som kan ökas, men det borde ses på gubben.

Jag spelar som brud, och det finns en massa smycken (halsband, armband, klockor, örringar och liknande).
Citera
2013-10-20, 23:18
Medlem
Alltså när jag e i storymode o trycker pil ner för o komma åt min online karaktär e de bara en genomskinlig gubbe där.. Sen när jag ska gå online så måste jag göra om min karaktärs utseende o hur han sover o allt det där ni vet.. Vågar man göra det? E rädd att min karaktär ska försvinna om jag gör det.. Varför ska man behöva göra om det liksom?
Citera
2013-10-20, 23:19
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palerm8776
Jag undrar om dom kommer göra något åt laddningstiden man får vänta i gta online, det är ju rätt så drygt när man får vänta mer än vad man spelar i princip, när man hoppar från uppdrag till uppdrag. Sen alla dessa jävla buggar

Och att man blir outtimad från servrarna och allt annat möjligt krångel.
Vad har du för bredbandshastighet? Aldrig väntat någon längre stund på att något ska ladda.
Sitter på 60 mbit/s.
Citera
2013-10-20, 23:45
Medlem
i.b.ms avatar
Blir mer och mer irriterad över att vara tvungen att stänga av radion hela tiden. Till och med när jag hostar ett race och valt radio off så måste jag stänga av djungel vrålen efter att loppet startat.
Citera
2013-10-21, 00:03
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Blir mer och mer irriterad över att vara tvungen att stänga av radion hela tiden. Till och med när jag hostar ett race och valt radio off så måste jag stänga av djungel vrålen efter att loppet startat.
Du kan stänga av musik/radio under Settings.
Citera
2013-10-21, 03:07
Medlem
mrgangster655s avatar
vet inte om detta är bugg eller om spelet är så men iaf om du kör race criminal records och tar 2 laps super bildar ingen chatup och kör med EN polare sen när racet startar så latjar ni ca 10 secunder innan första checkpoint och sedan kör ni full fart till sista checkpoint till nästa lap asså innan ni kör in i den sista så stannar ni och väntar typ till det gått 45 secunder och när ni sedan passerar checkpointen får man typ 3-4k exp beror på vilken lvl man är jag gjorde typ 5 ggr race på detta sätt och lvlade skit snabbt
Citera
2013-10-21, 05:36
Medlem
Citat:
Börjar redan att tröttna på spelet. Visst, det är roligt att spela när man spelar ihop med seriösa spelare som vill klara missions och har vett när de spelar survival.

Men tyvärr verkar spelet handla mera och mera om smorungar som bara vill köra race med bilar i superclass. Vill jag spela ett bilspel, så finns det bättre bilspel än GTA V

Det gör att rank inte spelar någon större roll, eftersom man stort sett kan köra alla race med låg rank.

Att spela efter pengar, är ju idiotisk nu när RS ger en halv mille till alla som spelar. Jag har den lägenhet jag vill ha. Jag har de bilar och motorcyklar jag gillar att köra. Vad ska jag med 500K? Köpa nya frisyrer och tatueringar?

Håller faktiskt med dig, börjar också tröttna, vad är grejen med gta, man ska klippa sig, gå ut med en hund typ, snart klippa gräset, spela fotboll, spela spel i själva spelet, dricka alkohol, göra allt som man kan göra på riktigt.

Jag trodde sims redan hade gjorts. Synd att dom inte satsar mer på story än och lägga det mesta på online, sen hackar det och dom får ingen ordning alls verkar det som.

Dom måste ju skapa något nytt i gta.
Citera
2013-10-21, 09:22
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppe

Jag håller med om fysiken. Stamina och strength är stats som kan ökas, men det borde ses på gubben.

Jag spelar som brud, och det finns en massa smycken (halsband, armband, klockor, örringar och liknande).

Och exakt vad är du ute efter för å inte tröttna på GTA? Mer grejer att göra? Skojar du med mig? Snacka om kräsen, buggarna förstör mycket men annars är spelet mer än de flesta spel
Citera
2013-10-21, 09:28
Medlem
MrBraxs avatar
Lobbys är ju på tok för långa, en kö till ett LTS spel tar ju 5 minuter minimum, och själva matchen tar knappt så lång tid ens.
Bra att man har film att kolla på samtidigt.
Citera
2013-10-21, 10:04
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Du kan stänga av musik/radio under Settings.

Jag har satt Radio OFF i settings, sedan när jag hostar loppet så sätter jag även där radio off. Likt förbannat så startar radion på någon "defaultkanal" när loppet startar. Sedan när jag kör min bil med radion manuellt avslagen så slår den på igen när jag kör ut ur LSC. När jag stjäl en bil så förstår jag att radion kan vara påslagen, mitt klagomål är att mina egna bilar automatiskt slår på en kanal där en brunstig afrikan stönar Nigga i rytm till något som påstås vara musik ...
Citera
2013-10-21, 10:07
Bannlyst
Något som hade gjort spelet roligare hade vart om inte crews var så jävla beroende av members. Att man kunde vara typ 20 polare och fortfarande kunna levla crewet lika snabbt osv. Sen borde dem ju fixa villor för några millar osv med helikopterplatta och hela röret så man har nått att spara till inte bara rulla runt i fullt moddad bil och slänga pengarna på vapen typ.....
Citera
2013-10-21, 10:15
Medlem
joppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Och exakt vad är du ute efter för å inte tröttna på GTA? Mer grejer att göra? Skojar du med mig? Snacka om kräsen, buggarna förstör mycket men annars är spelet mer än de flesta spel

Fler missions. Bättre missions. Gärna några nya multiplayerfunktioner som Domoniation, Capture the flag eller liknande.

Nu när de ger ut pengar gratis, kunde de se till att ge ut nya hus/lägenheter så man hade något att spara upp till. Med tanke på hur stor GTA V världen är, så kunde man till och med låta spelare köpa deras privata ö.

Köpa en hangar på FLygplatsen? Köpa en plats i hamnen? Hur svårt är det att ordna?

Man skulle kunna köpa företag som i singleplayer. En aktiemarknad hade varit trevlig.

GTA V har blivit et bilspel, och ska man dömma det som bilspel, är det för jävligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in